Autor Tema: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman  (Pročitano 219040 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #680 poslato: Maj 01, 2011, 10:45:59 pre podne »
@Stoske , ne ne idu drugi sport lonci, ostaju fabricki srednji i zadnji. Jedino je zadnji sa dve cevi, GTI model lonca, original. Mali lonac se izbacuje.

@lubarda , pa pazi ni sam nisam siguran sta ce se desiti. Koliko sam upucen, prohrom je neka vrsta kvalitetnijeg kaljenog celika, ne korodira pa se mozda i toploti ili hladnoci manje skuplja i siri. Ovo govorim kao laik, sto se tice karakteristike prohroma. Ukoliko znas nesto vise, napisi slobodno. Nije traka toliko stegnita da ne moze da mrdne.A i prilicno je debela, 3mm. A nije ni moguce toliko je zategnuti, mrda i radi oko grana, glatke su i klizave.
Ova staklena voda je povrsinski efekat ne odmotavanja trake i sama celina, da je drzi i stiti od spoljasnjih uticaja.

@sandokan , dobro je napisao, koristio sam i staklenu vodu da premazem staklenu trku. Citao sam po raznim forumima sa ljudi koriste staklenu vodu ili silikon za peci i kotlove, rastvore ga u vodi i prskaju celu granu, deo gde je umotana trakom. Koliko je to dobro, ko zna.
« Poslednja izmena: Maj 01, 2011, 11:02:26 pre podne od strane potaman »

Van mreže Twister

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2174
  • Age: 47
  • Lokacija: Srem. Mitrovica
  • Karma: +53/-19
  • Pol: Muškarac
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #681 poslato: Maj 01, 2011, 10:48:56 pre podne »
Cudni su putevi gospodnji  :rolleyes:

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #682 poslato: Maj 01, 2011, 10:54:38 pre podne »
Prohrom je genericki naziv za nerdjajuci celik (rostfrei-na nemackom, stainless steel-na engleskom), uglavnom legiran sa hromom i niklom.
Prohrom je mnogo tvrdji od gvozdja da ne kazem celika jer prohrom spada u vrstu celika, odlikuje ga velika cvrstoca, velika specificna tezina i otpornost na koroziju.

Vari se iskljucivo argonskim aparatom, cuo sam varijantu i prohromskih elektroda, ali niko od onih koje poznajjem nije uspio njime nesto da zavari...

Veoma je krt, tj ne moze se savijati, puca i lomi se ali je veoma cvrst...

Napomena, prilikom varenja nikako ne variti metalne dijelove na prohrom jer hoce da poprimi njihove karakteristike i pocinje i on da rdja, tj korodira

sam lim ili vec neki finalni oblik prohroma je garavog sjaja, tj izgleda kao obican lim, po kom je bacena prasina, ako znate na sta mislim, nema ni priblizan sjaj kao onaj koji vidite na roll barovima i sl,,,,sjaj se dobija poliranjem pomocu krpe i paste

preuzeo sa drugog foruma.

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #683 poslato: Maj 01, 2011, 11:02:44 pre podne »
Povremeno da. Jesu cudni.  ;)

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #684 poslato: Maj 01, 2011, 11:02:34 posle podne »
Nesto o nerdjajucem celiku;

Visokolegirani nerđajući austenitni čelici
 Čelici legirani sa hromom(Cr) i niklom(Ni) čine posebnu grupu visokolegiranih
 nerđajućih austenitnih čelika. Ovi čelici sadrže od18 do 25% Cr, od8 do 20% Ni i od0,03 do
 0,15% C. Ovi čelici takođe mogu i da sadrže male količine molibdena, nobijuma i titana
 (stabilizacioni i karbidoobrazujući elementi).
 Mikrostruktura ovih čelika u žarenom stanju sastoji se iz poligonalnih zrna austenita sa
 dvojnicima žarenja, takođe u strukturi može biti i prisutnanδ ferit, zavisno od sadržaja
 hroma i nikla. Stabilnost austenita zavisi od povećanog sadržaja nikla, pa se mogu dobiti
 austenitni čelici u kojima je austenit stabilan i do-196ºC.
 Hrom-nikl nerđajući čelici, imaju visoku postojanost prema uticaju vazduha, vode
 kao i prema mnogim drugim hemijskim sredinama: imaju visoku žilavost, čvrstoću i
 otpornost na udare na vrlo niskim temperaturama, imaju visoki stepen deformacionog
 ojačavanja, postojanost na visokim temperaturama, nemagnetični su i dobro se zavaruju.
 ;)

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #685 poslato: Maj 01, 2011, 11:48:10 posle podne »
Niko ne rece koliko se siri pri zagrevanju. Ja sam izmedju ostalog gradjevinac, ne zvanjem, nego zanimanjem i moji radnici koriste staklenu vodu da je mesaju sa shamotnim brasnom i dobijaju termostabilni malter kojim vezuju elemente dimnjaka. Taj malter je vatrostalan, ali krut i krt, pa bi mozda (moja pretpostavka) staklena voda mogla da napravi pokoricu, koru od dela trake koji natopi. Taj sloj trake nebi bio mekan i elastican i mozda bi od pomeranja, vibracije, eventualnog sirenja cevi usled visoke temperature mogao popucati. Meni je na gliseru azbestna traka samo zavijena i zategnuta selnama. Izduv je isto prohromski kao i sve na brodu. Tako je bila i stara traka pre ove, a uradio je dobar brodomehanicar.

Van mreže Stoske

  • Old School
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6237
  • Age: 34
  • Lokacija: Nish
  • Karma: +94/-50
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw passat
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #686 poslato: Maj 02, 2011, 12:40:13 pre podne »
daj neku sliku od tog gti lonca ?? mozda mogu da ga nabavim za neke smesne pare  ;)
hahaha Stoske poligloTka hahaha Gde Stoske glotkne tu trava ne raste :)

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #687 poslato: Maj 02, 2011, 11:09:26 pre podne »
Staklena voda je sa samotnim cementom nesto drugo. Krto je i kruto. Zidao sam dimljak za centralno grejanje na svojoj kuci pa sam video.
Sto se tice prohrom celika. Ne siri se i ne skupilja. Mozda na nekim extremnim temperaturam iznad i ispod nule. Toliko sam bar citao o prohromu na netu.
Traka je upila staklenu vodu i osusila se i nije kruta i krta da bi se lomila. I dalje je elasticna, bas iz rasloga jer je samo staklena voda koriscena bez icega.
Traka je samo sjedinjena i zasticena od razmotavanja i trpi jos vece temperature i nece upijati vodu. Inace je traka upila staklenu vodu, nije formirala povrsinski sloj ili koricu preko grane.
Sto se tice premazivanja i natapanja trake, moguce je koristiti, silikom za slicne kanape koji se koriste za kotlove i peci. Trpi do 1200C temp. Istisne se tuba u neki sud, dolije se malo voda, obicna voda, promesa i poprska se namotana traka. A moze i da se traka natopi pa da se onda mota preko izduvne grane.
Inace za premazivanje trake namotane nije lose koristiti, prskalicu za staklo, jednini je problem gustina staklene vode. Tesko izlazi iz prskalice i skoro da i nece.
Onda cetkica u ruke i polako. Moj slucaj.


@stoske. Pa imas ga na autu mom. Pogledaj. Inace mogu da se nadju. Nisu retki, Bitno je da je zdrav.
 ;)
« Poslednja izmena: Maj 02, 2011, 11:11:12 pre podne od strane potaman »

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #688 poslato: Maj 02, 2011, 11:22:40 pre podne »
Super kad je tako. Nisam znao da se silikon rastvara sa vodom. Mislio sam da je neka druga baza. Znam da obicnom silikonu smeta voda, tj mora podloga da bude barut suva kada se nanosi.

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #689 poslato: Maj 02, 2011, 12:18:01 posle podne »
To sam ja procitao sa CBC sajta, tema izduvna grana. Postavicu text.

Pitanje: Koliko bi se realno povecala toplotna otpornost keramicke trake ili staklene ako bi se impregnirala sa necim od materijala koje pominjes, i kakav uticaj ima nakon duze eksplatacije u toplotnoj sredini taj impregnat, tj. jer menja stanje,isparava ili vec?

odgovor:
U praksi se pokazalo da povećava izdržljivost, naravno da nema isparenja, najsličniji tim materijalima naćićete u prodavnici boja, oni to zovu silikon za peći i deklarisan je za 1200C a cena je oko 300dinara. Bele je boje i tubu treba razmutiti u VODI, čistoj vodi ne u nekakvim rastvaračima. Onda tretirati traku i još vlažnu namotati. Kad se osuši to je to i izvrsno je. Ja sam probao sa termocementom, razmutim ga u vodi i provučem platno i postižu se izvrsni rezultati ali mora da se suši dugo.

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #690 poslato: Maj 02, 2011, 12:19:43 posle podne »
Otpale mi oci dok sam se informisao. Citao sam i citao. Ovo je ukratko.
Mozda nekom posluzi.
 beer

wagenman

  • Gost
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #691 poslato: Maj 02, 2011, 04:36:09 posle podne »
Svaka tebi čast, završi metalurgiju pod stare dane beer

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #692 poslato: Maj 02, 2011, 08:44:17 posle podne »
Hvala wagenman, cuti i ocu vala. biggrin

Van mreže Stoske

  • Old School
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6237
  • Age: 34
  • Lokacija: Nish
  • Karma: +94/-50
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw passat
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #693 poslato: Maj 09, 2011, 10:04:16 posle podne »
jel si montirao granu ??
hahaha Stoske poligloTka hahaha Gde Stoske glotkne tu trava ne raste :)

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #694 poslato: Maj 09, 2011, 11:02:28 posle podne »
Nisam jos, nikako da ulovim termin kod lika. Bice, nadam se ovih dana. Cekam i bregastu osovinu. Da se osetno osete 12konja, na ovih postojecih, koliko ima.
 biggrin

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #695 poslato: Maj 09, 2011, 11:03:21 posle podne »
Spremno je sve jos samo malo.

Mihajlo Stankovic

  • Gost
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #696 poslato: Maj 10, 2011, 11:08:07 pre podne »
Slike obavezno  B)
 mahac

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #697 poslato: Maj 10, 2011, 05:24:27 posle podne »
Bice slika, hvala bogu, samo polako. ;)

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #698 poslato: Maj 19, 2011, 11:02:00 posle podne »
Ugradnjeno je sve. Bregasta i izduvna grana. Muski posao. Juce se radilo od jutra pa do uvece. Slikao nisam, nazalost. Prljave ruke i obaveza previse.
Inace sve je ok, radi malo bucnije motor, koliko sam primetio. Pre postavljanja bregaste, vadjeni su hidro podizaci, jedan po jedan i cisceni.
Bregasta koju sam stavio je 44mm breg a ova koja je bila na motoru je 42,55mm  ili tako nesto, visinska razlika od 1,5mm. Ventili otvaraju vise i sam motor pokazuje. Svaka konsultacija je radjena sa majstorom Gedora.
Sto se tice izduvne grane, Izbacen je prvi mali lonac, id grane do srednjeg lonca ide cev onolike sirine kolika je na kraju izduvne grane. Zvuk auta je drugaciji, pitom ali po malo rezi. Na vecim rpm se onako razdere,  biggrin.
 Nisam jos ni stigao da proban auto na nekom drumu. Umor i obaveze oko posla.
Nisam imao vremena da postelijem razvodnik zbog paljenja, nastelovan je na uvo, bez strob lampe i cega sve vec. Radicu na tome da ovih narednih dana prestelujem paljenje i posredim motorni prostor.
Pomalo slika bregaste i grane da se podsetimo sta je stavljeno.










Sva potrebna znanja i sve sto mi je bilo potrebno od saveta pa do slika, dobio sam od Gedore.
Hvala Gedora.
« Poslednja izmena: Maj 20, 2011, 08:43:20 pre podne od strane potaman »

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: VW Golf mk2 1.6 petrol by Potaman
« Odgovor #699 poslato: Maj 19, 2011, 11:14:44 posle podne »
Svaka cast! hoces meriti snagu? Slikaj kad sve sredis i pisi utiske u voznji.