Autor Tema: saveti za tuniranje 1.6 d  (Pročitano 27375 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Dynamite

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Age: 38
  • Lokacija: Cetinje
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #80 poslato: Oktobar 14, 2011, 01:41:18 posle podne »
Skupo je to 100e za pumpu,i ne mora pumpa od gtd-ic jer je ista od gtd klasicnoga samo sto se nafta drugacije nasteluje,tj vidis sam po potrebi.

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #81 poslato: Oktobar 14, 2011, 01:46:25 posle podne »
jbg mene je kompletan remont bos pumpe izasao 90 eura ali sve novo stavljeno i od tad mi se preporodio auto manje trosi a ide malo bolje   biggrin

Van mreže Coxi TD

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1272
  • Age: 31
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +33/-12
  • Pol: Muškarac
  • Oo==w==oO
  • Auto: Golf mk2 TD
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #82 poslato: Oktobar 14, 2011, 01:55:27 posle podne »
ma nije pumpa problem... pumpu menjam glavu za glavu (obicnu za ovu sa slike)..

mene zanima IC sta i kako treba uraditi da bi se ugradio, povezati?
koji mi sve delovi trebaju?  

i glavno Moze li hladnjak IC-a sa bilo kog auta da se stavi samo da nadjem odgovarajuce cevi(creva)?????

PISITE MI U OVOJ TEMI: http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=4580.msg303071#msg303071 da ne zatrpavamo dve teme mahac
« Poslednja izmena: Oktobar 14, 2011, 02:14:40 posle podne od strane Coxi TD »

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #83 poslato: Oktobar 25, 2011, 11:39:16 pre podne »
Skupo je to 100e za pumpu,i ne mora pumpa od gtd-ic jer je ista od gtd klasicnoga samo sto se nafta drugacije nasteluje,tj vidis sam po potrebi.
Bos pumpe od Td-a i TD-sa ic nisu iste,kad ih uporedis,videces da ima i spolja razlike.
I Td sa ic neide isto kad stavis od obicnog Td-a bos pumpu. Iz iskustva kazem-tvrdim.
I sa ic nista se nedobija,pogotovu ako nestavis usmerivace vazduha za ic.Kod mene je bio skinut 2 meseca,nije bilo razlike.
Moj golf sa 16-ticama felnama i 215.40.16 gumama,menjacem od 1.9td i pritiskom turbine na 1 bar,drao sam i TDi-sa crveno i , i sva ta sranja.Cak sam dobio Yuga sa 1.6 motorom i 50ks nitra.Toliko od 1.6td.
U hrvackoj sam dizao pritisak na 1.2 i odvrtao gorivo,ni gti 8 ventila nije begao do 150,cak sam se poterao i sa stilom jtd sa 16v i do kraja trece mi nemoze nista.
Kod mene je garrett gt20 na golfu, lollol   . Kad se samo setim koliko sam ljudi ispalio na semaforu i po cesti, clap , svi misle naftas,lenja baraba,dada al juce.

Van mreže Mily

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 834
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +18/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GTI
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #84 poslato: Oktobar 25, 2011, 11:49:19 pre podne »
Ti sa gedorom lepo pod ruku i u kafanu  beer

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13098
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +199/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #85 poslato: Oktobar 25, 2011, 02:45:55 posle podne »
A koju turbinu si dizao na 1 bar? Posto ja imam fabricki td ic, turbina kkk k14 i neko mi rece da je na njoj zaliven wastegate, pa ne moze da se dize pritisak, je l' to tacno?

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #86 poslato: Oktobar 25, 2011, 08:18:14 posle podne »
Moj motor je 91 godina,i bila je fabricka turbina garrett gt15 i bio je externi west gate i sve koje sam video sa ic-om su bile slicne.Sad,mozda je kod tebe neko menjao turbinu pre tebe,ebem li ga.
Slikaj turbinu bocno,gde ide crevo ka filteru pa postavi sliku,bas me interesuje.Ako ti je zaliven-interni,nemoses da se sigras i upropastis motor. biggrin

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13098
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +199/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #87 poslato: Oktobar 25, 2011, 11:17:20 posle podne »
Nije menjana turbina, auto kod mene od 2000. god, turbisha da  pop1 nikad nije radjena, za sad nema lufta, ne trosi gram ulja.

Aj slikacu kad odem kuci  ;)

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #88 poslato: Oktobar 25, 2011, 11:56:13 posle podne »
imam ja par slika

KKK- K14 ali rastavljena



Sklopjlena


I evo obe levo Garrett t2 a desno KKK-K14


Ova KKK-K14 je meni bila originalno na kolima a Garretta sam stavio kad mi je prolupala KKK a sad sam ponovo vratio KKK jer je po meni dosta bolja.

Van mreže srebrni

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 211
  • Lokacija: hrvatska
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk1
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #89 poslato: Novembar 22, 2011, 08:41:33 posle podne »
moj savjet ti je da skineš dole grane i staviš sve komplet od td ic 59kw znači grane i turbinu pumpu ostavi za prvu silu od običnog ali malo zašarafi znači više goriva budeš videl kak bude išo ako nebu baš najbolje a mora stavi sam getribu 4t od dvojke 5brz to mora da leti jer znam da je izvedivo i isprobano  driving
1.6 d mora da ide prek 180  tapsac

Van mreže djokicsale

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2972
  • Age: 41
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +69/-25
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 3 1.9TD
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #90 poslato: Novembar 22, 2011, 09:02:17 posle podne »
Druže izvini ali ići sa starijim dizel motorom preko 120 je glupost. Kome je bitnija brzina ili skupi keš za novog dizela, ili kupi nekog benzinca sa ohoho kilovata... i ne mož' da omane  driving




a ne razumem šta neko može da očekuje od auta koji ima 50-60kw i služi uglavnom da se prevezete jeftino od tačke a do tačke b?  batine       







nada umire poslednja.
ja sam tvog golfa prodao a pare popio i potrosio na kurve

Van mreže mixa90

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 596
  • Age: 33
  • Lokacija: Surčin
  • Karma: +9/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #91 poslato: Novembar 22, 2011, 09:07:19 posle podne »
poliras usis , i stavis mu auspuh od izduvne grane do kraja 55mm prohromski , izbacis prigusivac na zadnjem loncu i dobijes oko 10 ks , filter ne diras , ne dobijas nista... moze malo da se odvrne bos pumpa mada nema to nesto puno uticaja , sobzirom da se smanjuje onda vek motora... ja sam mom dizelu odradio poliranje usisa , i prohromski izduv od izduvne grane do kraja... i izbacen prigusivac na zadnjem loncu... biggrin

Van mreže srebrni

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 211
  • Lokacija: hrvatska
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk1
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #92 poslato: Novembar 22, 2011, 09:10:39 posle podne »
Druže izvini ali ići sa starijim dizel motorom preko 120 je glupost. Kome je bitnija brzina ili skupi keš za novog dizela, ili kupi nekog benzinca sa ohoho kilovata... i ne mož' da omane  driving




a ne razumem šta neko može da očekuje od auta koji ima 50-60kw i služi uglavnom da se prevezete jeftino od tačke a do tačke b?  batine       
u pravu si ali ako netko želi složit stari motor u nešto jako ništa nije ne izvedivo
npr moj je preko 60kw stari motor s dvojke malo naturpijan  ;)i na 402m tdi 110ks mi nemože mi niš

Van mreže srebrni

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 211
  • Lokacija: hrvatska
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk1
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #93 poslato: Novembar 22, 2011, 09:12:24 posle podne »
poliras usis , i stavis mu auspuh od izduvne grane do kraja 55mm prohromski , izbacis prigusivac na zadnjem loncu i dobijes oko 10 ks , filter ne diras , ne dobijas nista... moze malo da se odvrne bos pumpa mada nema to nesto puno uticaja , sobzirom da se smanjuje onda vek motora... ja sam mom dizelu odradio poliranje usisa , i prohromski izduv od izduvne grane do kraja... i izbacen prigusivac na zadnjem loncu... biggrin

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13098
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +199/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #94 poslato: Novembar 22, 2011, 09:24:20 posle podne »
Mixa, jesi to sve odradio pre Wagenfesta?

Van mreže mixa90

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 596
  • Age: 33
  • Lokacija: Surčin
  • Karma: +9/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #95 poslato: Novembar 22, 2011, 09:43:47 posle podne »
da , pa cuo si i sam kakav zvuk ima auto posle svega toga biggrin

Van mreže mixa90

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 596
  • Age: 33
  • Lokacija: Surčin
  • Karma: +9/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #96 poslato: Novembar 22, 2011, 09:44:06 posle podne »
a Alexu pitaj kako ide za obicnog dizela

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #97 poslato: Novembar 22, 2011, 10:36:18 posle podne »
Druže izvini ali ići sa starijim dizel motorom preko 120 je glupost. Kome je bitnija brzina ili skupi keš za novog dizela, ili kupi nekog benzinca sa ohoho kilovata... i ne mož' da omane  driving




a ne razumem šta neko može da očekuje od auta koji ima 50-60kw i služi uglavnom da se prevezete jeftino od tačke a do tačke b?  batine       
u pravu si ali ako netko želi složit stari motor u nešto jako ništa nije ne izvedivo
npr moj je preko 60kw stari motor s dvojke malo naturpijan  ;)i na 402m tdi 110ks mi nemože mi niš
Tvoj motor Dizel obican i ima 60kw? Kako si to izmerio?Lopatom?
Bas bih voleo da vidim da sa obicnim dizelom dobijes 110ks TDI-a!!!
Jos jedno pitanje,koliko ti auto ide na 402m ako nije tajna?
Ja cu svasta da cujem na ovom forumu.
Ja sa TD-ic sa pritiskom turba na 1.1bar,16v menjacem,KN panel filterom,jedva idem ravno sa 110ks TDi,a ti sa obicnim dizelom i nemoze ti nista,stvarno si me nasmejao do bola.
Ako si iz Bg,poslacu mog bivsegTD-ic na fabrici,da vidim oces mu prici u prvoj a kamoli nekoj drugoj brzini,moze subota.

Van mreže srebrni

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 211
  • Lokacija: hrvatska
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk1
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #98 poslato: Novembar 22, 2011, 10:43:11 posle podne »
Druže izvini ali ići sa starijim dizel motorom preko 120 je glupost. Kome je bitnija brzina ili skupi keš za novog dizela, ili kupi nekog benzinca sa ohoho kilovata... i ne mož' da omane  driving




a ne razumem šta neko može da očekuje od auta koji ima 50-60kw i služi uglavnom da se prevezete jeftino od tačke a do tačke b?  batine       
u pravu si ali ako netko želi složit stari motor u nešto jako ništa nije ne izvedivo
npr moj je preko 60kw stari motor s dvojke malo naturpijan  ;)i na 402m tdi 110ks mi nemože mi niš
Tvoj motor Dizel obican i ima 60kw? Kako si to izmerio?Lopatom?
Bas bih voleo da vidim da sa obicnim dizelom dobijes 110ks TDI-a!!!
Jos jedno pitanje,koliko ti auto ide na 402m ako nije tajna?
Ja cu svasta da cujem na ovom forumu.
Ja sa TD-ic sa pritiskom turba na 1.1bar,16v menjacem,KN panel filterom,jedva idem ravno sa 110ks TDi,a ti sa obicnim dizelom i nemoze ti nista,stvarno si me nasmejao do bola.
Ako si iz Bg,poslacu mog bivsegTD-ic na fabrici,da vidim oces mu prici u prvoj a kamoli nekoj drugoj brzini,moze subota.
krivo si vidio kolega prije post je napiso da šta čemo mi sa kao 60kw dizelom pa sam ja napisal da moj dizel ali zab sam napisat da je td ic SB
nisam is beograda ali rado bi došo  biggrin
imaš malo više caka na sb motoru moje dize su ti rađene na 180 bara bregasta je druga gore getriba je na saile sve polirano fi 60od puhalice do srednjeg lonca turbina na 1.2 bara itd itd lollol

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: saveti za tuniranje 1.6 d
« Odgovor #99 poslato: Novembar 22, 2011, 10:46:27 posle podne »
Bem te,tako moze. Obican dizel,pa da ima nitra 50ks pa nemoze.
Mirno more