Skini kapu sa rucice mjenjaca, pa skini zastitnu gumu (ili kozu) i vidjeces plasticni granicnik koji se pojeo i zato ti proleti mjenjac do rikverca. Zamijenis ga i to je to.
Cekaj, polako malo, tu je druga stvar u pitanju.
Pod jedan, proveri pre toga dal rucicu menjaca mozes da podignes gore, (kad stoji u leru)?
Ako mozes, otislo ti je plasticno leziste na koje naleze plasticna kugla na dnu rucice menjaca. Taj set kugla i korpica kostaju oko 400-500 kinti, ali je malo zaje* da se promeni ( dok ne provalis sistem)
U kratkim crtama, moras odozdo da skines onaj alu pleh koji stoji izmedju srednjeg lonca i sasije, iz kabine dve matice 10. Nemoj da skidas sipku koja ti ide do menjaca, imas da pogubis brzine :-)
Sa donje strane videces kao plasticno dno (plasticno leziste=plasticna korpica=plasticno dno, na sve isto mislim), njega polomis kompletno, i videces kuglu odozdno. Rucicu menjaca moras sabiti ka gore i ukositi je da bi na to isto mesto mogao da stavis novu korpicu. Ovo ti je u kratkim crtama, sve ce ti se samo kasti.
Elem, problem celog cuda je sto se na korpici napravi jedno 2-3mm usek od kugle i tih par mm je dovoljno da ti ide u rikverc bez stiskanja, to je generalno problem kod vecine dvojki, godine :-) Sve u svemu jedno sat vremena zezanja