Sve se remontuje u Srbiji..... :S ajd sad da ja kazem par reci.... Ako vec morate da radite remont, vodide računa ko vam radi, shta radi i kako radi.... Ako ste videli nekada kako izgleda plivajucim zamajac, onda znate da se to rasturiti ne moze..... Da bi ga "remont majstori" rasturili, moraju da zagrevaju spoljni deo zamajca, i da hlade unutrašnji kako bi ona unutrašnja ploca ispala. Mašinci znaju shta se dešava, kada se rade takve stvarčice, i kako dolazi do promene strukture materijala.... uzivo nisam video rasturen zamajac, al sam gledao na netu strukturu, tj sta je u onoj kutiji.... Znači maali milion gumica, opruga, i silnih nekih gluposti. Ja lično sam skeptik po pitanju kvaliteta materijala i tih oprugica i gumica koje ljudi ugradjuju....
E sad, ja ne znam da li su vas mastori informisali da je zvono menjača kod novih vw aluminijumsko.... I da se dešavalo da zamajac, bukvalno kad zaglavi polomi zvono... Jer jelte aluminijumsko.... Zvono je slabije od čeličnog zamajca..... Prilikom remonta, niko vam ne daje garanciju da ce da krene da zeza posle 1000km....
Tako da kazem ako bas morate finansijski da radite remonta, radite. Ja bi cak savetovao da je mozda i pametnije da se umesto remonta, stavi komplet novi set sa fiksnim zamajcem. To mu dodje neka srednja varijanta....
Ja kad sam radio sebi remont je bio oko 200e+montaza, fiksnni set oko 300e a plivajucim 420e(sa montazom). Tako da ako vec imate nameru da koliko toliko vozite auto, ova fiksna kombinacija je po meni manje zlo od remonta. I naravno imate kakvu takvu garanciju.... Remontovanje zamajca po meni lutrija.... Nekog ne zeza nista, a nekom napravi glavobolju još veću.....