od pre 3 nedelje motor je počeo da emituje sitne vibracije kada se jace stisne gas u 2 ili 3 stepenu prenosa (u rasponu od 1400 do 2000 obt/min) vibracije su posebno izražene kada je auto opterećen (vibracije su uvek sitne), u isto vreme sam primetio i da mi je motor dosta bučniji (više zvuči na golfa dvojku nego na mk5), nisam subjektivan, znam da je bučniji jer sam nekad mogao lepo da čujem onaj blagi zvuk turbine ali sada ga čekićanje nadjača. Tokom ovih par hladnih dana auto je ujutru solidno palio, posle 4-5 "okretaja motora", u svakom drugom slučaju "na pola ključa".
Pre mesec dana sam ga kod starog majstora, zupčio sa originalnim setom iz poršea (Novi Sad).
E sada sam u dilemi da li to čekićanje i blage vibracije potiču od možda loše uzupčenog motora??? Ili zbog ovih hladnih dana, mada bilo je hladnih dana i u decembru (pre zupčenja) pa niije toliko brundao???
Rado bih proverio zupčenje, kod proverenog majstora, pa me interesuje u NS koga mi preporučujete? i koliko bi para takvo zadovoljstvo otprilike moglo da izađe?
vreme ... i dalje smatram da je zbog vremena , ujuto malo duze vergla sto je sasvim normalno, posle kada se ugrese pali ok, , trese zbog nosaca motora,ako se dobro zagreje jer prestaje ''cekicanje'' , al za svaki slucaj proveri ... pozzz