Autor Tema: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..  (Pročitano 14066 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9847
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +221/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #20 poslato: Maj 09, 2012, 12:19:27 pre podne »
Probaj drugi isparivač

Van mreže JOCA88

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 230
  • Lokacija: Beograd/Karaburma
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK3 1.6 ABU - lpg
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #21 poslato: Maj 10, 2012, 08:53:18 posle podne »
Mislim da ce to biti jedino resenje.. Bilo bi lepo kada bih mogao da promenim i majstora, ali ne mogu zbog garancije...

Van mreže Gagi1965

  • VW Početnik
  • Poruke: 18
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 1.6 b+g
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #22 poslato: Maj 17, 2012, 10:50:08 posle podne »
Ja mislim da je do membrane tj losa elasticnost kad dodajes gas ona se siri a kad oduzmes ona se skupi medjutim ona ostaje rasiirena i nema brzinu da se skupi kad ti oduzmes gas. To je moje misljenje  :huh:

Van mreže akreca

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 48
  • Lokacija: Banja Luka
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 TDI
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #23 poslato: Maj 18, 2012, 03:33:20 posle podne »
covjece, mene to podsjeca na nesto sasvim drugo !!!!  bonk bonk lollol
u nasem narodu stari bi rekli da ti pricas o necem drugom
« Poslednja izmena: Maj 18, 2012, 03:35:39 posle podne od strane akreca »
sasa

Van mreže medium

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 253
  • Lokacija: Kovin (juzni Banat)
  • Karma: +3/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW GOLF MK2 1.3 LPG
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #24 poslato: Jul 15, 2012, 01:00:22 posle podne »
Druze, jesi li resio svoj problem ?   kava

Van mreže JOCA88

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 230
  • Lokacija: Beograd/Karaburma
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK3 1.6 ABU - lpg
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #25 poslato: Jul 19, 2012, 09:06:45 posle podne »
pa resenja i dalje nema, gasim ga na benzin... Problem sada sledeci : kada je zagrejan duze vergla dok upali, a kad je hladan pali normalno(naravno posle voznje na plin). pametni majstori kazu da je problem do monopointa, mislim da nemaju pojma sta je,tako da vozim ovako dok ne nadjem nekog krstenog majstora za plin. Bio sam i kod Rasica i ne zelim vise tamo da idem. Inace auto radi bez ikakvih problema na benzinu.

Van mreže IgorMAD

  • VW Početnik
  • Poruke: 78
  • Age: 38
  • Lokacija: Zemun - Stara Pazova
  • Karma: +6/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B3 2.0 85kw
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #26 poslato: Jul 19, 2012, 09:18:04 posle podne »
Imao sam slican problem, vec sam pisao u nekoj temi... Jako dugo je verglao na plin dok je vruc, jedva upali.
Resio sam problem zamenom onog releja koji se nalazi (bar kod mene) u motornom prostoru, on sluzi da prebacuje benzin-plin, da signal da se otvori ventil plina, mozda jos nesto, nemam pojma... :) Slucajno sam primetio da se mnogo greje taj relej pa sam ga zamenio (180 din kosta) i evo vec duze vreme smem da ugasim auto ispred prodavnice kad stanem na kratko :D
« Poslednja izmena: Jul 19, 2012, 09:21:31 posle podne od strane IgorMAD »

Van mreže VladanOfficial

  • VW Početnik
  • Poruke: 54
  • Age: 29
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf II 1.8RP Fire&Ice Edition
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #27 poslato: Novembar 14, 2014, 08:09:04 posle podne »
Imam isti problem na Golfu 2  1.8 (Benzin/Plin)

Palim i vozim stalno na plin (na benzin palim samo ako je bas hladno)  uvek je palio super a potrosnja je bila 9-10l;
u poslednje vreme zagrejan vergla kao lud a baca i do 15-16l / 100km....motor odrzavam redovno, pre par dana sam promenio filter za plin i nastelovao uredjaj u servisu gde je i ugradjen ali i dalje ima problem sa paljenjem dok je potrosnja nesto manja oko 11l

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #28 poslato: Novembar 14, 2014, 08:40:45 posle podne »
Drugari iste ili slicne probleme sam i ja imao na 1.8 monopoint golfu.Tesko paljenje na plinu i potrosnju  12-15 l tng sam resio servisom isparivaca.Membrane bile otisle.Sad ga palim stalno na plin,jel benz mi neradi,step motor je iskljucen jel je glavio ler na 4000rpm.Znaci auto na plinu nema nikakvog sauha.Kad je hladan vergla malo duze al pali.vruc pali ko mina.Ovo sto nece da pali vruc na plin sto neko rece,treba probati sledece,iskljuciti plin na prek. i paliti kao da je uklj.Ako se javi motor tada,onda je problem u el. ventilu na isparivacu ili u samom prekidacu.Naime oni i kada su isklj. ne zatvaraju dotok plina i motor presisa pri paljenju... I da,ustelovan tng idobra struja na motoru bar kod 1.8 rp motora ima potrosnju od 8,5-12l plina,licno proverio nekoliko puta. :26
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže VladanOfficial

  • VW Početnik
  • Poruke: 54
  • Age: 29
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf II 1.8RP Fire&Ice Edition
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #29 poslato: Novembar 15, 2014, 07:08:11 posle podne »
Evo sredio sam danas sto se tice benzina nije radio isto, u pitanju je bila pumpa sad sam je promenio i ponovo stelovao plin, trenutno pali super a potrosnju cemo videti. Sto se tice tog verglanja kad je motor vruc rece mi majstor kada palim zagrejan motor da prekidac prebacim na ler i kad upali da vratim na plin jer ubrizga mnogo plina i zaledi se zato nece da pali.

Van mreže Marko mk2

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 764
  • Age: 31
  • Lokacija: Stubal Kraljevo
  • Karma: +23/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #30 poslato: Novembar 16, 2014, 02:27:19 pre podne »
postoji poluga u rasprsivacu na kojoj je gumica a druga strana se kaci na membranu ispravite tu pilugu malo (da gumica ravnomerno legne na kuciste) i resicete problem  :)

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Veoma tesko paljenje posle voznje na plin..
« Odgovor #31 poslato: Novembar 16, 2014, 09:46:42 posle podne »
                   Ocigledno je da u datom momentu kad ugasite auto, imate nekotrolisano pustanje plina u usisnu granu. Kod prebogate smese motor tesko pali driving, jer mu treba vazduha ( kojeg nema ).

                  U isparivacu imamo ventil koji je zaduzen da propusti plin kad motor radi. A zatvara protok plina ( koji je u isparivacu pod pritiskom ), kad motor ugasimo. Kad taj ventil neodradi svoj zadatak ( u vecini slucajeva zbog starosti i nebrige vlasnika auta o redovnom odrzavanju sistema ), onda nastaju ovi problemi koje navodite.

                  Imao sam mogucnosti da se  na licu mesta uverim sta sve plin moze da uradi karburatoru ( topi se deo karburatora - difuzor ), najgore je sto se takav karburator tesko popravlja ( u vecini slucajeva, menja se sa drugim ).

                                                                                                                                                                                                  majstor1