Ljudi cesce pribegavaju kupovini polovnog plivajuceg zamajca ili fiksnog zamenskog seta, nego kupovini novog seta sa plivajucim zamajcem, kada postojeci na autu strada.
Što i razumem. Auto vredi...Pa da li i 2000 evra, a treba da mu zameniš deo koji košta 400-500e. Nije baš u vinku, posebno što je za prosečnog Srbina voznja i posedovanje kola i dalje skup sport, sve i da se odreknes drugih stvari zbog toga sto ti je auto potreban.
Naravno, da se ima novca, najbolje je izmenjati sve, kada se vec skida menjač. Ali u ovom slucaju kada skineš, vidi u kakvom je stanju zamajac, da li ima mnogo lufta, da li je propao lezaj. Da se nadamo da je dobar, pa neka ostane...
A to da promeniš samo lamelu, pa pazi, mozeš ti još više da uštediš, da tvoju odneseš na nitovanje, pa vratiš, novu čak ni da ne kupuješ. I korpu da poravnaš kod strugara, ako ima potisak, jer ima bar male riseve sigurno.
Moj savet je da ipak kupiš set kvačila bez zamajca, neku kršteniju marku i zameniš kada se već skida menjač. Odnosno da ostaviš svoj zamajac, ako je ispravan, a ostalo da promeniš.