Autor Tema: Velika potrosnja?  (Pročitano 32365 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Dzonyka

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B3
Velika potrosnja?
« poslato: Maj 09, 2012, 08:56:10 posle podne »
Pozdrav. Nedavno sam uzeo Passat b3 1.8 '90god TNG  i skontao da mi po gradu trosi oko 17l plina sto mi ne zvuci normalno. Raspitao sam se sta bi moglo da bude, stim da je njemu stavljen drugi motor od 90000km majstor je sve podesio , otisao sam  kod plindzije on mi odradio dijagnostiku, podesio smesu i eventualno smanjio za litar potrosnju. Stim da trosi toliko SAMO PO GRADU dok na otvorenom  ide od 10 do 12l kako kad...Cinjenica je da je tezak 1.5 tonu, karavan i da ti je ono po gradu kreni stani pa pokusavam da nadjem utehu u tome al nisam siguran da je bas to uzrok... Trazio sam set gumica za MONOPOINT i nigde ga nije bilo, a i majstor je rekao da je monopoint (injektor) u odlicnom stanju i da nema potrebe da diram tu bilo sta....promenio sam filter vazduha...opet nista.. smanjio sam potrosnju na glavnom ventilu gde prolazi plin al time auto samo gubi snagu i ne smanjuje se potrosnja....Ne ganjam ga, niti radim bilo sta sto bi bilo uzrok tolikog gutanja plina....  Pa dajte neki savet il da nadjem da zakacim pokkretnu benzinsku stanicu :) Hvala :)

Van mreže dacha.77

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Velika potrosnja?
« Odgovor #1 poslato: Maj 15, 2012, 12:01:02 posle podne »
ja vozim golf 3 1.8 po gradu ga vozim na kratkim relacijama tako da ne stigne faktički ni da se zagreje ljudski i troši izmegju 14 i 15 lit bez obzira na način vožnje dok na otvorenom normalnom vožnjom do 130 km/h padne ispod 10 a neki put i 9 litara u zavisnosti od plina a da ti ne kažem da mi je zimus na onom minusu trošio i po 20 lit plus benz za paljenje a cena plina visoka.... Užas

Van mreže zen3dom

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 38
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +14/-4
  • Pol: Muškarac
    • Data centri | UPS-ovi | Agregati | Napajanje za data centre
  • Auto: civare
Odg: Velika potrosnja?
« Odgovor #2 poslato: Maj 15, 2012, 12:05:30 posle podne »
ta potrosnja je sasvim ok za auto tih godina sa tom vrstom ubrizgavanja.....

jedini nacin smanjenja potrosnje jeste prerada usisa na potpunog elektronca sa elektronskim diznama i stavljanjem sekvent plina, sto cisto sumanjam da ti je isplativa investicija.....


kod mene je takodje 35i karavan, motor je 2.0, gradske oko 15ak litara, nekad vise nekad manje litar, otvorene najnize sto sam ga uspio spustiti je bilo 8l...
www.2e-consulting.com
Rjesenja za besprekidna napajanja, Data Centri, UPS, Agregati

Van mreže dejan golf3

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Lokacija: Smederevska Palanka
  • Karma: +10/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf3 1,8 benzinac monopoint
Odg: Velika potrosnja?
« Odgovor #3 poslato: Maj 15, 2012, 06:44:13 posle podne »
17 lit.plina nije normalno ni kad bi mu zakacio plug da vuce,koji ti je isparivac.

Van mreže Stoske

  • Old School
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6237
  • Age: 33
  • Lokacija: Nish
  • Karma: +94/-50
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw passat
Odg: Velika potrosnja?
« Odgovor #4 poslato: Maj 15, 2012, 07:03:13 posle podne »
meni trosi od 10-12l po gradu .. normalna voznja neka .. malo mi zavrnut ..

kad ga odvrnem ladno trosi 12+
hahaha Stoske poligloTka hahaha Gde Stoske glotkne tu trava ne raste :)

Van mreže djokicsale

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2972
  • Age: 41
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +69/-25
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 3 1.9TD
Odg: Velika potrosnja?
« Odgovor #5 poslato: Maj 15, 2012, 07:11:56 posle podne »
Al i u fabričkom prospektu piše da karavan uvek vuče +1 litar više zbog težine, a i dodaj na to i godine, mada me zanima gde sipaš plin, jesi probao da promeniš mesto gde točiš? Možda ti "padne potrošnja"  ako je neka "poštena" pumpa....  mada iz nekoliko primera koje znam lično taj auto s tim motorom je neki prosek na plinu gradska vožnja 12-15l a nekad i više, zavisno od mnogo čega.....  mada gradska vožnja nije ista ovde kod mene i gore po Bg, računaj i tu koji litar gore.....
nada umire poslednja.
ja sam tvog golfa prodao a pare popio i potrosio na kurve

Van mreže perakuzmanovski

  • VW Početnik
  • Poruke: 22
  • Age: 42
  • Lokacija: indjija
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • vw
  • Auto: jetta mk 4 2002g
Odg: Velika potrosnja?
« Odgovor #6 poslato: Maj 15, 2012, 10:32:35 posle podne »
meni se desilo da mi 2.0 sa sekventom potrosi 20l na 70km!to je cist lopovluk,kad to resimo onda treba da merimo potrosnju sto je to kod nas ne moguce u drzavi!Inace mi trosi 10 po lokalu,zimi i litar vise dok na otvorenom ne prelazi 8,5 sa ukljucenom klimom.

Van mreže paulvandyk68

  • VW Početnik
  • Poruke: 82
  • Lokacija: Zrenjanin
  • Karma: +1/-14
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 cl
Odg: Velika potrosnja?
« Odgovor #7 poslato: Maj 17, 2012, 03:48:31 posle podne »
promeni termostat, zamenom termostata spustio sam potrosnju sa 16 na 9.5 l gradske voznje
« Poslednja izmena: Maj 17, 2012, 03:51:36 posle podne od strane paulvandyk68 »

Van mreže Dzonyka

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B3
Odg: Velika potrosnja?
« Odgovor #8 poslato: Maj 18, 2012, 04:22:47 pre podne »
ta potrosnja je sasvim ok za auto tih godina sa tom vrstom ubrizgavanja.....

jedini nacin smanjenja potrosnje jeste prerada usisa na potpunog elektronca sa elektronskim diznama i stavljanjem sekvent plina, sto cisto sumanjam da ti je isplativa investicija.....


kod mene je takodje 35i karavan, motor je 2.0, gradske oko 15ak litara, nekad vise nekad manje litar, otvorene najnize sto sam ga uspio spustiti je bilo 8l...


Imao sam u ponudi tu opciju da sve menjam na elektronca i ubacim sekvent al uistinu to je vece ulaganje.... Prijatelj sto mi ga je prodao sada ima Passata 2.0 ,sekvent plin kao ti trosi mu 15l po gradu..tako da je to to otprilike... Nego sto rece paulvandyk68 to za termostat. Meni barem 10 min treba od paljenja leti da mi temp motora bude bar na70 stepeni.. Nzm da li je normalno.?Da li je to termostat ili neka veca stavka ?

Van mreže Dzonyka

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B3
Odg: Velika potrosnja?
« Odgovor #9 poslato: Maj 18, 2012, 04:34:32 pre podne »
Al i u fabričkom prospektu piše da karavan uvek vuče +1 litar više zbog težine, a i dodaj na to i godine, mada me zanima gde sipaš plin, jesi probao da promeniš mesto gde točiš? Možda ti "padne potrošnja"  ako je neka "poštena" pumpa....  mada iz nekoliko primera koje znam lično taj auto s tim motorom je neki prosek na plinu gradska vožnja 12-15l a nekad i više, zavisno od mnogo čega.....  mada gradska vožnja nije ista ovde kod mene i gore po Bg, računaj i tu koji litar gore.....

Lovato isparivac... Jedino da ga otvorim pogledam membrane zamenim gumice jer ne znam u kakvom je stanju.. S obzirom da ova nasa gamad prodaju sve i svasta po pumpama ne bi me cudilo od popa bradu da nadjem unutra..Inace sipam iskljucivo na EKO pumpi i jednom sam probao na MBG i ista prica.... Ovako to izgleda sa "nasim" plinom http://i197.photobucket.com/albums/aa318/mikeg2000/1092009-0079.jpg  hvala bogu nije moj uredjaj :)

Van mreže elite011

  • VW Početnik
  • Poruke: 93
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +10/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 3 1.8 8v multipoint
Odg: Velika potrosnja?
« Odgovor #10 poslato: Maj 18, 2012, 01:23:03 posle podne »
ta potrosnja je sasvim ok za auto tih godina sa tom vrstom ubrizgavanja.....

jedini nacin smanjenja potrosnje jeste prerada usisa na potpunog elektronca sa elektronskim diznama i stavljanjem sekvent plina, sto cisto sumanjam da ti je isplativa investicija.....


kod mene je takodje 35i karavan, motor je 2.0, gradske oko 15ak litara, nekad vise nekad manje litar, otvorene najnize sto sam ga uspio spustiti je bilo 8l...


 
Imao sam u ponudi tu opciju da sve menjam na elektronca i ubacim sekvent al uistinu to je vece ulaganje.... Prijatelj sto mi ga je prodao sada ima Passata 2.0 ,sekvent plin kao ti trosi mu 15l po gradu..tako da je to to otprilike... Nego sto rece paulvandyk68 to za termostat. Meni barem 10 min treba od paljenja leti da mi temp motora bude bar na70 stepeni.. Nzm da li je normalno.?Da li je to termostat ili neka veca stavka ?


Ja mogu da vam prenesem samo svoja iskustva, imao sam ih skoro i oko ECU i oko plina.

1. Nije bitno da li ti se motor zagrejao (ako imas lamba sondu) vec da li ti se sonda zagrejala. Pricam za mooj motor mk3 1.8 66kw digifant II, 4 dizne elektronac (naravno ugradjen sekvent). Moja sonda ima grejace, ona mora da dostigne neku nenormalnu temperaturu da bi pocela pravilno da pravi smeshu vazduha i goriva. Samim tim ECU kontrolishe, uskladjuje razmeru goriva (dizne) i vazduha (el. klapna). Kada sonda odredi po mapi kolicinu i procente smese, taj podatak se kopira u plinski kompjuter.

2. Obican plin je mnogo naravno jednostavniji za nase uslove (imao sam i njega na mk2) Bitna je za pravilni rad samo elektrika da ti bude ok, a ostalo mehanicki "na uvo" regulises. E sada kod ovoga sam isto malo odlepio, kao i vi. posto mi se potrosnja kretala od 19l (tada mi je bio motorni ECU neispravan) do sada trenutne 13l u gradu i oko 10l na otvorenom. Ove cifre koje sam vam napisao su stvarno iskrene i tacne, sipam UVEK 1000 din i po tom iznosu sam vam obracunao predjenu kilometrazu koju resetujem pri svakom sipanju.

3. Smatram da je i ta potrosnja velika i imam problem sledece vrste, ako bilo kako diram motorni ECU, tj. njegovu mapu, to direktno utice na potrosnju plina naravno, samo shto je u negativnom zbog potroshnje. Na plinu imam mali nepravilan rad na leru i pri nekim obrtajima (konkretno 2500-3000) zvuk motora kao kada skinete poklopac filtera vazduha, ali samo u tom rasponu. Bio sam kod plinadjija raznih, svasta su mi rekli i svako ima svoju neku teoriju. Plin mi je ugradjen kod Rasica, odrzavan kod njega i posle njega kod svakog "poznatijeg i izvikanijeg" i o5 isto, samo se iznova i iznova desavaju iste stvari po ustaljenom redosledu.

  E zbog svega ovoga sam uradio sledece, o5 napominjem da je meni to pomoglo, ogradjujem se od vashih problema (mozda nisu isti).

  Posto su mi preporucivali od radjenja glave, do nem pojma cega (jedini majstor koji mi je dao tacnu diagnozu, kasnije je potvrdio Drasko iz Zemun polja, je bio Gavra sa BB. Decko radi malo i mehanike ali njemu je primarno diagnostika i tunung, i naravno je lud za to.), da bi nakraju doshao i jedva nabavio motorni ECU za moj mk3 za americko trziste... Elem, nikada nisam od same ugradnje, iako mi je auto radio perfektno na benzinu, imao lep rad na leru i potroshnju ispod 280km po gradu sa torzionom bocom od 37 litara. To je cinjenica!

  Skoro mi je pukao film (razvlacili me 3 gd redom) i odlucio sam ili da probam sam da namestim, ili da pocupam ***eni plin iz kola. Otisao sam u Union Karic, kupio sam set za reparaciju dizni, mislim da je oko 1800 din za moze 4 dizne. Skinuo sam sam i bez kompajlera dobio ler bolji nego pri ugradnji novog. Pocela su sva 4tiri klipa da mi rade (to mozete jednostavno da proverite sa klestima, crevo od el. dizne plina do glave stisnete sa njima, i ako se menja rad motora onda radi). Inace kompajler kako sam nasao podatak prema tabeli proizvodjaca mora da meri do 0,4 mm rad mehanickog dela dizne. Primetio sam da mi sada jednom mesecno polako pocinje da raste potroshnja, to reshavam trenutno dok ne izadjem iz guzve (a recicu vam i kako planiram kasnije) skidanjem minusa sa akumulatora na 15 sec, tj. resetovanje motornog ECU. On se setuje na fabricki i o5 mi je lepa potrosnja. Mozda i sam plin zahteva zbog rada korekcije dok skroz ne zaglupi mapu i korekcije na motornom ECU.
  Sada dolazim do sledece faze koju cu ovih dana sprovesti u delo, elem...

  Pri svakoj ugradnji TNG u vas auto, mastori bi trebalo da pri ugradnji vam naprave i mapu (pricamo za sekvent i TNG ECU) ne samo da vam ubace tipsku mapu (tu se javlja problem koji svi znamo, godishte, tip, kubikaza itd...), moje licno misljenje je da oni prave jednu mapu, npr. mk3 1.8 66kw prvi koji je doshao kod njih i cepaju tu samo copy/paste na sve. E sada, meni su pukli ili od gti 1.8 po toj teoriji, posto on sa tom kubikazom ima 4 dizne (iako drugi sistem ubrizgavanja) i to ...e moje koke.

   Moj sledeci korak je kupovina USB interfejsa za TNG i skidanje softwera (inace je besplatan i skida se sa sajta proizvodjaca uredjaja) i njegova implementacija u moj mk3. Ono bice opasan deo IT hardwera za njega :P. Taj USB interfejs cu uvuci u kabinu i imacu mogucnost da moj notebook koristim za eventualne korekcije i izradu unikatne mape za TNG ECU.

  To mi je relativno mala investicija, koja mi pruza velike sanse da smanjim potroshnju i da pokusam da namestim pravilan rad motora na plin. Za gorivo imam majstora, ali ja vozim na plin i gorivo koristim samo pri starovanju do radne temperature i eventualno ako mi nestane plina u voznji. Znaci 95% vozim na tng i on me najvishe sada zanima.

  Elektrika i elektronika mi je ispravna, sada je na redu poslednja faza i ova ideja. Podelicu sa vama i taj deo price ako vas zanima i nadam se da ako ja uspem, mocicete i vi da resite problem koji nas sve boli - KLEPANJE PO DZEPU!

Van mreže zen3dom

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 38
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +14/-4
  • Pol: Muškarac
    • Data centri | UPS-ovi | Agregati | Napajanje za data centre
  • Auto: civare
Odg: Velika potrosnja?
« Odgovor #11 poslato: Maj 18, 2012, 04:45:38 posle podne »
sve je to divno i krasno sto si napisao, u sustini imaces promjenjivu mapu uslovima i potrebama na putu, i tako ces smanjiti potrosnju,,,,, mada mi je to preveliko cimanje non stop voziti i svaki drugi dan stelovati mapu, ali otom potom,,,,,,

meni samo jedno nije jasno, kako svi ocekujete da auto staro 20+ godina ima potrosnju ispod 10l?????' nema logike, prestaro je to ljudi mili (mislim o plinu, dizelasi :)  )

sto se tice tvog nepravilnog rada na leru mogu biti dvije stvari, protokomjer ili vakuum cjevcice, garantovano, kuburio sam sa vakuum cjevcicama pola godine problem dok slucajno nisam utrefio kako idu (mada je kod 1.8 jednostavniji raspored vakuuma), a nedavno mi je plin rascvjetao protokomjer, izbio kompletnu donju plocicu, sve majstore sam obisao i svi "uzmi drugi, taj je gotov" jer sam nakon sastavljanja imao problem sa nepravilnim ler radom, a i na benzin poceo malo stucati,,,,,   majstorima se nije popravljati,,,,,

kada sam uhvatio vremena rastavio sam komplet usis, protokomjer i sve, sve dobro precistio, na protokomjeru primjetio zazor od 1mm veci nego sto treba, valjda je od pritiska izbijanja se ploca iskrivila bila i to nisam skuzio, tuda je vazduh prolazio a nije klapnu pomjerao kako treba, nakon sto sam "sanirao" taj zazor i ocistio usis (nema kakvih jada nije bilo) auto radi prefinjeno mirno, bez trzanja i bilo cega, a potrosnja je spala na 2l manje, mada to i nisam primjetio kao neku preveliku prednost koliko mi je godio miran rad motora nakon mjesec stucanja......
www.2e-consulting.com
Rjesenja za besprekidna napajanja, Data Centri, UPS, Agregati

Van mreže DoooX

  • VW Početnik
  • Poruke: 64
  • Age: 34
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +5/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Mk2 1.3GL
Odg: Velika potrosnja?
« Odgovor #12 poslato: Maj 18, 2012, 04:51:40 posle podne »
Ako smem da iznesem i svoj problem u vezi iste teme...

Otkad me muci struja mislim da je poceo da trosi vise nego pre. Nisam vrsio tacne proracune koliko l/km ali evo ovako:

Za 500din plina predjeno 34km,
za 1000 - 74km

Benzin: 800din - 46km

Sve po gradu..i na prazan rezervoar mereno.
Ps. Ovo je nakon sto sam menjao filter za plin i cistio karburator.   wacko

Van mreže elite011

  • VW Početnik
  • Poruke: 93
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +10/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 3 1.8 8v multipoint
Odg: Velika potrosnja?
« Odgovor #13 poslato: Maj 18, 2012, 09:27:16 posle podne »
sve je to divno i krasno sto si napisao, u sustini imaces promjenjivu mapu uslovima i potrebama na putu, i tako ces smanjiti potrosnju,,,,, mada mi je to preveliko cimanje non stop voziti i svaki drugi dan stelovati mapu, ali otom potom,,,,,,

meni samo jedno nije jasno, kako svi ocekujete da auto staro 20+ godina ima potrosnju ispod 10l?????' nema logike, prestaro je to ljudi mili (mislim o plinu, dizelasi :)  )

sto se tice tvog nepravilnog rada na leru mogu biti dvije stvari, protokomjer ili vakuum cjevcice, garantovano, kuburio sam sa vakuum cjevcicama pola godine problem dok slucajno nisam utrefio kako idu (mada je kod 1.8 jednostavniji raspored vakuuma), a nedavno mi je plin rascvjetao protokomjer, izbio kompletnu donju plocicu, sve majstore sam obisao i svi "uzmi drugi, taj je gotov" jer sam nakon sastavljanja imao problem sa nepravilnim ler radom, a i na benzin poceo malo stucati,,,,,   majstorima se nije popravljati,,,,,

kada sam uhvatio vremena rastavio sam komplet usis, protokomjer i sve, sve dobro precistio, na protokomjeru primjetio zazor od 1mm veci nego sto treba, valjda je od pritiska izbijanja se ploca iskrivila bila i to nisam skuzio, tuda je vazduh prolazio a nije klapnu pomjerao kako treba, nakon sto sam "sanirao" taj zazor i ocistio usis (nema kakvih jada nije bilo) auto radi prefinjeno mirno, bez trzanja i bilo cega, a potrosnja je spala na 2l manje, mada to i nisam primjetio kao neku preveliku prednost koliko mi je godio mira
n rad motora nakon mjesec stucanja......


Cajun creva na mestu, Isis ociscen, filter za plin nov I promenjen step motor... Ne mora da bude to. A ja ne zelim 5 mapa nego 1 da radi, Ali da radi kako valja!

Van mreže zexm

  • VW Početnik
  • Poruke: 100
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Velika potrosnja?
« Odgovor #14 poslato: Maj 18, 2012, 09:50:51 posle podne »
I ja imam golfa 3 karavan sa 1.8 motorom i 66 kw, u gradu rosi od 11,5 do 12,5 lit plina a na otvorenom do 9 lit. Inace auto je u perfektom stanju. Meni se desilo da ventil gde se toci plin ne zatvara dobro pa je plin izlazio i ja sam mislio da je potrosnja velika. Proveri creva da li negde nepusta plin

Van mreže zen3dom

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 38
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +14/-4
  • Pol: Muškarac
    • Data centri | UPS-ovi | Agregati | Napajanje za data centre
  • Auto: civare
Odg: Velika potrosnja?
« Odgovor #15 poslato: Maj 18, 2012, 10:16:14 posle podne »
samo jedna mapa a da radi savrseno u svim vremenskim prilikama je nemoguca, plin je mnogo osjetljiviji na vremenske uslove nego ostala goriva......

jedina usteda se moze postici ugradnjom hho
www.2e-consulting.com
Rjesenja za besprekidna napajanja, Data Centri, UPS, Agregati

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13779
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +220/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Velika potrosnja?
« Odgovor #16 poslato: Maj 18, 2012, 11:06:41 posle podne »
Sa nekim stvarima se morate pomiriti sto se tice potrosnje.

Kao sto neko rece godine i kilometraza uticu na vecu potrosnju.

Moj auto ima 1080kg + ja 120kg= 1200kg + 260.000 na satu. Neka mi neko kaze da taj auto moze da trosi ispod 10.
Tako su mi pricali i za benzin.
Kad mi je trosio 13l po lokalu svi mi pricali da to "mora" da ide ispod 10l.
A u fabrickom prospektu pise da mu je potrosnja po lokalu 11.6l. I to kad je bio nov...

12-13l plina po lokalu za auto od 20+ godina je i vise nego odlicna potrosnja.

Meni po lokalu sa 165 gumama je trosio 12.2l plina. Sad sa 185 je povecao na 13l i ja sam zadovoljan.
Lepo pali, lepo ide, lepo radi.
« Poslednja izmena: Maj 18, 2012, 11:27:38 posle podne od strane Ivan »

Van mreže djokicsale

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2972
  • Age: 41
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +69/-25
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 3 1.9TD
Odg: Velika potrosnja?
« Odgovor #17 poslato: Maj 18, 2012, 11:21:36 posle podne »
To si u pravu, za auto tih godina dobro je dok troši, i dok dimi jer kad beli dim izađe on posle ništa ne troši..   a plin kod nas mogu da te ukradu kako hoćeš jer čime ćeš da izmeriš koliko su ti sipali u auto?  ajd naftu možeš da sipeš u kantu i da izmeriš al plin?   Ja sam na par pumpi imao slučaj da mi sipaju jednu količinu kako piše na pumpi a kad premerim kući nema veze s tom količinom, pa ti vidi, i plus računaj dok stigne do pumpe neko je "krsti" vodom i normalno da svi imamo povećanu potrošnju... i to mora da se svakako uzme u obzir.

A te teme o potrošnji vozila spadaju u domen lovačkih priča, jer imao sam prilike da pričam s ljudima koji voze auto kao moj i ubeđuju me da im troši dosta manje nego meni..... i za taj motor što ti imaš ne znam nikog da mu ide ispod 12l i na otvorenom (osim onima koji planiraju da prodaju auto pa malkice smanje)  lollol       

Ja sam npr sa ovim 1.9td ispraznio rezervoar pa ga skroz napunio i vozio dok se ne ugasi i izračunao da mi troši ok 7,5l l na 100km, ali 80% je bila gradska vožnja, i u razgovoru vidim da mi govore da treba da ne prelazi 5-6 litra....   

pa kako je to moguće ako jedan golf 1 koji nema turbinu i dosta je lakši od passata3 troši oko 5 litra?  S obzirom na težinu auta jedino nizbrdo.... i s ovim kvalitetom goriva kod nas i kad na to dodaš starost vozila....   
« Poslednja izmena: Maj 18, 2012, 11:24:25 posle podne od strane djokicsale »
nada umire poslednja.
ja sam tvog golfa prodao a pare popio i potrosio na kurve

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13779
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +220/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Velika potrosnja?
« Odgovor #18 poslato: Maj 18, 2012, 11:35:10 posle podne »
I to je tacno. Plin nikako ne mozes da izmeris koliko su ti sipali.
To merenje je cisto da znas kad da odes na pumpu da sipas da ti ne nestaje plin stalno.

Nikad nisam lagao sto se tice potrosnje.
Dok sam vozio na benzin potrosnja je isla i do 15l ali to malo zesce voznje. Zimi mi je trosio konstantno 15l.
Dok mi zadnji majstor nije nastelovao plin mi je trosio od 14 do 17 litara. Sve zavisi kako ga koji majstor nasteluje.
Ovaj ga je nastelovao i potrosnja je bila 12 po lokalu.
Prvi put ga je toliko zavrnuo da sam u 4. brzini papucicom gasa pipao onaj sraf sto stoji ispod nje a brzina nije presla 80km/h.
On mi kaze da ga tako ostavim i da ce da mi trosi 9l po lokalu.
To mi uopste nije odgovaralo i rekao sam mu da mi otvori plin.
Posle toga je isao mnogo bolja i potrosnja od 12l mi je odgovarala.
Na otvorenom mi je potrosnja 7l ako sam sam u kolima. Zimus na -15, nas trojica u autu potrosnja je bila 8.5l. KS-NP-KS 330km potrosio je 25l plina.
Proslo leto sa 1000 dinara sam sipao oko 16l plina. Otisao smo do Metroa u Nisu, odatle smo otisli na Pantelej kod nekih likova, vratio se u krusevac. to je bilo 170km. Po gradu sam presao otprike jos 20-25km i tad se ugasio. Nas dvojica u kolima.
Samo da kazem da je svako merenje radjeno na praznu bocu. Ispraznim je skroz, sipam i tad merim. Ima likova koji mere potrosnju po onim lampicama sto imaju na prekidacu za plin.

Na auto putu sam ga vozio 140km i to je odlicno jer on nije vise za neko izivljavanje.
Toliko od mene.
« Poslednja izmena: Maj 18, 2012, 11:43:09 posle podne od strane Ivan »

Van mreže DoooX

  • VW Početnik
  • Poruke: 64
  • Age: 34
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +5/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Mk2 1.3GL
Odg: Velika potrosnja?
« Odgovor #19 poslato: Maj 18, 2012, 11:57:39 posle podne »
17l plina kad je lepo vreme sa 1.3 motorom je po meni previse.. Isto tako sumnjam i za benzin jer po nekom racunu on u gradu trosi 16 l ...  boodala .. Ne znam sta je problem..