Autor Tema: Chipovanje Corrado 2.0 16v  (Pročitano 9099 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
Chipovanje Corrado 2.0 16v
« poslato: Novembar 01, 2011, 10:41:17 posle podne »
Zanima me da li je mogu ce da se odaradi chiptuning na corradu 2.0 16v 1994 god.?? i naravno koja bi cena bila za to? Koliko se konja dobija, koje su mane, da li ostecuje motor??
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.

Van mreže Dejan 16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 55
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Ko drugom jamu kopa trecom slajdra!
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #1 poslato: Novembar 01, 2011, 10:49:15 posle podne »
Koji je to motor jeli k glava, abf?

Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #2 poslato: Novembar 01, 2011, 10:53:36 posle podne »
Sa K glavom  boodala ...najveca moguca gresku u VW-u..
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.

Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #3 poslato: Novembar 01, 2011, 10:56:03 posle podne »
...da dodam samo... ima 136 ks
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.

Van mreže Dejan 16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 55
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Ko drugom jamu kopa trecom slajdra!
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #4 poslato: Novembar 01, 2011, 11:04:34 posle podne »
Ma bogami nista od cipa, radije stavi bregaste druge i uradi izduvnu granu 4-2-1 i to je to!

Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #5 poslato: Novembar 01, 2011, 11:11:08 posle podne »
I da...ugradjen je plin obican, ne sekvent..tako da se K glava ne koristi..
Dejan 16v a kol'ko bi to, onako grubo, kostalo??
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13242
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #6 poslato: Novembar 01, 2011, 11:25:38 posle podne »
Nema chipa na k glavi, to ti je mehanicko ubrizgavanje.

Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #7 poslato: Novembar 01, 2011, 11:29:26 posle podne »
Medison, ovo sto je reko Dejan da li je moguce i koliko bi kostalo ako si upucen mozda..??
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13242
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #8 poslato: Novembar 01, 2011, 11:35:24 posle podne »
Zavisi kako prodjes, ali nova grana 150e i to preko. Za bregaste ne znam, mislim da bi ti cak i fabricke od abf-a dodale koji konjic.
Ali iskreno da ti kazem na obican plin sa k glavom... slaba vajda. Ako ti je potrosnja, tj. cena voznje na benzinu problem, samo sipaj plin i vozikaj se, tuning je skup sport, iskren savet. ;)

Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #9 poslato: Novembar 01, 2011, 11:38:24 posle podne »
Znam da je skup.. Ne ide on lose ni ovako.. Nego cisto da pitam kako bi to islo... Mozda kroz godinu, dve budem imao nesto para pa odradim to...ako ne kupim neki drugi automobilcic..  biggrin i hvala na savetu  ;)
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.

Van mreže Dejan 16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 55
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Ko drugom jamu kopa trecom slajdra!
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #10 poslato: Novembar 02, 2011, 08:15:46 pre podne »
U Sarajevu polovna 4-2-1 ide oko 100KM, bregaste stavljaju od KR-a onesu oko 50KM!

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #11 poslato: Novembar 02, 2011, 08:57:54 pre podne »
Neznam koliko ti se isplati da nadjes od trojke 16v abf-a , struju,usis i stap sa diznama i te gluposti sto idu,da stavis kod sebe pa da ga cipujes.Nije neki posao zameniti,samo da ti neko poveze struju glavnu od kompa.

Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #12 poslato: Novembar 02, 2011, 10:36:39 pre podne »
Dejan 16v: Prevedeno u eure to izadje koliko??  :rolleyes:
Pile: Tesko da to mogu da nadjem..msm trojku mogu ali takav motor tesko.. Ali hvala na savetu, bar znam koji sve nacini postoje..  tapsac
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3471
  • Age: 40
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Toyota
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #13 poslato: Novembar 02, 2011, 10:38:47 pre podne »
2KM = 1E
lollol

Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #14 poslato: Novembar 02, 2011, 12:12:17 posle podne »
hvala Guarana  beer
Znaci to ispadne oko 75, 80 E...pa i nije preskupo da se odradi na taj nacin..
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #15 poslato: Novembar 02, 2011, 11:32:09 posle podne »
.
« Poslednja izmena: Decembar 24, 2011, 10:34:31 posle podne od strane gedora »

Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #16 poslato: Novembar 03, 2011, 12:15:02 posle podne »
Hahahaha  lollol E tog coveka sam cekao da se javi..  biggrin Hvala gedora  clap
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #17 poslato: Novembar 03, 2011, 12:34:06 posle podne »
Jest,zaboravi na citac lollol , dje mi pamet.   

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 48
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #18 poslato: Novembar 18, 2011, 05:10:46 posle podne »
Potrebna ti je samo usisna bregasta od KR-a. Dobijaš oko 5-7 HP na višim obrtajima. Na nižim će ići isto. Za to ti je sve potrebno da ti K-glava daje dovoljno goriva na višim obrtajima.
BTW. imam u šteku dve KR- bregaste.

Malo ozbiljniji tunning je da staviš dve izduvne bregaste, ali tu možeš da izgubiš na ler gasu, tj. oće motor da radi drljavo na leru.Opet, dobijaš na većim obrtajima. Chip tuninng se generalno ne isplati na atmosferskim benzincima, ne dobija se ništa, čak i na ABF-u koji ima Digi. Za KE-Jetronic koji ima tvoj Corrado postoji nekakav čip tunning tako što se odredi jača smeša t.j. lambda faktor na na većim obrtajima. Konkretno KE Jetronic preko mehaničko-elektronske kontrole ubrizgavanja benzina sa lambda kontrolom zatvorenom petljom (closed lambda loop) na osnovu podatka sa lambda sonde komp regulise pritisak na regulatoru pritiska na k-glavi. Ako se taj parametar izmeni, onda K-glava dozira više goriva.

Kod K-Jetronica ne postoji elektronski regulator pritiska, na Golfu MK1 i MK2 već postoji bimetal koji reaguje na zagrevanje motora i tako se reguliše pritisak goriva.

U principu kada voziš na plin, to sve nema efekta. Ukoliko voziš na benzin, štelovanje pritiska goriva može da donese po koji konjić na višim obrtajima.

Dakle, taj 9a u Corrado-u sa KR bregastim, 50mm usisnom granom od KR-a i tjuniranim pritiskom goriva može da izgura oko 155-160 HP, što je solidna razlika u odnosu na standardnih 136, kojih verovatno sada nemaš jer auto ima 20 godina i raštelovan je.
Što se tiče plina, ploča generalno smanjuje prečnik usisa i samim tim smanjuje snagu motoru, mada ne previše. Ne bi bilo loše da imaš što veći isparivač. Sve u svemu tu ne može previše da se uradi.

Najviše bi dobio da za početak izbaciš plin. :d

Sa K glavom  boodala ...najveca moguca gresku u VW-u..
da si ti ziv i zdrav to je najzesce ubrizgavanje posle kugl-fisera
dejane 16v pozdravi te u sarajevu i pitaj ih na sta stavljaju bregaste od kr-a? jebo vas kr!  coilleo2tj abf bregaste imaju citav milimetar veci lift od kr-a.
pile instalacija komp ni dizne od abf nemogu funkcionisati na kr jer abf ima citac paljenja na bloku koji snima sa radilice.
i poslednje i najvaznije za 75eu svom koradu mozes promijeniti samo ulje i filtere, za te pare nema ni t od tuninga.
 mahac
Slažem se. ABF bregaste imaju veći lift od izdunih bregastih od KR-a, mada nemaju veći ciklus otvaranja.
ABF usisna ima 219 stepeni i 10.8 mm lift, KR usisna ima 218 stepeni i 9.6 mm lift, dok ABF izduvna ima 220 i 10,8mm, a KR izduvna ima 226 stepeni i 10,2 mm. Tu utiče prilično i protočnost glave, odnosno portova. Tako primera radi 027 glava od KR-a ima veći flow na usisnim portovima, dok 051 glava od kasnijeg 9a i ABF ima veći flow na izduvnim portovima. Kada se portuju svodi se na isto.
U suštini KR bregaste sa 027 glavom imaju sličan flow kao 051 glava sa ABF bregastim. ABF bregaste su znatno podesnije za niže obrtaje od KR bregastih, pa se motor mnogo lepše ponaša u vožnji. ABF je neuporedivo bolji na svim obrtajima od KR-a, kako zbog kubikaže tako i zbog overlapa usisne bregaste. ABF, pa i 9a sa bregastim u MK2 Golfu ubija kako ide za razliku od serijskog KR-a.
Što se tiče senzora položaja radilice, moće da se ugradi eksterni "third party". :)
« Poslednja izmena: Novembar 18, 2011, 05:28:09 posle podne od strane drfedja »
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #19 poslato: Novembar 20, 2011, 08:09:25 posle podne »
Hvala puno na informacijama... Ne planiram da izbacujem plin jer sam ga stavio pre 2 meseca bas zbog cene benzina.. Raspitao sam se oko tuninga da vidim da li je moguce, i ako je moguce koliko je komplikovano da se to odradi... A posto vidim da je bas komplikovano lakse mi je da izbacim ovaj motor i stavim vr6 i eto mi snaga :D Ali hvala jos jednom
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.