Autor Tema: Passat TDI  (Pročitano 42536 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Zrnojed

  • Gost
Odg: Passat TDI
« Odgovor #200 poslato: Januar 11, 2014, 08:07:50 posle podne »
Skoro sam stavio desni veliki retrovizor,skinut sa engleza ;)
Vraćam ga korijenima lollol

Zrnojed

  • Gost
Odg: Passat TDI
« Odgovor #201 poslato: Januar 12, 2014, 07:57:40 posle podne »
Danas očišćena pumpa u rezervoaru.
Za divno čudo,sito nije bilo puno prljavo.
Ne bih uspio da odvrnem pumpu nijesam napravio "special tool" biggrin







Zrnojed

  • Gost
Odg: Passat TDI
« Odgovor #202 poslato: Februar 13, 2014, 09:00:24 posle podne »







Sjutra zakazan veliki servis majstor1

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2604
  • Age: 41
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Одг: Passat TDI
« Odgovor #203 poslato: Februar 13, 2014, 09:18:42 posle podne »
Opet?

2 Busy from Sony Miro

Rupa + alu felna = Reparirano rame

Zrnojed

  • Gost
Odg: Passat TDI
« Odgovor #204 poslato: Februar 13, 2014, 09:26:59 posle podne »
Kako misliš-opet?

Van mreže Bojan5

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Lokacija: Niksic
  • Karma: +25/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5 tdi AVF
Odg: Passat TDI
« Odgovor #205 poslato: Februar 13, 2014, 11:32:15 posle podne »
zrno, ti to ne gasis  biggrin , tako i treba  :rolleyes: . Koliko $ te izaslo ako nije tajna  mahac

Zrnojed

  • Gost
Odg: Passat TDI
« Odgovor #206 poslato: Februar 13, 2014, 11:35:29 posle podne »
Ne valja auto da stoji,Boki biggrin

Van mreže bajic85

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 296
  • Age: 40
  • Lokacija: NS
  • Karma: +9/-30
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 1.4, Bora 1.6
Odg: Passat TDI
« Odgovor #207 poslato: Februar 14, 2014, 12:29:21 pre podne »
Za ciste i zdrave zube!  thumbup

Zrnojed

  • Gost
Odg: Passat TDI
« Odgovor #208 poslato: Februar 14, 2014, 12:47:15 pre podne »
 thumbup

Zrnojed

  • Gost
Odg: Passat TDI
« Odgovor #209 poslato: Februar 14, 2014, 08:51:18 posle podne »











 majstor1 formidable

Van mreže miki978

  • perfekcionista
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2419
  • Age: 47
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +38/-32
  • Pol: Muškarac
  • 125kw DSG lux oprema
  • Auto: Sharan 7n,PASSAT B6,Golf5 plus
Odg: Passat TDI
« Odgovor #210 poslato: Februar 14, 2014, 10:46:10 posle podne »
svaka cast za odrzavanje passata,auto ti je exstra
vidim da imas problema sa tandem lulom  za vakum,neznam dali si resio problem ali jedan majstor mi je pokazao foru kako to da se resi
naime skines pumpu koja se drzi sa 3-4 imbus srafa i onda nekim lakim cekicem veoma nezno zatuces ivicu oko lule,ali moras nezno iz razloga sto je krht materijal i lako moze da se odlomi parce aluminijuma .
zatuces ga taman toliko da ne kleca i onda ga zatopis tecnim metalom koji ima u prodavnici da se kupi i nije skup a i ne mora da se zatapa.kad hoces da vratis pumpu obavezno promeni gumice na njoj koje nalezu na motor,jednu malu i jednu veliku oko 8-9eura u prodavnici.da je rasklapas nemas potrebe ako radi dobro.

ovo je bitno da uradis iz razloga sto imas losu kocnicu i nemas dovoljno vakuma za klapnu gasenja motora ,EGR,ventil turbine.....
sve to je bio slucaj i kod mene i resio sam na opisani nacin,sad je sve ok.
mahac
« Poslednja izmena: Februar 14, 2014, 10:54:04 posle podne od strane miki978 »
vw je auto sva druga su ortopedska pomagala....

Zrnojed

  • Gost
Re: Passat TDI
« Odgovor #211 poslato: Februar 15, 2014, 12:10:28 pre podne »
Hvala,Miki.
Rijesen je taj vakuum,nije tecnim metalom ali jeste ultra jaki  industrijskim lijepkom. Tako da sad fercera sve dobro ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk


Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Passat TDI
« Odgovor #212 poslato: Februar 15, 2014, 01:16:24 pre podne »
Znas ti brate, ja sam hteo svoje d.pe da pojedem, kada sam kupio passata i naravno odmah veliki servis. Skinem zupcasti kais i spaner, a oni novi novcati. Ali hajde ti znaj. Svejedno sam i promenio. Za mene nisu novi dok ih ja ne stavim i kod mene krene od nule. Bar sto se tice kompletnog servisa.

Isto ovako se sijao spaner, kao kod tebe sada ovaj novi.

Vidim da nisi skidao celu prednju masku, vec samo malo pomerio.
Jesi ti radio sam veliki servis ili majstor?
Koliko je pristupacno ovako, ako ne skines prednji deo?
Meni deluje pristupacno, ali sve je to nekad drugacije kad radis uzivo.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2604
  • Age: 41
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Одг: Passat TDI
« Odgovor #213 poslato: Februar 15, 2014, 07:33:33 pre podne »
Kad dignem kredit kupujem komplet šrafcigera i okastih ključeva i bacam se na veliki servis.I naravno,kupujem Nokian gume i letnje patosnice i hapitch window...  :P
Zrno,sorry za off. :-)

2 Busy from Sony Miro

Rupa + alu felna = Reparirano rame

Zrnojed

  • Gost
Odg: Passat TDI
« Odgovor #214 poslato: Februar 15, 2014, 11:03:02 pre podne »
Ne mora da se skida sve Blade,može da se priđe i ovako. Nisam ja radio,imam jednog prijatelja koji je dobar majstor,kod njega ne razmišljam oće li to biti kako treba.
Naravno ja sam šegrtovo,krao znanje ;)

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Passat TDI
« Odgovor #215 poslato: Februar 15, 2014, 06:12:57 posle podne »
Pametno, pametno! :26

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Zrnojed

  • Gost
Re: Passat TDI
« Odgovor #216 poslato: Februar 15, 2014, 06:38:53 posle podne »
Nevjerovatno kako auto pali bolje,radi mirnije. Parametri na diznama su se ujednacili,cini mi se,u odnosu na prosli put kad sam ga kacio na dijagnozu.
Gresaka-nula ;)


Sent from my GT-I9300 using Tapatalk


Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Passat TDI
« Odgovor #217 poslato: Februar 15, 2014, 07:02:31 posle podne »
Cini ti se filter goriva kad promenis, da bolje vuce. Svaki novi deo koji stavis, znaci. Sad skoro kad sam uradio mali servis, cini mi se da bolje ide. Sila je taj motor od 131 ks. Passata b5.5 karavana, treba povuci i poterati. mada sve vise ljudi kaze da je i onaj od 101 ks, dobar. A ja bas nisam hteo onaj 101 ks, jer sam mislio da je slab za passata B5.5

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Zrnojed

  • Gost
Odg: Passat TDI
« Odgovor #218 poslato: Februar 15, 2014, 07:09:37 posle podne »
Pazi,moj buraz ima ovog od 74 KW,ide odlično,mogu ti reći,ja sam prijatno iznenađen. Razliku možeš osjetiti jedino,pod klimom,i kad imaš pun auto ;)

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Passat TDI
« Odgovor #219 poslato: Februar 15, 2014, 08:14:13 posle podne »
Klima opterecuje motor bar 15 ks. Sto automobili slabije konjaze i tek kako osecaju. Nebitno da li benzinci ili dizeli. Ne pricam napamet, nego iz licnog iskustva.

Opel Astra G hecbek 1.7 DTI 75 KS, pod klimom jedva trecom izvuce uz Bubanj-Potok.
Fiat Punto 1.3B 60 KS, slicna prica.
Audi 80 B3, 1.6 B 75 KS, takodje slicna prica.

I jednom prilikom mi jedan majstor koji inace radi u cuvenom Autokomercu kaze, kako klima ne opterecuje vise od 3-4 ks i da je smesno to sto ja kazem da opterecuje 15 ks. Kaze on da radi u Autokomercu. Ja kazem: ,,Pa sta ako radis u autokomercu?,,.  ,,Ima raznih majstora, kao sto ima i raznih doktora, mozes da radis u VW-u u Nemackoj, ze mene to nije potvrda da si ti dobar majstor,,: kazem ja. Danas ti je svako majstor. Sada je tesko naci dobrog majstora za kola. A generalni problem naseg naroda je sto svi misle da sve najbolje znaju i da se u sve razumeju.

Ja imam u komsiluku majstora koji mi uradi na passatu sve sto ne mogu sam. Ili nemam uslova da uradim sam. Korektan je, pedantan i nije skup. Nije filozof, a zna posao. Sto mi se isto svidja.

Moj passat sa 131 ks, oseti klimu. Ne oseti kao onaj punto od 60 ks, ali oseti. Cini ti se da ne oseca, ali kad se zadubis malo, vidis da oseca.

Kad je leto i kad ga upalim na leru mi trosi 0.5-0.6 litara na sat. Tako pokazuje bord. A kad ukljucim klimu, 0.8-0.9.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.