Pa lepo sad stoji, ali ako hoćeš napred još niže, šubler i metar u ruke i premeri koliki je "fi" i dužina tih crvenih "GTI" opruga i ovih od četvorke. Auto ti ima noviji model šolje za amortizere (gumene) i prednja opruga ti pasuje i sa nekih modela četvorke. U svakom slučaju moraćeš da probaš, ali ajd' da ustanovimo koje bi prvo stavio. Slikaj po jednu oprugu od oba modela, onako u gro-planu, pa postavi. Javi mere, pa ćemo da vidimo. Mislim da si tu negde blizu sa max spuštanjem koje je moguće izvesti sa fabričkim amortima. Ako ne budeš bio zadovoljan, sledeći korak je niži amort sa nižom oprugom. Ništa ti neće biti tvrdji sa crvenim oprugama nego sada, sem ako nisu baš kratke, pa sa njima padne na štos gumu, pa uopšte kao da nemaš amorte, samo skakuće... Zato kažem, daj neke mere, slike, ako su ti opruge pri ruci i ja ću ti pomoći koliko mogu. Jel' motor 90 ili 110 KS? Precizno izmeri te opruge, pogotovo šublerom kad meriš!