0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.
Cao Stefane, za pocetak svrati do teme za predstavljanje(treca odozgo) i baci koju rec o sebi posto su nam takva pravila A jel nisi primetio mozda da ti se motor pregrejava? I je li motor 8v ili 16v, plin ili benzin itd... daj jos neke podatke da bi mogli lakse da pomognemo.
Epa proveri elektricnu pumpu,jer kada ona nije uredu tako se obicno manifestuje kvar tj.nema snagu motor,jer pumpa ne gura dovoljno bara!
Pumpa je kod zadnjeg desnog točka ali nemoj ti do da radi
Uuuu,K-glava kazes, onda bolje prvo proveri sve ono sto ti je SALE-GTI naveo,jer tim motorima K-glava mnogo problema pravi! Moja dvojka je bila MPI pa sam ti zato odmah reko da proveris pumpu.
E ovako pošto imaš k-glavu prvo skini onu gumu koja ide od ka glave do plasticne cevke koja opet se spaja sa onom gumom do usisne grane.Znači skidaš onu gumu kao pečurka izgleda videćeš tu jednu metalnu klapnu pažljivo uzmi pamučnu krpu i polako je obriši od prljavštine ali nikako nemoj da je pritiskaš na dole samo ovlaš jer se ona diže na gore kada sve to lepo obrišeš vrati sve na mesto u medju vremunu proveri i filter vazduha, ondfa proveri onu manju gumu koja spaja onu plastičnu cevku i ususnu granu ako nije nigde pukla super,polako nju skini i videćeš dva leptira na usisnoj grani i njih lepo obriši pamučnom krpom najbolje bi bilo da ih poprskaš nekim sprejom za čišćenje karburatora.Zatim kolko su stari kablovi svećice . Proverari sva mala creva od vakuma.KAd sve proveriš oko motora onda se prvo skida pumpa visokog pritiska lepo se opere filter mora drugi da staviš i onda probaš trebalo bi da je sve u redu.Nemoj nikada da ti ostane auto bez goriva.NOva pumpa je mnogo para tako da i polovnu ako nadješ ispod 50 evra biće super .Ajde sad na posao sve to proveri pa javi šta se dešava
k-glava je najosetljivija na falsh vazduh i cesto glavno crevo tj. guma zna da ispuca pa zeza, uvek imaj goriva van rezerve i ako budes imao veci problem moraces na stelovanje iako nije na odmet da se pregleda u servisu.