Da te ne tripujem, ali dobro proveri turbinu.
Moj predhodni Passat je isto tako pri hladnom startu kao malo dimuckao, dim tako neke boje kao sto si i ti napisao. Cim se ugreje nema ga vise, tj,. bilo ga je bas kad ga stisnem. Ja sam to zanemario, jer je dimio samo pri tom prvom paljenju, da tako kazem-mada vozio sam ga 3 meseca i bilo je leto. Ulja nije nesto trosio, presao sam nekih 6000km i potrosio oko 5-6dl, znaci skoro nista. Sumnjao sam na EGR pa nisam pridavao paznju tom dimu vise, jer nije bila izrazena potrosnja ulja.
Uglavnom decko koji ga je kupio, posle par hiljada me pita opet koliko mi je trosio ulja. Ja reko oko 1dl na 1000km. Kaze on meni trosi 2dl, i dimi pri prvom paljenju i kad krecem i dam gas bas ostane dima. Ja reko ma nemoguce, meni nije tako dimio(kazem nisam posle obracao paznju a i uvek sam negde jurcao pa nisam ni gledao). Auto je isao odlicno.Elem da kratim pricu, posle nekih 4k km kako je bio kod njega dobio usao je u iberturu i izvukao oko 2l ulja i turbina se razletela. Najgore sto je platio slep od Paracina oko 300e, 450e turbinu komplet reparirao(nije hteo polovnu), i 2 grejaca su crkla tom prilikom.
Opet kazem, necu da te plasim, ali dobro proveri turbinu da ti se ne desi slicno.