sto se tice savjeta, ima svega.......
imao taj motor, imao plin, imao ista sranja i probleme,,,,
imam slican motor trenutno, imam plin, imam ista sranja i probleme,,,,,,,,,
kao prvo, te detonacije su jako cest pojam i ne mogu se izbjeci (nazalost) a mnogo su izrazenije kada je hladno vrijeme kao i velika vlaga kada je (barem kod mene je tako uvijek)
a sistem ubrizgavanja ni slucajno da si mijenjao, karbas nije los za plina, ali kada pocne on jebavati nema spasa sem kompletan usis mijenjati, sto i nije bas neka sreca......
elektronci jako fino podnose plin ali je neophodno stalno ga stimati, kako je vrijeme tako stimati dotok plina na crijevima kao i rasplinjac
razlog detonacija u najvecem broju slucajeva je losa smjesa, jer se u usisnom crijevu nakupi jako dosta plina, veliki pritisak, kakva manja varnica od bilo cega (sace ovdje nastati polemika od cega dolazi te ovog te onog,,,,,,) i imas detonaciju.....
sto se tice protokomjera, ako ti je i prvi nastradao kao i ovaj sto opisujes, zaista ne znam sto si kupovao drugi!!!!!!!!!!
uzmes lijepo vatrostalnog silikona, dobro ocistis dio kuda je protokomjer bio uljepljen, i onda opet uljepis, osusis i pun gas
ako ti se silikon cini kao slabo rjesenje koje nece adekvatno cvrsto drzati poklopac donji, probusi fino rupe busilicom i zasarafi donji dio protokomjera za gornji, sarafima sa maticama, i to je to, ali onda planiraj kako si taj dio ucvrstio i obezbjedio za narednu detonaciju, da ce ti nesto drugo morati puci/izletiti uslijed detonacije.......
kako se rijesiti detonacije,,,,, nikako, obezbjedi da imas rashladne tecnosti kako treba uvijek i dovoljnu kolicinu antifriza u istoj, kada palis auto pali na benzinu, ostavi 3-5min da radi na benzinu, malo se ugrije, pa onda prebaci lagano na plin, bez naglog dodavanja gasa vozi jer i to moze zezati, malo cesce idi na dostimavanje plina ako to sam ne znas i to je to, a protokomjer sam ti vec opisao kako ces srediti, a ako ipak hoces drugi, javni imam ja negdje jedan viska bas od 1.8 8v digifant II