hvala momci

ulje 5w40, kako se ponasa bez katalizatora? pa evo redom cu ispricati kako sam sto radio na auto, i koju sam razliku osjetio:
Chip stage 1 215ks, 235ft-lbs torque, auto ozivio, u male obrtaje mnogo jaci bio, razlika se dobro osjecala, turbina reagovala mnogo brze, minimalan 'turbo lag'
Air intake - nisam osjetio skoro nista, al je fabricki dv poceo da zvuci kao Blow off valve, i naravno zvuk iz usisa mnogo dobar, to svi znamo.
Forge DV je poboljsao rad turbine, mnogo brze reagovala, i glasniji izdisaj na cem se svi lozimo
3" De-cat Downpipe... to mi je najmilija modifikacija posle chipa naravno, jer je auto poceo da slajfuje drugom u bilo koje doba. u visokim obrtajima je znatno dobio na snazi 
Cranked wastegate, osjecao sam da duze drzi veci boost u poredjenju na fabricko podesavanje, sto je u kombinaciji sa downpipe-om dosta pomoglo u visokim obrtajima, sto je inace slaba tacka kod 1.8t k03
2.5" Catback je kompletirao rad auta, prodisao je nevjerovatno, odjednom poceo da puni nenormalno... odusevljen sam bio

I stage 2 chip je 'uskladio' rad sa novim izduvima i filterom, povecao boost sa 18psi na 20psi, rezultat: agresivniji i brze reaguje!
Nastavci za branike nisu original, a to Nikola sto vidis da je 'kratak' nije kratak nego je predugacak sa unutrasnje strane a ja sam zaboravio da ga otkinem i skratim da bi isao do kraja... sredice se to kod plasticara kad tad


By
filipocicek at 2011-09-29
Sve sam radio sam sem catback. Detalje koje nisam pomenuo:
Audi TT pedale
GTI koza od mjenjaca
Skracena rucka od mjenjaca 4cm
HIDs
R32 Spojler na treca vrata
R32 Side Skirts
337 nastavci branika
zatamnjen 15%


