Evo posle nekog vremena da se ponovo javim sa utiscima o potrosnji, grad 6.5l, otvoreno malo manje od 5l do 100 km/h. Ja zadovoljan. Sa pumpom sam se igrao dok nisam nastelovao kako mi najbolje odgovara, znaci odvrnem punjenje nafte, vozim se tako, super ide ali dimi crn dim, pa zavrcem dok se ne izgubi dim pri normalnoj voznji, na velikim obrtajima mora da dimi, jel tako

Pa sam zavrtao punjenje dok nisam osetio gubitak snage, test poligon dugacko malo jace brdo, treca, pun gas 90 km/h, kad je poceo da ide slabije od 90 uzbrdo odvio sam malo i to je to, ide fino, ne dimi, moze da se pretice...
Sledeci test poligon je bio put od V. Banje do Sida i nazad

otvoren put, nas dvoje u kolima, prazan gepek, prosecna potrosnja do Sida je bila fenomenalnih 4.8l (sipano do cepa u Banji, sipano do cepa u Sidu, auto put Vmax 100km/h), u povratku sam na autoputu vozio oko 120+, pa preko Topole oko 80 km/h i ponovo u Banji sipano do cepa, nas cetvoro u kolima, pun gepek, prosecna potrosnja 5.5l!!! U gradu ide preko 6 litara normalne voznje, ako ga cepam normalno trosi dosta vise.
Ali napominjem da je to sa naftom sa Lukoila ili OMVa. I da ne zaboravim, uvek dodam pomalo Wynn's Octane Booster-a za dizel, ne mnogo samo malo da poboljsa kvalitet nafte.

Ovo je sa privatne pumpe na ibarskoj... sreca pa mi je stari auto, progura sve, da je nesto novije u pitanju ko zna koliko bi me kostalo. Ovde ima 50% vode, 30% nafte i 20% prljavstine, peska, mulja...
Uspeo sam da pretocim iz rezervoara i da sipam cistu naftu, zamena filtera obavezna. Kako sam pretocio naftu u ovo balonce, posle 10 min se natalozilo ovoliko mulja, iz radoznalosti cu da ostavim par dana dok se sve natalozi, dok se ne odvoji nafta od vode, cisto da vidim sa koliko su je krstili.
Sipam na doticnoj pumpi, osetim da mi auto slabije prima gas, trese se kao blesav, cekica, cak i teze pali. Dignem haubu i imam sta da vidim, predfilter skroz zapusen od trunja a nafta je bila boje bele kafe.
Skinem povratni vod sa pumpe i to crevo stavim u balonce, upalim auto a ono "bela kafa" izlazi iz pumpe... Stvarno me cudi kako je uopste i radio auto a kamoli isao. Sreca pa nisam sipao pun rezervoar nego samo za 1000 din.


Rezime ovolikog posta, kvalitetnije nafte trosi 6l u proseku, normalna mesovita vozenja, kad se tera u visoke obrtaje tosi do 7l, na otvorenom do 100 km/h 5l, posto je to motor star 28 godina ja sam prezadovoljan!
Pozdrav svima, i da, hvala sto ste citali ovoliki post
