...kad se nešto popravlja uvek se ide od jednostavnih radnji prema složenijim,beži @golfeta1.8 od majstora koji ti odma skače na instrument tablu,u pitanju je svakako neki kontakt,a zadnje mesto na kojem tražiš je instrument tabla jer to košta,a neki baš vole
ali sva ova priča je bespredmetna bez merenja pritiska ulja na glavi na vrućem motoru(rad.temp.)
ali opet @golfeta1.8 budi pametan (za neke sitnice ne moraš daviti majstora )
evo ti redosled radnji
1.odradi po uputstvu i slikama koje sam ti u prethodnim postovima postavio
proveri sve kontakte na davačima,raskači poprskaj sa WD 40
2.odvezi se do majstora da ti izmeri pritisak ulja,možda ćeš imati sreće da više ne pali lampicu i ne zuji,što znači da su radnje iz tačke 1. pomogle i možeš se vratiti do prvog kafića i popiti jedno

3.ako opet zuji ti svakako produži do majstora tj. tamo gde si i pošao
4.ako je pritisak los sve ti već reko @gedora
5.ako je dobar potraži nekog električara koji će prvo početi da traži loš kontakt,spoj ku.c,palac u motornom prostoru,pa tek na tabli na kraju
želim ti bezparno(maloparno) rešavanje ovog problema
