Autor Tema: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman  (Pročitano 219496 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Fujigti

  • VW Početnik
  • Poruke: 124
  • Age: 35
  • Lokacija: loznica
  • Karma: +6/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #720 poslato: Maj 21, 2011, 06:09:16 posle podne »
brate da je moje pitanje nebih se uopste pitao dali steti motoru i koliko bar tih motora ima za smesne pare...;) B)samo cepaj mahac mahac

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13242
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #721 poslato: Maj 21, 2011, 06:44:42 posle podne »
Vala stvarno, za 100e komplet blok i glava... Tebe samo grana izasla duplo toliko  biggrin

Samo kvalitetno ulje, i pun gas  ;)

Van mreže Twister

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2174
  • Age: 47
  • Lokacija: Srem. Mitrovica
  • Karma: +53/-19
  • Pol: Muškarac
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #722 poslato: Maj 21, 2011, 07:24:20 posle podne »
Covek da moze izdvojiti toliko finansija kao neki verovatno bi i on ubacio ko zna sta pod haubu....a ovako....i ovako mu je auto za svako postovanje. tapsac

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #723 poslato: Maj 21, 2011, 07:29:22 posle podne »
Hvala Twister.
Da se ima para imao bi jos dva ovakva, experimantisao i zezao se. Ovako je druga prica. Ili da imam jos jedan auto porodicni a ovaj za merak.
Lako je reci kupi drugi motor, i cepaj. Fora je imati stari i on da cepa i bolje od tog od 100 ,150 ili 200 eur.
 ;)
« Poslednja izmena: Maj 21, 2011, 07:37:15 posle podne od strane potaman »

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #724 poslato: Maj 21, 2011, 09:14:10 posle podne »
Nisam strucnjak, ali mislim da ako ti je motor pre ovoga bio u dobrom stanju, glava, karike, cilindri.. Ne bi trebao da brines. Dobio si verovatno max 15-20hp, a to je motor koji bi i sa turbinom mogao bar 50tak hkm, podmazivanje ce sigurno biti dovoljno, samo ga dobro odrzavaj. Naravno zavisi i od stila voznje. Mozda ne bi bilo lose neko tecljivije ulje, gedora ce znati.
« Poslednja izmena: Maj 21, 2011, 09:19:24 posle podne od strane lubarda »

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #725 poslato: Maj 21, 2011, 10:18:58 posle podne »
Hvala Lubarba, cenim to sto si napisao, sta mislis i otprilike znas. Pozdrav.

Mihajlo Stankovic

  • Gost
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #726 poslato: Maj 22, 2011, 10:14:53 pre podne »
 tapsac tapsac tapsac čekamo rezultate testiranja.
 mahac

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #727 poslato: Maj 22, 2011, 05:52:38 posle podne »
+13 do 15 ks beer

Van mreže Stoske

  • Old School
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6237
  • Age: 34
  • Lokacija: Nish
  • Karma: +94/-50
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw passat
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #728 poslato: Maj 22, 2011, 05:53:53 posle podne »
i to je nesto  driving
hahaha Stoske poligloTka hahaha Gde Stoske glotkne tu trava ne raste :)

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #729 poslato: Maj 22, 2011, 07:20:33 posle podne »
Hvala Gedora.  mahac
Jeste nesto, nije za bacanje Stoske.

wagenman

  • Gost
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #730 poslato: Maj 22, 2011, 09:27:57 posle podne »
Ma gde nije nešto. Ta razlika u snazi motora na novim automobilima je mnogo koštala. Svaka čast Matori beer

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #731 poslato: Maj 22, 2011, 10:29:41 posle podne »
Hvala Wagenman.
Ako sam bio na 75 KS neka ubijem sada 89 ili 88 KS, odlicno je.
 clap

Van mreže 3eka

  • VW Početnik
  • Poruke: 8
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd, Rakovica
  • Karma: +5/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 Edition One
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #732 poslato: Maj 23, 2011, 11:06:06 pre podne »
sto se tice snage, ja se ne bih tako lako razbacivao konjima. mislim... dobio si nesto to je sigurno, ali po mojoj proceni ne vise od 7KS. ja cu obrazloziti zasto to mislim, pa ako neko misli suprotno voleo bih da to i tehnicki obrazlozi, a ne samo recima "sigurno je tako".

ono sto najvise ubija VW motore su upravio precnici usisnih i izduvnih kanala i ventila, zatim manji kompresioni odnosi i manje zapremine karburatora. zato motori od 1.600 ccm imaju po 70-75KS, dok na primer italijanski (konkretno FIAT) imaju u proseku po 90-100KS i to sa obicnim karburatorima. ali ipak VW je napravio da budu stedljiviji u odnosu na ostale.

montiranjem izduvne tog tipa, dobio si samo pravilniji proces izduvavanja. odnosno, pritisak koji se javi prilikom sagorevanja sabijene mase oslobada se lako jer ne postoji pritisak u izduvnoj grani koji ce deo izduvnih gasova zadrzati u komori. sto je kolektor dalje od ventila to je izduvavanje cistije. naravno i tu postoje granice koje se ne smeju preci jer u suprotnom moze doci do dekompresije. ono sto ta grana donosi je u stvari bolji odziv na gasu, jer u komori nema stetnih gasova koji ce uticati na slabije sagorevanje. bolje sagorevanje ne moze nositi sa sobom 10KS, vec najvise par konja. na ovom motoru po mojoj proceni 3KS.

bregasta osovina je jedna velika nauka, koju mnogi jos uvek ne razumeju. kod bregaste je najvise bitan lift, odnosno razlika u bregu koja odredjuje koliko ce ventil biti otvoren duzinski, ali je pored lifta bitan ugao bregaste i ugao preklapanja bregova. ti uglovi odredjuju u kom trenutku ce se ventili otvoriti, koliko dugo ce biti otvoreni i kada ce doci do potpunog zatvaranja. slazem se da se stavljanjem bolje bregaste u startu dobijaju bolje performanse, ali kolike ce one biti zavise i od ostalih elemenata koji se moraju ispostoivati. a to su siri i tanji ventili, siri kanali, veca kolicina goriva, ubrzavanje smese i uklanjanje svih mogucih prepreka, a to nije odradjeno ovde. prva prepreka je karburator. PIRBURG 2E2 je poznat po sporoj smesi zbog velikih difuzora i malih leptira. u fabrici su to uradili planski kako bi se smanjila potrosnja goriva, ali to je ovde prepreka. druga prepreka je pretanka usisna grana i grejac koji se nalazi u njoj, zatim uski kanali i konacno mali i predebeli ventili. ono sto se dobilo ovom bregastom je upravo ono sto FIAT radi vec 50 godina unazad. a to je, daje motoru vise vazduha i goriva, ali opet ne toliko dovoljno, koliko u stvari moze da bi ta razlika bila enormna. sve ovo se naravno manifestuje vecom potrosnjom, a sto se tice snage to bi po mojoj proceni bilo oko 4KS.

u ovoj kombinaciji bregaste i izduvne grane snaga bi bila nesto veca od 7KS koliko iznosi zbir dve snage koje sam ja naveo i po mojoj proceni bi bila oko 8-9KS, medjutim ono sto je tu snagu ubilo je filter!!! da tako je FILTER koji omogucava veci protok vazduha sto je u kombinaciji sa ovim karburatorom izuzetno nepovoljno. da bih vam objasnio u cemu je poenta zamislite bastensko crevo precnika 20mm i kad pustite vodu mlaz iz tog creva je pun ali kratko dometan, ali ukoliko taj precnik smanjite prstom mlaz je rasprseniji ali moze da dobaci 10x dalje. e i tome je poenta brzih i sporih karburatora i prevelike kolicine vazduha. bregasta ce vise otvoriti ventil i duze ga drzati otvorenim, ali karburator nece moci da ostvaro dovoljan podpritisak i povuce vise goriva iz dizni.

dugo se bavim motorima, pogotovu karburatorskim ubrizgavanjem pa ovo pisem iz iskustva, a ne blejanja po internetu. a i cisto da ne pomosli neko da sam ljubomoran, pa pokusavam nekog da drgradiram, nego jednostavno znam koliko treba truda i rada da bi se snaga popela za 15, 20 ili vise konja, dok ih neki ljudi beru na drvetu.

@potaman
tebi svaka cast i podrzavam te maksimalno u ovakvim stvarima, jer malo je onih koji ce se pozabaviti nekim ozbiljnijim radom i otici dalje od farbanja kocnica i secenja opruga. mozda bi u sledecem koraku trebao da se pozabavis nekim ozbiljnijim karburatorom kako bi ove stvari tek dosle do izrazaja.
samsvojmajstor motorsport

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #733 poslato: Maj 23, 2011, 05:33:37 posle podne »
majstor zeko malo si se zajebo u proracunu dobijenih konjskih snaga. izduvna grana koju je ugradio, njena duzina i unutrasnji precnici po deklaracijama bilo kog od proizvodjaca koji je malo ozbiljniji tipa sebring ili remus daje na postojece kilovate 7 do 10,5 posto, evo u ovom slucaju nek bude 7. oni se sigurno nerazbacuju sa konjima i dino testovi su pokazali da je to to. grana koju je kupio je kopija sebringa, opet ako se razumijes u te grane dobro pogledaj slike i vidices da jeste. druga stvar ako si mislio da je ugradnjom bregaste ciji je lift od serijske veci za cak 1,5mm i koja radi na +30 stepeni u odnosu na serijsku dobio 3ks opet si se zajebo. opet kazem bez ljutnje jer cijenim i postujem svacije znanje. ako je stara bregasta otvarala 9 a nova 10,5mm druze to uopste nije malo ni naivno.
kad vec pominjes zastavu 101 znas dobro koja razlika je u liftu bregaste sa starijih modela i one mutave siroke bregaste od novog tipa.
potaman ako hoce nek dodje u bg platicemo po pola dino test u centru boban.
ja mu nisam prodao nista od novo ugradjenih dijelova, cak ga licno i ne poznajem, niti sam ga kad u zivotu vidio.
kazem ako hoce platicemo po pola cisto da se otklone neke nesuglasice ovde na forumu vezane za te kilovate.
ako auto nebude imao dodatnih minimalno 13ks pristajem da mu o svom trosku platim i dino test i platim i bregastu i izduvnu granu.  mislim da je posteno i korektno s moje strane beer

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #734 poslato: Maj 23, 2011, 08:23:34 posle podne »
Zeko hvala na tekstu. Cenim.
Gedora hvala na obrazlozenju, cenim znanje koje posedujes. Ako se zaista odlucim da nekad odradim Dyno test, kontaktiracu te. Nisam i ne sumnjam u podatke koje si mi putem poruka i telefonom izneo. Nema potrebe za ovim pristajanjem o naknadi i tim stvarima. Imajmo postovanje jedan prema drugom.

Mene je konkretno interesovalo, koliko se motor haba, greje ili sta vec sada u odnosu na pre? Kako ga voziti, kao pre mirnije , kakvo ulje koristiti, neki aditiv za ulje, i tako te stvari. Da bi se radni vek motora sacuvao, da traje.

Hvala svima, uzivajte. ;)
« Poslednja izmena: Maj 23, 2011, 10:21:55 posle podne od strane potaman »

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #735 poslato: Maj 23, 2011, 09:15:59 posle podne »
Jos jedan podatak bitan za moj motor i sistem ubrizgavanja.
 Ne koristim Pierburg 2e2 karb vec Keihin 26/30DC karb. Slican ili isti sa Audi 80 modela. Fabricki je na mom autu, za Svajcarsko trziste.
Sa rucnim sauhom ili kako se vec zove.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13242
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #736 poslato: Maj 23, 2011, 09:40:44 posle podne »
Na zahtev potamana, sav off je obrisan, ostavio sam 3ekin i geodorin post, pa ako potaman ikad bude radio dyno test, ko je od njih dvojice pogresio, placa pivo onom drugom, i resena stvar  beer

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #737 poslato: Maj 23, 2011, 10:18:28 posle podne »
Bravo. Ziv bio. mahac

Van mreže 3eka

  • VW Početnik
  • Poruke: 8
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd, Rakovica
  • Karma: +5/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 Edition One
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #738 poslato: Maj 24, 2011, 08:15:06 pre podne »
nista, onda cekamo dino prvom prilikom, a onda opijanje na racun jednog od nas dvojce biggrin
samsvojmajstor motorsport

wagenman

  • Gost
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #739 poslato: Maj 24, 2011, 08:33:02 pre podne »
Tako i treba beer

@Potaman
Druže, neka ima koliko ima, sigurno postoji razlika. Kod mene je 54ks (1.6D) protiv 75ks (1.9TD) razlika kao dupe i oko iako je ovaj drugi i teži (mislim na auto).
Mislim da ćeš najviše osetiti razliku kako se ponaša ''u brdu''!
Samo ti nastavi kao i do sada i biće do jaja beer