Autor Tema: Crni dim  (Pročitano 4826 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže pedjaTDI

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 37
  • Lokacija: Philippines
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Sharan 1.9 tdi 4motion
Crni dim
« poslato: Jul 15, 2008, 09:49:13 pre podne »
Primetio sam u zadnje vreme da mi auto dimi neki crni dim i to samo kad dam jaci gas ili kad u toku voznje u 5-oj pustim gas pa odmah dodam izbaci dosta crnog dima-cadji. Inace, skoro sam menjao karike, radio kompletni remont glave motora, od tada presao 4000 km i za to vreme potrosio je oko 700 gr ulja. Radi se o Audiju 100, 2.0 TD, 5 cilindara, 100 ks.

Zanima me vase misljenje da li treba nesto preduzimati ili je sve ovo normalno.

Pozdrav!!!

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Crni dim
« Odgovor #1 poslato: Jul 15, 2008, 11:00:45 pre podne »
Mozda malo treba smanjiti dovod goriva na pumpi. Kako vuce?

Van mreže pedjaTDI

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 37
  • Lokacija: Philippines
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Sharan 1.9 tdi 4motion
Crni dim
« Odgovor #2 poslato: Jul 15, 2008, 11:17:27 pre podne »
Citat: Turbo
Mozda malo treba smanjiti dovod goriva na pumpi. Kako vuce?
Mislim da dobro vuce, mada nisam imao prilike da vozim auto sa takvim motorom da bi ga uporedio. Pre toga sam vozio benzinca sa 2.8 V6 motorom. Na otvorenom ne prelazim 140 km/h. Mozda bi za nijansu trebalo bolje da vuce. Trosi negde oko 9.5 dizela u gradu a oko 8 na otvorenom.
Kako smanjiti dovod goriva na pumpi?

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 47
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Crni dim
« Odgovor #3 poslato: Jul 15, 2008, 05:30:53 posle podne »
To bi trebao da odes kod boshiste da ti pregleda dizne i pumpu, da izmerri pritiske i da ti nasteluje. Obicno posle generalne to je neophodno. Dizne bi trebalo da se repariraju ili da se kupe nove a pumpa da se nasteluje ili remontuje ako je potrebno jer samo tada si uradio kompletan motor na dizelu.

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Crni dim
« Odgovor #4 poslato: Jul 15, 2008, 07:55:06 posle podne »
A prvo vidi filter vazduha!

Van mreže pedjaTDI

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 37
  • Lokacija: Philippines
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Sharan 1.9 tdi 4motion
Crni dim
« Odgovor #5 poslato: Jul 16, 2008, 08:16:00 pre podne »
Pre par meseci kad sam menjao karike, majstor proverio dizne, pumpu i turbinu i sve je bilo ok, jedino ako je u medjuvremenu nesto krenulo lose. Provericu danas i filter vazduha mada je i on menjan pre par meseci.
Ima li neko iskustva sa ovim motorom oko potrosnje, performansi, karakteristika?
Ima iste klipove kao Golf 2,  zapreminu po cilindru istu kao Golf 2 samo sto ima 5 cilindra.

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Crni dim
« Odgovor #6 poslato: Jul 16, 2008, 11:48:25 posle podne »
Moje misljenje ja da ti je pumpa tako nastelovana, mozda je dobra, ali je odvrnuto puno nafte ili je boost pin puno zakrenut.

Van mreže pedjaTDI

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 37
  • Lokacija: Philippines
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Sharan 1.9 tdi 4motion
Crni dim
« Odgovor #7 poslato: Jul 17, 2008, 09:25:08 pre podne »
Kosta ajde molim te pojasni mi sta je to "boost pin", da li je to isto sto i automat za hladan start na bosh pumpi jer ucigledno da je kod mene on skinut, postoji jedna polugica na pumpi koju kad povucem motor promeni zvuk i br. obrtaja ali je mehanizam za njeno stelovanje skinut sa pumpe. Videcu da postavim i slike tog dela u toku dana.

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Crni dim
« Odgovor #8 poslato: Jul 18, 2008, 12:25:49 pre podne »
Ovo je boost pin, njegovim zakretanjem oko ose regulise se kolko nafte ce pumpa da gurne kada turbina napuni dovoljan pritisak i otvori vakumom kroz ono malo crevce.  


Van mreže pedjaTDI

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 37
  • Lokacija: Philippines
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Sharan 1.9 tdi 4motion
Crni dim
« Odgovor #9 poslato: Jul 18, 2008, 12:55:51 posle podne »
Hvala svima na pomoci!

Juce sam izasao na autoput, "nagazio" malo vise, izbacio je oblak crnog dima a onda prestao da dimi toliko kao da se cadj natalozila u auspuhu pa je ostrija voznja izduvala to napolje jer ja uglavnom vozim samo po gradu. Proverio sam filter vazduha, dobar je, valjda cu da nadjem nekog da pogleda boost pin jer mi se ne cacka oko pumpe. Promenicu i creva od filtera do pumpe da proverim da ne vuce vazduh. A onda cu da vidim sta dalje jer se spremam da autom idem na more !