Autor Tema: Problem paljenja turbine  (Pročitano 27603 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže AFN-slabost

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Lokacija: ljubljana
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi a4 b6
Problem paljenja turbine
« poslato: Mart 18, 2012, 08:25:56 posle podne »
Ljudi u proslom forumu smo raspravljali oko msnage u mog passata,jucer sam napokin isao na diagnozu u bosch servis,majstor je prikljucio auto na com i ocito je sve i sto se elektronike tice je uredu,posle smo isli na diagnozu u voznji,znaci ja sam vozio kako mi je on govorio a majstor je na laptopu gledo situaciju i sve 100°% ispravno...Znaci elektronika nije u pitanju nista.Meni je i dalje ostala snaga recimo kao da vozim obicna dizela jer problem je taj sto mi turbinu nepali nikako,do 3000 obrtaja ide polako i posle ga jos kao gusi nema snage nikako,majstor sad sumnja na dizne al nije siguran.Mene sad zanima dal neko mi moze pomoci jer je kvar mehanicki nije elektronika u pitanju.Da dodam turbo je bio na ciscenju i  majstor garantira da je 100% turbo ok.potrosnja je  oko 7 litara al nema snage nit se turbina cuje da radi.Hvala unapred svima koji mi pomognu

Van mreže Xenon

  • VW Početnik
  • Poruke: 129
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #1 poslato: Mart 18, 2012, 08:34:35 posle podne »
Jel pusi puno?

Van mreže golf 1 1.8/16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 42
  • Lokacija: Skopje
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #2 poslato: Mart 18, 2012, 08:45:41 posle podne »
Proveri vakum creva koje su za turbo dali su dobri i nek ti na dijagnostiku odradi test za solenoid koji kontrolise pritisak turba ako uopste zna tvoj
majstor
g-lader

Van mreže AFN-slabost

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Lokacija: ljubljana
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi a4 b6
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #3 poslato: Mart 19, 2012, 05:14:24 posle podne »
Nema dima ni truna ni sad ni prije,znaci nedimi nista nikakav dim.Crijeva sam pregledo komplet zamjeno sva vakumska.Moja sumnja je na dizne  al nisam siguran.Neznam sta uopste pali turbo jel ima sta da bi zezalo osim dizni?Turbina se nikako necuje kad dodajes gas samo brujanje se cuje kao da je nema nikako.

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #4 poslato: Mart 19, 2012, 05:48:33 posle podne »
ako ti ide pa odjednom upali safe mode sumnjam da je do dizni ...  ;)   pođi kod još nekog majstora da vidi taj turbo za svaki slučaj  ;)   kakav je protokomjer? jeste li mjerili njegove vrijednosti? da nije N75 ventil riknuo (on je kod tih vakumskih crijeva), kakava je situacija sa EGR-om?

Van mreže AFN-slabost

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Lokacija: ljubljana
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi a4 b6
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #5 poslato: Mart 19, 2012, 07:31:01 posle podne »
nema safe mode nista nebaca ga u safe,znaci kao bez turbine da je,egr ok,Maf senzor ok

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #6 poslato: Mart 19, 2012, 07:32:47 posle podne »
nemas ti turbinu na tom autu

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #7 poslato: Mart 19, 2012, 07:38:32 posle podne »
Katalizator.

Van mreže golf 1 1.8/16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 42
  • Lokacija: Skopje
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #8 poslato: Mart 19, 2012, 10:01:56 posle podne »
Turbo pritisak ne zavisi od stanje dizne nego kontrolise motorni komp na sledeci nacin
Po default pritisak je 1 do 1.1 bar na afn motoru regulacija ti je po sledeci raspored: solenoid tj magnetni ventil (n75)pomocu vakum pumpe i i signal od komp zatvori klapnu turba t.j promeni geometriju posto je kod tebe varijabilna turbina, kad turbo nabije pritisak na 1.4 bar MAP senzor t.j senzor za apsolutni pritsak da signal do komp da n75 ventil da namanji pritisak pomocu klapnu koja regulise vakum.

Tako da ima vise komponeti koji je moguce da ne odrade svoj zadatak zato preko dijagnostike ima actuation test
za svaku komponentu naravno ako majstor zna da ulazi vag kanale da to odradi, nije samo procitas greske nema greske i nije mu nista a ne svaki put kopm javi gresku zato sto del koji je da kazemo problem radi ali ne po propisanim parametrima. mahac
g-lader

Van mreže daki1978

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Lokacija: negotin
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 1.6td
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #9 poslato: Mart 20, 2012, 10:07:46 posle podne »
skoro drug imao taj problem na pasatu b5,isto dijagnostika nista nije pokazivala.na kraju se ispostavilo da je neispravan elektromagnetni ventil koji ukljucuje turbinu.stavljen nov,i auto radi odlicno.
Svaki el. uredjaj u automobilu radi na dim, kad taj dim izadje iz njega uredjaj više ne radi!

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #10 poslato: Mart 20, 2012, 10:28:56 posle podne »
+1
i meni je to palo napamet,mislim da sam vec procitao negde to
  champ1

Van mreže AFN-slabost

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Lokacija: ljubljana
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi a4 b6
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #11 poslato: Mart 21, 2012, 05:39:03 posle podne »
Gdje bude taj elektromagnetni ventil da ja to sam kupim i zamjenim???

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #12 poslato: Mart 21, 2012, 07:41:14 posle podne »
druze... promeni majstora... pozzzzzz
promijeni ti majstora. od tako jednostavne stvari pravis cirkus ovde.
p.s taj ventil ti se nalazi ispod sjedista suvozaca

Van mreže AFN-slabost

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Lokacija: ljubljana
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi a4 b6
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #13 poslato: Mart 23, 2012, 06:33:52 posle podne »
Zaboravio sam rec  da sam prije svega toga zamjeno dizne al kupio sam pogresne od  19 tdi 66kw-90ks i cim sam auto upalio  vec je imo problema sa snagom,napravio sam neki 500 kilometara i vidio da treba to vaditi jer auto neide nikako,zamijeno sam svoje dizne stare nazad dao al problem je ostao isti kao da su ostale one dizne od 90ks.Majstor na bosch servisu kaze da ga zbunjuje jer sve  odradjiva svoje na vreme al auto neide,tako mu diagnoza pokazala.agr ventil se cuje kad dodajem gas  da radi kao neka klapna se cuje,tako da sumnjam da je taj ventil otiso,onaj drugi na turbu povuce polugu do kraja  znaci da vakum radi.Sad jedino ili dizne ili turbina je za smece,ostalo je ok sigurno.Jer kad zatvorim crevo od ventila toga sto otvara turbinu  zagusiva motor  pri dodajanju gasa nece preko 2900rpm.eto sad sam vam malo pomogo oko stvari.

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #14 poslato: Mart 24, 2012, 04:39:53 posle podne »
nemora da znaci da onaj drugi  ventil ako povuce polugu do kraja da radi,mene je zezalo da on kad povleci polugu secka,glavi ali je isto povuce i vrati posle do kraja,to treba da se ocisti
jesi zamenio vakum creva?

ja sam kod mene sve izmenjao,ocistio itd i nista nisam postigao,i na kraju sam zamenio vakum creva sva koja kostaju 500din i kupio sam neka duplo deblja,od tad evo od oktopbra auto ide kao blesav,stalno ga stisnem na autoputu i nema  vise da zeza
problem bila vakum creva,losa
  champ1

Van mreže AFN-slabost

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Lokacija: ljubljana
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi a4 b6
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #15 poslato: Mart 24, 2012, 10:16:53 posle podne »
kupio sam danas drugu turbinu sutra montiram pa cu da vidim rezultat,jer stvarno  vise neznam sta je.javljam rjesenje cim postavim je.
 clap

Van mreže AFN-slabost

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Lokacija: ljubljana
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi a4 b6
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #16 poslato: April 15, 2012, 05:39:43 posle podne »
E ovako sad,Kupio sam turbinu drugu novu repariranu pod garancijom,zamjenio sam je,kupio sam luftmeser mjerac zraka bosch,sve zamjeno i razlike jes al opet nisam dobio snagu koju treba da imam.Nekako mi lijeno poteze i recimo da na pola je negdje snage.Jedino mi preostaje  da  idem na bosch diagnozu ubrizgavanje i to da mi odradi da vidim sta je.Sreca da sam staru turbinu prodo za iste pare tako da me kostalo samo moje ruke zamjena ;).

Van mreže AFN-slabost

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Lokacija: ljubljana
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi a4 b6
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #17 poslato: April 15, 2012, 05:41:59 posle podne »
Jos jedna stvar da nezaboravim,Umene kataloske dizne su 0,205,, e sad neznam da se nije ko igrao kada pa stavio od 66kw dizne 0,185mm pa zbog toga  nemam snage???

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 42
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #18 poslato: April 15, 2012, 05:48:29 posle podne »
Boske brale, neka ti majstor proveri dovod ulja do turbo kompresora,ako nije proverio, jer zapušene cevi, mogu biti posledica slabog rada turbine.Promeni se turbina a ne očisti se dovod ulja pa se nova ne podmazuje dobro, maže opet da rkne...
Земунчанин

Van mreže Eksel_bg

  • VW Početnik
  • Poruke: 65
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #19 poslato: April 18, 2012, 01:45:05 pre podne »
Ma negde gubi pritisak..najmanji procep da postoji negde i eto ti problema...mom kolegi je vektra isla do 2 000 obrtaja i ne preko,isao na razna ispitivanja i na kraju je neki deo popunio silikonom i auto vise nema problema..a isto su mu tipovali na bosh pumpu da ne radi ;) cak su mu i katalizator skinuli i zadrzali za sebe (navodno je bio zapusen) moj ti je savet da nadjes iskusne i dobre ljude po preporuci od nekog prijatelja