Autor Tema: automatski sauh-evooo reeesenjaaaa  (Pročitano 8141 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
automatski sauh-evooo reeesenjaaaa
« poslato: April 27, 2008, 10:33:31 posle podne »
necu nista da pitam nego da opisem kako sam resio jedan maali problem.problem je bio taj da automatski sauh na golfu mk2 uopste nije hteo da se vrati ili iskljuci kako se vec pravilno kaze.upalim auto krenem u voznju motor se ugreje ali sauh ostane,,,kad stanem na semaforu auto vristi na 1800 obrtaja a potrosnja da nepricam.odem kod majstora jednog drugog treceg ---svi mi govorili da mi je crkla membrana sauha a kad im kazem da mi nije problem u tome da nece da povuce nego nece da vrati sauh oni samo slegnu ramenima.gurnem auto u garazu i sam lepo sednem i natenane uz kafu nadjem resenje.problem je bio u tome sto rashladna tecnost nije dolazila do sauha tj.nije prolazila kroz ta creva na karburatoru. dovod rashladne tecnosti(antifriza) je stavljen sa neke metalne racve koja se nalazi pre malog hladnjaka i tu racvu nisam smeo da eliminisem zbog malog hladnjaka(stalno bi mi grejao tablu unutar vozila).na reducir crevo koje dolazi iz motora sam stavio racvu pa sa nje crevo i reducir nastavak koji sluzi da bi se vece crevo povezalo na manje i da se nebi pravio veliki pritisak antifriza kod samog karburatora.normalno da sam ujedno stavio novo reducir crevo.kad budem u prilici slikacu to sve jer slika govori sve.sve sto mi je bilo potrebno sam kupio u prodavnici opreme za plin i kostalo me sa selnama oko 500 din s tim sto sam kupio creva vise nego sto mi je trebalo(glupo mi bilo da udjem u radnju i kazem dajte mi 20cm creva)problem je resen uspesno.sad kad stanem na semafor gledam da li mi se auto ugasio koliko sam bio navikao na onu dreku.reko aj da napisem cisto moze nekom da posluzi.inace mom kolegi sa posla su lose povezali rasprsivac plina sa antifrizom i rasprsivac nikad nije mogao lepo da se ugreje,kad sam mu pricao sta sam radio njemu posle godinu dana mucenja(pogotovo zimi)on otera auto kod majstora i posle slicne intervencije resi covek problem
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
automatski sauh-evooo reeesenjaaaa
« Odgovor #1 poslato: Maj 06, 2008, 01:43:01 pre podne »
Pitanjce, jesi li skidao autom. sauh prilikom ovog poduhvata?
I jel taj problem poceo da ti se desava odjednom ili je tako bilo otkad si kupio kola???
Daj slicice
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
automatski sauh-evooo reeesenjaaaa
« Odgovor #2 poslato: Maj 10, 2008, 05:46:57 posle podne »
automatski sauh nisam morao da skidam zbog ovog poduhvata ali sam ga skinuo cisto da proverim da me na njemu nezeza leptir ako znash na sta mislim.samo sam natakao novo crevo koje dovodi antifriz-slike veceras

ps samo je odjednom pocelo da se desava
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
automatski sauh-evooo reeesenjaaaa
« Odgovor #3 poslato: Maj 16, 2008, 08:06:50 posle podne »
Evo ovako,
pogled na karb. sa prednje strane, jesi li skidao deo koji se nalazi na desnom delu karba ( onaj deo sa bimetalnom oprugom, kroz koji prolazi voda), ili deo koji stoji sa prednje strane karba, izgleda kao baterija od 1.5 v sa dva prikljucka? ( isto prolazi voda)
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
automatski sauh-evooo reeesenjaaaa
« Odgovor #4 poslato: Maj 18, 2008, 02:18:49 posle podne »
Citat: tassa
Evo ovako,
pogled na karb. sa prednje strane, jesi li skidao deo koji se nalazi na desnom delu karba ( onaj deo sa bimetalnom oprugom, kroz koji prolazi voda), ili deo koji stoji sa prednje strane karba, izgleda kao baterija od 1.5 v sa dva prikljucka? ( isto prolazi voda)
pazi sad znaci nisam nijedan deo skidao sa karburatora kazem ti samo sam pogledao taj deo gde ja bimetal.glavni deo posla se odvijao na samom reducir crevu odakle sam sa racvom vukao toplu vodu do tog dela gde prolazi na karbu.e sad ima dosta razlicitih nacina da se dovuce voda do karba.znam za taj deo koji izgleda kao baterija i tu ima isto protok vode---dovod i odvod---kod mene sad ide ovim redosledom-----sa reducir creva na onaj deo sa bimetalalom ide dovod.odatle ide prvo na taj deo koji izgleda kao baterija pa sa tog dela ide crevo koje se vuce do creva koje vraca vodu do vodene pumpe.inace taj deo koji izgleda kao baterija je neka vrsta termostata koji kosta negde oko 100 jura ali nisam jos cuo da je crkao.inace cesto je ler gas pojacan zato sto propadne membrana dozera vakuuma na karbu-deo kosta oko 2000 din ali ima i jeftinijih varijanti oko`1200 din---inace to sluzi za otvaranje one klapne koja se vidi odozgo na karbu kad se skine kuciste filtera
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
automatski sauh-evooo reeesenjaaaa
« Odgovor #5 poslato: Maj 18, 2008, 02:48:53 posle podne »
Taj deo koji je kao baterija, on crkava u 90% slucajeva, i ja sam ga pre nekih pa dobrih 5 godina platio 50 e ,nov. Kod mene se isto to dogodilo kao i kod tebe, ta nazovimo je baterija, ima kroz svoju sredinu jednu iglu koja radi po principu sirenja i skupljanja, u njoj se nalazi neka vrsta alkohola, kod mene je ta igla blokirala, tako da je ler bio konstantno oko 1600, skidanjem i pomeranjem igle se vratilo na normalu, ali nisam hteo da se zezam pa sam kupio novi deo.
A sto se tice te bimetalne opruge, ona regulise polozaj leptira, i ta bimetalna opruga je ujedno i grejac, i u okviru nje ima tanka zicica, koja se vrlo lako kida.
Ono sto hocu reci na samom karbu te konstrukcije, imaju tri dela koja regulisu jutarnje paljenje, i sam rad, kvar neka od ta 3 dela manifestuje se na razlicite nacine, jedan od njih je trzanje prilikom jutarnjeg paljenja, (trzuckanje koje traje nekih min-dva, ali koje strasno iritira), onda neravnomernim lerom, povecanom potrosnjom,i slicno.

Nov karb za golfa 1.6 55kw, kosta pravu sitnicu, celih 1200e    da dobro sam napisao 1200e. A sama kola vrede 1500e     i taj se karb koristi i kod nekog modela mecke, a kod kog, ubi me ako znam, i jedan model alfe.

Kod golfa 1.6 srce masine mu je karb. Dok sam imao dvojku sa pomenutim motorm, sredio sam mu kompletan karb, i potrosnja mu je bila, grad 8.5 benz/10plina, otvoreno 5.5-6benz/7plina.  Otvoreno mi je potrosnja po Ibarskoj.

Ja sam bio prezadovoljan tim kolima, i momak koji ga je pazario od mene, i on je bio prezadovoljan do pre 10 dana, dok ga magarac u Puntu u punom naletu nije udario odpozadi  , trag kocenja mu je bio oko 16m, i mozete predpostaviti sta je ostalo od oba auta.    
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
automatski sauh-evooo reeesenjaaaa
« Odgovor #6 poslato: Maj 18, 2008, 06:29:03 posle podne »
pazi sad samo da se nastavim-imam bas taj motor ---kad smo radili karb ---vec sam negde pisao al ajde-----na prvom grlu je bila dizna 110 i dok je ranije bio cist i ok trosio je jaaako malo otprilike kao sto si rekao ---e sad kad smo ga radili stavili smo najmanju diznu na prvo grlo kaja je njemu odgovarala 105---e sad sta znaci odgovarala----kad smo stavili diznu 102,5 auto nije imao dobar protok benzina znaci kad je hladan trzao je extra gusio se---kad se ugreje sa diznom 102,5 nije imao ubrzanje kao sa vecim diznama----posle smo probali 107 diznu bilo je sve ok znaci extra a nismo imali tad diznu 105----e posle kad smo nasli diznu 105 sela je ko dupe na noshu----potrosnja ubrzanje i sama voznja a i potrosnja eeeextra----posle mi je kad smo zavrsili stelovanje na benzin majstor nastelovao i plin.znaci on bi sad trebao da trosi  malo manje nego pre a u medjuvremenu je mnogo sto sta menjano ,gume kablovi svecice,filteri,kapa,ruka,radjen trap,kvacilo,benz.pumpa,onaj metalni filterpre pumpe pa kad sve saberes trebalo bi da to bude jedna sasvim pristojna potrosnja pogotovo sto sam ja covek koji je vise za neku udobnu i laganu voznju----znaci nezanima me koliko moze brzo da ide i te fore.
DRIVE IT WITH PRIDE

Na mreži Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13884
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
automatski sauh-evooo reeesenjaaaa
« Odgovor #7 poslato: Maj 18, 2008, 07:26:41 posle podne »
A gde pise koja je dizna, to 102,5, 105, itd...?

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
automatski sauh-evooo reeesenjaaaa
« Odgovor #8 poslato: Maj 26, 2008, 10:39:54 posle podne »
pise na samoj dizni  
DRIVE IT WITH PRIDE