imao isti problem na istom passatu, narocito uz brdo sam imao enormne temperature,,,, razlog, smijesan, ali rjesiv.....
naime, hladjenje hladnjaka se vrsi usmjeravanjem vazduha koje ide ispod auta ka hladnjaku, hladnjaci su "zatvoreni" plastikom o koju se odbija vazduh odozdo i opet vraca nazad, i na taj nacin "cirkulise"
ako su rebra na donjoj karabolci koja usmjeravaju vazduh ostecena "slucaj kod 98% passata - ja ih i nemam

" , imaces jos vise problema,,,,
ja sam problem pregrijavanja rijesio tako sto sam rastavio sve naprjed i dosao do hladnjaka, a zatim malo prepravio nosace za hladnjak klime tako da sam razmakao medjusobno hladnjake i napravio vise prostora izmedju njih,,,,, sa ovim i rucno improvizovanim usmjerivacem vazduha, moja radna tempratura pri normalnoj voznji od 60km/h sa upaljenom klimom iznosi 80C
bez usmjerivaca vazduha temperatura je oko 90C, ali je uz brdo mnogo veca (oko 100C) nego sa usmjerivacem (varira 80-90C stalno)
Pri vecim brzinama (oko 90km/h) sa klimom i usmjerivacem temperatura motora po kazaljci mi iznosi, vjerovali ili ne, ispod 70C
