Autor Tema: G60 TURBO  (Pročitano 20344 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
G60 TURBO
« poslato: Mart 30, 2012, 11:36:52 pre podne »
Pozdrav ljudi, ja sam Vlada iz NS i vozim Corrada G60 i interesuje me da li je komplikovano umesto g-ladera staviti turbinu oko 1 bara tj. koliko bi para to izašlo? Znam da mi treba turbina ali mehanička, izduvna grana za turbo, bloof ventil i šta još? Planiram da u budućnosti na moj PG motor od 8v stavim turbinu jer su turbine mnogo jače i za čas se remontuju i ima ih bukvalno u svakoj trafici lollol Pretpostavljam da niko do sada to u Srbiji nije radio i voleo bih da se javi i Gedora koji je doktor za g60.

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #1 poslato: Mart 30, 2012, 12:05:27 posle podne »
Nije komplikovano,ja sam radio. Malo je zguzeno sve to nazad ali da se uraditi brzo.
Moras voditi racuna kakvu izduvnu granu kupujes jer ti turbo ide ispod usisne grane,tako kad otvoris haubu i nevidis ga.
Prvo skines usis da bi mogao sve lepo da raskacis i da vidis situaciju.Kad montiras granu i turbo na njega,moraces zarotirati malo izlaz iz turba-aluminijumski deo-da neudari u usis.
Treba ti duze dovodno crevo za ulje za turbo i treba da skines karter da zavaris lulu za odvod ulja iz turba,nemoj stavljati neko malo crevo.
Trebas napraviti racvu za vodu sto ide u kabinu i iz kabine,da spojis na turbo.
Treba ti prva cev od turba sto ide pod auto i na nju moras da doradis za kacenje sonde.
Ostalo ti je creva od ic-a,opet zavisi koji ces ic da stavis i gde.
Toliko koliko se ja secam,neko ce dopuniti ako sam sta pogresio i izostavio.

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #2 poslato: Mart 30, 2012, 12:26:39 posle podne »
Hvala ti Pile. Mislim da može turbina od Audija S2, Calibre 2.0 turbo, jedan lik je na golfu 2 g60 stavio turbo od Nissana 200 sx ali nije napisao šta je sve morao da prepravi da bi to funkcionisalo. Molim i druge da pomognu, možda još neko bude hteo to da radi ;)

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #3 poslato: Mart 30, 2012, 01:39:24 posle podne »
po meni ti je bolja varijanta da kupis glavu 16 ventila,da se vidi koliko ce kompresiju da izbaci i da napakujes onda turbo.
Turbo ti je nebitan od kog je auta posto je vecina na isto kacenje.

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #4 poslato: Mart 30, 2012, 04:12:40 posle podne »
Jeste ali onda treba mnogo više para a i pitanje kako bi onda to sve funkcionisalo, jeftinije je onda da se kupi kompletan motor 1.8 t sa instalacijama i da se ubaci. Mislim da je turbo na PG motor najjeftinija i najpouzdanija solucija. Svakako će bolje funkcionisati i biti izdržljiviji od recimo G60 16v a imaće isto KW i mnogo ali mmnogo manje prepravki.

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 38
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #5 poslato: Mart 30, 2012, 04:17:25 posle podne »
Pa nebi bas bio siguran da ces na PG motor sa turbom imati vise KW nego na 16v g60.
mozda samo vise kw nego na obicnom PG sa g60

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #6 poslato: Mart 30, 2012, 04:25:16 posle podne »
Na papiru neću imati više KW od G60 16v ali u praksi možda da ili čak isto biggrin Treba dosta stvari da se uradi da bi se nabudžio G60 16v a uvek će nešto zajebavati, jedini problem kod G60 16v je hlađenje, a kod G60 turbo manje posla, manje para i manje zajebancija. Mislim da je odnos kvaliteta, para i dobijeno bolja solucija G60 turbo.

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #7 poslato: Mart 30, 2012, 06:32:22 posle podne »
Ma ne prijatelju,na tvoj blok stavis 16v glavu,skines lader i stavis obican turbo.
Poredjenje g60 , 1.8 8v turbo(sto bi napravio) i 16v turbo su nebo i zemlja,nemoze ni u snu da se poredis.
Nemas izmena puno!!! stavis glavu,proveri se kompresija da nije prevelika za turbo sto nece biti,tvoja struja,tvoje sve.
Granu ionako moras da kupis za turbo,usisnu napravis od obicne grane 16v kod nekog ko vari aluminijum.
1.8t od 150ks ti je djoka a ni onaj od 180ks nije bog zna sta u poredjenju kad napravis 16v turbo.
Ja ti pricam sta sam pravio,probao i vozio , ne napamet. platices vise 50-100e za delove ali ces voziti 16v turbo sto ide veoma zestoko.
A i jos nesto,nemoj misliti da ces imati brdo konja ako na tvoj motor stavis obican turbo,bice skoro isto posto i sad vozis turbo na 0.8 bara.
Ako mislis da guras 200 i kusur konja,ima dosta stvari da menjas da nebi pogoreo taj motor,od struje,dizni pa nadalje.
« Poslednja izmena: Mart 30, 2012, 06:39:40 posle podne od strane Pile »

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #8 poslato: Mart 30, 2012, 08:08:48 posle podne »
Ok. Ja imam još jedan blok od PG motora sa domaćim papirima, blok je taj extra, imam radilicu, klipove, glavu, ventile, itd. sve od njega pa sam mislio da to iskoristim za turbo. Znam da će mi trebati veći hladnjak za ulje, uljna pumpa onda treba da ide od 16v. Koja je glava od 16v najbolja za tako nešto? Mislim da je glava od KR najbolja i da se prepaci naravno na digifant. Da, još jedno pitanje, jel onda mogu da ostavim fabričke klipove ili bolje da uzmem od audija S2 ili od 1.8t?

Van mreže KRSMAN

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 753
  • Age: 40
  • Lokacija: Smederevska Palanka
  • Karma: +25/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: corrado vr6 compressor
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #9 poslato: Mart 30, 2012, 09:21:52 posle podne »
G60 16V nema problem sa hladjenjem ako je njegov fabricki hladnjak na njemu koji ima klimu jer je taj hladnjak duzi za oko 10cm i bobar termostat i davac na hladnjaku  sa jednim ventilatorom i moze pun gas,100 %.
Vozi polako da sve vidis i da budes vidjen.

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #10 poslato: Mart 30, 2012, 10:04:48 posle podne »
Kakav digifant crni,nepipaj tvoju struju,idealna je za 16v turbo.Na tvoje klipove sve spakujes,glavu mozes od kr-a a bregaste od abf-a.
Na pritisak od 1-1.2 bara,nebi trebao da imas nikakav problem ali bi trebao staviti malo jace dizne posto struja od g60 ide do 0.8 bara,nece sipa dovoljno a i to se da resiti,sve probas sa tvojim delovima i polako dizes pritisak turba,na 1 je sasvim dovoljno.
Trebao bi naci nekog ko zna kako se radi i da se sve to spakuje ali i to kosta para i zivaca.

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #11 poslato: Mart 30, 2012, 11:48:33 posle podne »
Bolje bregaste da idu od Audija A8 4.2 32v 321 ks 1999 god. 100 evra/kom. Sigurno 16v turbo neće ništa skuplje izaći od G60 16v. Dizne svakako idu jače i regulator pritiska goriva na 4 bara a pumpu za gorivu već imam u rezervoaru koja ide do 5 bara, provereno i testirano. Veći interkuler, itd.

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #12 poslato: Mart 31, 2012, 10:57:33 pre podne »
@PILE ne može 16v glava da ide na klipove od G60 jer će kompresija bizi preniska, tako kažu ljudi na nemačkim i hrvatskim forumima koji su to radili, provereno. Klipovi moraju onda da idu od Audija S2. G60 ima standardnu kompresiju 8:1, komora za sagorevanje u glavi 16v je veća od 8v i ne preporučuju glavu 16v na standardne klipove od G60 jer će kompresija biti niska. Lik koji je pravio G60 16v turbo stavio je blok i struju od G60, od Audija S2 klipovi, 16v glavu KR, SIERA COSWORTH interkuler i dizne 440 ccm, jači čip naravno, turbina je oko 1 bara i ima preko 300 ks. Kažu da kada se sklapa G60 16v turbo da moraju da dizne budu najmanje 300 ccm a preporučuju veće a kod fabričkog G60 su oko 280 ccm. Mislim da je najbolja i najjeftinija varijanta G60 8v turbo, e tu mogu fabrički klipovi da ostanu i imaće oko 240 ks što je na prednju vuču čak i previše.

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #13 poslato: Mart 31, 2012, 06:40:54 posle podne »
Pisem ja bezveze i gubim vreme da bi ti pomogao i dao savet. Ja mislim da postoji G60 16V fabricki i nisu klipovi od audija.
Surfuj malo bolje za blok sa klipovima pg i glava od 16v. Bas me interesuje ko je rekao da nemoze.
Ja sam spakovao pre 3 godine na g60 blok sa klipovima glavu 16v,kompresija je bila ne preterano mala , garretta GT28R,G60 struja,380ccm dizne,na 1.2bara,jos uvek se vozi po Nisu.
Na PG motor da stavis obican turbo,nemoj da mislis da ces imati nesto puno vise konja od toga sto imas,posto vec vozis turbo koji non stop puni 0.8 bara.
240ks da dobijes a da neubacis 1000e minimum,to malo teze,pa svi bi to radili.
Velika kompresija nevalja za turbo motor,velike dizne nista neznace bez veceg pritiska turba osim vece potrosnje,sve se to mora uskladiti..........
Ja na bmw-u E30 M3 turbo imam 1000ccm dizne ali meni je bio pritisak od 1.8-2.0 bara na garrettu gt30r, i opet su sipale previse.
U svakom slucaju,srecno zasta god se odlucis.
« Poslednja izmena: Mart 31, 2012, 06:42:52 posle podne od strane Pile »

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #14 poslato: Mart 31, 2012, 07:07:42 posle podne »
Daj bože da mogu da idu fabrički klipovi od G60, to bi smanjilo troškove. Čitao sam po forumima i kažu da kompresija tada bude oko 7 i da ne preporučuju ali ako si ti to radio ja ti verujem. Taj projekat bez 2.000-2.500 evra ne može da se uradi ali tada bi imao preko 300 ks i auto bi leteo. Gledao sam na internetu kako ide G60 16v turbo, pa to je zlo, ne mogu da krenu 1 i 2 a do 260 km/h ubrzavaju kao neki GTI do 150 km/h wub Pile zato smo tu da jednim drugima pomognemo ;)

Van mreže Limited

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2469
  • Lokacija: Montenegro
  • Karma: +45/-30
  • Pol: Muškarac
  • Auto: IMT 539
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #15 poslato: Mart 31, 2012, 07:09:43 posle podne »
Ima momak u HR ugradio je turbo al on je menjao klipove stavljao je od S2

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #16 poslato: Mart 31, 2012, 07:30:25 posle podne »
to svi rade u hr i svuda ali zbog 250kw + zato sto G60 klipovi trpe do 200-250kw,toga sam se nacitao dosta,naravno u dobro uskladjen motor.
Kad nije dobra mapa,da se sve sj*bati,puno vazduha malo goriva ili kontra,topi klip ko nista.
Dobar majstor da sve to slozi lepo i da posle toga neko izmapira ako je neka dobra struja i nema problema.,dok se nesetis da stavis overboost,hahaha

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #17 poslato: April 01, 2012, 12:52:45 pre podne »
i voleo bih da se javi i Gedora koji je doktor za g60.

4000eu, 320ks, turbo gt30, blok PG, 16v glava.
po sistemu kljuc u ruke.
evo javio sam se.
« Poslednja izmena: April 01, 2012, 01:08:03 pre podne od strane gedora »

Van mreže golf 1 1.8/16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 42
  • Lokacija: Skopje
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #18 poslato: April 01, 2012, 01:44:13 pre podne »
« Poslednja izmena: April 01, 2012, 01:55:20 pre podne od strane Modus »
g-lader

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #19 poslato: April 01, 2012, 02:01:23 pre podne »
Gedora, sklopićeš ti meni ipak G60 8v Turbo ;) Koji sa turbinom od 1-1,2 bara mora imati najmanje 240 KS ali pravih. To je moja prva želja a i najbolja jer može u 2 faze da se odradi: 1- faza da se uradi komplet motor a 2- faza kada se skupi lova da se ubaci turbo, znači ne treba odmah dati sve pare, može i u 2 rate lollol Ne može sve to (G60 8v turbo) da izađe ukupno sa rukama preko 2.500 evra, znači ne može. Ljudi su po Bosni i Hrvatskoj to sklapali i kažu da turbo kit u Nemačkoj izađe 1.100 evra a jedan lik iz Bosne je u VW Cady još 2007 god. ubacio turbinu od 1,2 bara umesto g-ladera na PG motor i kaže da je imao oko 260 ks i prodao je  taj komplet motor koji je odrađen skroz i turbo kit ukupno za 2.500 maraka a ne evra jer mu je stigao neki jači motor od 1.8 turbo a i on je rekao da ga je nov turbo kit i motor da se odradi izašlo oko 2.000 evra! Dakle, nije isto kada kompresor ili turbina puni 1 bar, turbina je jača a i jednostavnija.