Autor Tema: saveti za tuniranje 1.6 d  (Pročitano 34990 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže srebrni

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 211
  • Lokacija: hrvatska
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk1
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #100 poslato: Novembar 22, 2011, 10:50:50 posle podne »
Bem te,tako moze. Obican dizel,pa da ima nitra 50ks pa nemoze.
Mirno more
evo malo sam se ja zabunio to je on napisao  beer

a ne razumem šta neko može da očekuje od auta koji ima 50-60kw

Van mreže djokicsale

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2972
  • Age: 42
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +69/-25
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 3 1.9TD
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #101 poslato: Novembar 22, 2011, 11:02:45 posle podne »
Pa stvarno ne razumem, koja je poenta da se tunira 1.6D ??? Da sam u finansijskoj situaciji da mogu da radim tako nešto, ubacio bi onaj motor od 5 cilindra....  a izvlačenje 20-30 kw više od mašine koja nije visokoturažna je kao da spremaš dedu za maraton.... izvinjavam se ako se neko nađe uvređen, ali to je moje viđenje stvari.
nada umire poslednja.
ja sam tvog golfa prodao a pare popio i potrosio na kurve

Van mreže srebrni

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 211
  • Lokacija: hrvatska
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk1
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #102 poslato: Novembar 22, 2011, 11:13:57 posle podne »
Pa stvarno ne razumem, koja je poenta da se tunira 1.6D ??? Da sam u finansijskoj situaciji da mogu da radim tako nešto, ubacio bi onaj motor od 5 cilindra....  a izvlačenje 20-30 kw više od mašine koja nije visokoturažna je kao da spremaš dedu za maraton.... izvinjavam se ako se neko nađe uvređen, ali to je moje viđenje stvari.
ako je voljan neka šarafa  biggrin

da dobiš 90ks možeš da is običnog bloka oznake JR dobiš do 90 ks i više treba ti

blok izbrusit na 3 spec + odgovarajući klipovi za 3 spec
glavu staviš od 1.9td AAZ
dize podigneš na 155bara -160
glavu sve isoliraš usis ispuh
pumpu metneš od 1.6 td ic jer ti ima veči pritisak
turbina KKK K14 od ic isto hlađena vodom i uljem ali moraš na bloku metnut srednji čep koji ima dovod za vodu
pumpicu koja tijera vodu na turbinu
možeš stavit i turbinu od mk2 k24 da se ne zazaš sa pumpicom i čepom na bloku 

i imaš 90 ks garantiranih poslije stavi napred ic od dvojke i ima da ljepi za sic  biggrin

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3471
  • Age: 40
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Toyota
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #103 poslato: Novembar 22, 2011, 11:55:06 posle podne »
ili kupis 2.0/vr6 za 200e i manes se corava posla... opet bez uvrede... ajde kapiram ako neko ima delove pri ruci za dzabe..i zna sam da odradi .. i ima viska slobodnog vremena.. al takav je 1 u milion
lollol