evo ti ovo ali na srpskom
Уради сам: Грејач језгро замена на Б3 ГЛКС
02-14-2007 10:19 АМ # 1
Ја превише метак, не тако давно, и завршио грејач језгра замена
пре неколико дана. Одвели ме недељу дана, али сам лењ и радио само као сат
или два дневно у гаражи, плус, имамо два аутомобила да се котрља унутра
Желео бих да елаборира на новом грејач језгра мало. Заправо мој
девојка је купила док сам се вратио кући у Бугарској болестан као мутхафукка;
она је купите је онлине од Адирондацк - Немачки ауто-делова. Она је платио $ 60 и одвезли ме ораси
- Грејач језгро НО НАМЕ без марке, пластична база, тако даље.
Аутохаус АЗ продаје исте без марке језгро за око 30 долара.
У сваком случају, био сам расправљају да ли треба да га вратим и да све метала, али је изгледало
као превише муке у то време, већ имају једну спреман да иде унутра
Број дела за 1994 Пассат са ЕТКА је 1Х1 819 031 А
Најбоље цене сам могао да пронађем на овом сајту је $ 35 на Аутохаус АЗ:
хттп://ввв.аутохаусаз.цом/сеар...9031А
То је ОЕМ замена дела са пластиком прирубницама / места,
које се обично кривац за цурења у бази.
Неки људи купио све металне грејач измењивач од НАПА:
хттп://напаонлине.цом/мастерпа...+Цоре
Који показује за $ 90 онлине Итем #: НХЦ6603328
Разлог зашто сам населили на томе да овај у је да ако стари ОЕМ оригинални
грејач језгро одржао и за добар 13 година, помислио сам, ово би се могло учинити
бар још једну деценију, ја не план о мучењу Голф за тако дуго.
Нисам се корак-по-корак фотографије након уклањања сваки завртањ или шраф;
Схватио сам већину тога што сам хтео, делимично из неких тема овде на ПАОМ,
и пишемо на Цоррадо Клуб Канаде:
хттп://ввв.цоррадо-цлуб.ца/фор...=8848
Ствар која је помогла је да приложите све шрафове / ораси / завртње сам склонио
самолепљивом траком или селотејп на одговарајуће место које сам их скинуо у.
Такође се користи сам самолепљивом траком разлог је папир и лако написати на
Ја означена пуно и пуно ствари да помогну скупштини касније.

То није компликован посао, баш као што су други људи рекли - много времена;
Не журите, ја сам уредно уређене и чисте све што сам скинуо из аута;
не зноја на ожичење конектора - иако постоји много њих,
су тако да у облику не можете неслагање њих.
Ставим у ствари нови грејач језгро, док у колима,
јер ја нисам желео да искључите ако је могуће кретање каблова
са задње КГХ контроле.
Купио сам ролна прозора изолације пену, лепак, и очишћена сви вентилациони отвори
и клапне унутар грејача кутија, онда стави нову изолацију унутра Стари је био љуштења,
бадлт на то, неки од њих летео из отвора када сам ставио све заједно.
Модификована Иззо у 10:36 АМ 4-19-2009
: | Рип |:.. Б3 >>> део оут <<<
ФС: 11 "5к100 Брембо унакрсно буши и прорезом ротора
ВВ ДИИс, поправку информације и вођице

Почео сам, уклањањем свих прибора из цртица љусци:
Изнудити покрива за високотонцима и уклоните их.
Фарова прекидач - извуците напоље, МОБ / АБС / е-стоп светло - повући,
још лакше ако уклоните отвор изнад њих први - и добити простор
да гурне их од позади.
То леве вент држи три шрафа.
То је лакши за коришћење магнетног шрафцигер ако је могуће.
Онда сам уклонио задњих стакала прекидач, фоглигхтс и одмрзавање прекидача.
Можда још један уместо празно ако сте добили коже.
Изнудити поклопац на КГХ контроле, као и поништити четири завртња који
се држи дугме скупштине.
Уклонити и унцлип светло изнад пепељаре.
Уклоните стерео.
Уклоните светло Преграда за рукавице / Б4 власници љубоморан /?
Неки људи можда неће морати да то уради, али сам извадио
централној конзоли, као и, два шрафа којима стопала,
и две навртке испод промену боот / мењача плоча.
Извадите прелазак први мењача / боот. Будите опрезни, јер
упаљач је жичани, као и постоје
неке електронике испод пепељаре на полеђини;
Нисам их искључите, већ откачена тањиру су везани за
и поставио доле, као што сам урадио са КГХ контроле.
Унцлип беле и црне конекторе од базе централној конзоли.

evo ti nastavak ovde
http://translate.google.rs/translate?js=n&prev=_t&hl=sr&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=en&tl=sr&u=http%3A%2F%2Fforums.vwvortex.com%2Fshowthread.php%3F3078870-DIY-Heater-core-replacement-on-a-B3-GLX%26p%3D61518485%26viewfull%3D1nemora tabla dase menja 10000 posto meni majstor nije skidao