Ma ne prijatelju,na tvoj blok stavis 16v glavu,skines lader i stavis obican turbo.
Poredjenje g60 , 1.8 8v turbo(sto bi napravio) i 16v turbo su nebo i zemlja,nemoze ni u snu da se poredis.
Nemas izmena puno!!! stavis glavu,proveri se kompresija da nije prevelika za turbo sto nece biti,tvoja struja,tvoje sve.
Granu ionako moras da kupis za turbo,usisnu napravis od obicne grane 16v kod nekog ko vari aluminijum.
1.8t od 150ks ti je djoka a ni onaj od 180ks nije bog zna sta u poredjenju kad napravis 16v turbo.
Ja ti pricam sta sam pravio,probao i vozio , ne napamet. platices vise 50-100e za delove ali ces voziti 16v turbo sto ide veoma zestoko.
A i jos nesto,nemoj misliti da ces imati brdo konja ako na tvoj motor stavis obican turbo,bice skoro isto posto i sad vozis turbo na 0.8 bara.
Ako mislis da guras 200 i kusur konja,ima dosta stvari da menjas da nebi pogoreo taj motor,od struje,dizni pa nadalje.