Potrebna ti je samo usisna bregasta od KR-a. Dobijaš oko 5-7 HP na višim obrtajima. Na nižim će ići isto. Za to ti je sve potrebno da ti K-glava daje dovoljno goriva na višim obrtajima.
BTW. imam u šteku dve KR- bregaste.
Malo ozbiljniji tunning je da staviš dve izduvne bregaste, ali tu možeš da izgubiš na ler gasu, tj. oće motor da radi drljavo na leru.Opet, dobijaš na većim obrtajima. Chip tuninng se generalno ne isplati na atmosferskim benzincima, ne dobija se ništa, čak i na ABF-u koji ima Digi. Za KE-Jetronic koji ima tvoj Corrado postoji nekakav čip tunning tako što se odredi jača smeša t.j. lambda faktor na na većim obrtajima. Konkretno KE Jetronic preko mehaničko-elektronske kontrole ubrizgavanja benzina sa lambda kontrolom zatvorenom petljom (closed lambda loop) na osnovu podatka sa lambda sonde komp regulise pritisak na regulatoru pritiska na k-glavi. Ako se taj parametar izmeni, onda K-glava dozira više goriva.
Kod K-Jetronica ne postoji elektronski regulator pritiska, na Golfu MK1 i MK2 već postoji bimetal koji reaguje na zagrevanje motora i tako se reguliše pritisak goriva.
U principu kada voziš na plin, to sve nema efekta. Ukoliko voziš na benzin, štelovanje pritiska goriva može da donese po koji konjić na višim obrtajima.
Dakle, taj 9a u Corrado-u sa KR bregastim, 50mm usisnom granom od KR-a i tjuniranim pritiskom goriva može da izgura oko 155-160 HP, što je solidna razlika u odnosu na standardnih 136, kojih verovatno sada nemaš jer auto ima 20 godina i raštelovan je.
Što se tiče plina, ploča generalno smanjuje prečnik usisa i samim tim smanjuje snagu motoru, mada ne previše. Ne bi bilo loše da imaš što veći isparivač. Sve u svemu tu ne može previše da se uradi.
Najviše bi dobio da za početak izbaciš plin. :d
Sa K glavom
...najveca moguca gresku u VW-u..
da si ti ziv i zdrav to je najzesce ubrizgavanje posle kugl-fisera
dejane 16v pozdravi te u sarajevu i pitaj ih na sta stavljaju bregaste od kr-a? jebo vas kr!
abf bregaste imaju citav milimetar veci lift od kr-a.
pile instalacija komp ni dizne od abf nemogu funkcionisati na kr jer abf ima citac paljenja na bloku koji snima sa radilice.
i poslednje i najvaznije za 75eu svom koradu mozes promijeniti samo ulje i filtere, za te pare nema ni t od tuninga.

Slažem se. ABF bregaste imaju veći lift od izdunih bregastih od KR-a, mada nemaju veći ciklus otvaranja.
ABF usisna ima 219 stepeni i 10.8 mm lift, KR usisna ima 218 stepeni i 9.6 mm lift, dok ABF izduvna ima 220 i 10,8mm, a KR izduvna ima 226 stepeni i 10,2 mm. Tu utiče prilično i protočnost glave, odnosno portova. Tako primera radi 027 glava od KR-a ima veći flow na usisnim portovima, dok 051 glava od kasnijeg 9a i ABF ima veći flow na izduvnim portovima. Kada se portuju svodi se na isto.
U suštini KR bregaste sa 027 glavom imaju sličan flow kao 051 glava sa ABF bregastim. ABF bregaste su znatno podesnije za niže obrtaje od KR bregastih, pa se motor mnogo lepše ponaša u vožnji. ABF je neuporedivo bolji na svim obrtajima od KR-a, kako zbog kubikaže tako i zbog overlapa usisne bregaste. ABF, pa i 9a sa bregastim u MK2 Golfu ubija kako ide za razliku od serijskog KR-a.
Što se tiče senzora položaja radilice, moće da se ugradi eksterni "third party".
