Autor Tema: Savet oko kupovine Golfa IV  (Pročitano 13473 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Mirko

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 214
  • Lokacija: Loznica
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon 1M 1.9 TDI
Odg: Savet oko kupovine Golfa IV
« Odgovor #40 poslato: April 21, 2011, 07:16:46 posle podne »
Koliko je naporno citati i slusati gluposti o potrosnji...Ako ste tolike cicije, uzmite Suzuki Maruti od 800cm3 i ubacite plin, ili juga sa plinom...
Ja razumem razliku u potrosnji kod 1.8T sa i bez plina, ili nekog normalnog motora, ali  1.1, 1.3, 1.4 sa plinom, MA DAJ  blabla
Eh da moze da auto vama daje benzin dok ide na vazduh (ali i vazduha da ne trosi vise od jednog udaha na 100km)  beer

Van mreže micky

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Savet oko kupovine Golfa IV
« Odgovor #41 poslato: April 21, 2011, 07:27:34 posle podne »
Ok je to sto ti kazes, ali..

Imam Skodu Feliciju 96 god, 1.3 benzinac i ti ne mozes da verujes koliki je to potrosac. Minimalna potrosnja mu je 8 lit, a u vecoj gradskoj guzvi i zimskim uslovima prelazi i 9.5 lit

Ja mislim da je to prevelika potrosnja za taj auto i zbog toga mislim da je dosta bolje voziti benzinca sa plinom. Mislim da je slicna potrosnja i tom golfu ili mozda nesto malo manja..

Ako mozes da mi kazes nesto konkretno, bilo bi jos bolje

Van mreže Mirko

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 214
  • Lokacija: Loznica
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon 1M 1.9 TDI
Odg: Savet oko kupovine Golfa IV
« Odgovor #42 poslato: April 21, 2011, 07:46:37 posle podne »
Konkretno, motori novije generacije manje trose nego njihovi rodjaci...Zavisi i kako vozis auto. Bolje gledaj sto ocuvaniji auto da uzmes, potrosnja se lako regulise naspram dzepa, dok se za kvarove nema  biggrin

Van mreže martini_u_kuci

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4799
  • Age: 39
  • Lokacija: Stari Košutnjak, BGD
  • Karma: +46/-29
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
Odg: Savet oko kupovine Golfa IV
« Odgovor #43 poslato: April 21, 2011, 08:56:14 posle podne »
brate nemoj u 2011oj godini da kupis auto bez klime...

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Savet oko kupovine Golfa IV
« Odgovor #44 poslato: April 21, 2011, 09:19:50 posle podne »
ja sam uvek za jaci motor sve ispod 100ks je slabo za auta iznad 1000 kg
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Savet oko kupovine Golfa IV
« Odgovor #45 poslato: April 22, 2011, 12:34:07 pre podne »
Auuu ovaj zadnji je bio na krovu! Zezam se. Ne moze preko slike da se gleda auto, moze eventualno da se izbaci ocigledno lose. A ono sto udje u izbor, mora uzivo. Mozda su to sve kese, a mi to ne mozemo da vidimo. Slazem se za klimu i min 100ks/t. Dizel daleko pouzdaniji od plina, samo teze naci dobrog dizela nego benzinca.

Van mreže gt3

  • VW Početnik
  • Poruke: 65
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +0/-2
Odg: Savet oko kupovine Golfa IV
« Odgovor #46 poslato: April 22, 2011, 08:42:48 posle podne »
Vidi,i kod benzinca sa vec ugradjenim plinom stoji veliki znak pitanja sto se kilometraze tice.Narocito ako je auto uvezen sa ugradjenim "fabrickim" plinom.Ako je iz uvoza auto dosao sa plinom,sva je prilika da je presao mnooogo kilometara jer niko nije preko silno platio taj plin da bi se vozio hkm mesecno!Ono jos strasnije sa tim "fabrickom" plinom je to sto vecinu tih uredjaja ovde neces moci da odrzavas zato sto nema rezervnih delova softvera i dr."FABRICKI" stavljam pod navodnike jer ce ti to reci 99% onih koji prodaju auto.Ovo gore napisano se odnosi na auta koja su sa plinom uvezena,kojih je,cenim,vecina u oglasima.Savet:bolje cist benzinac,ubijes malo cenu zbog nemanja plina ugradis nov i driving

Van mreže NecaKlasa

  • VW Početnik
  • Poruke: 18
  • Age: 36
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • http://www.youtube.com/watch?v=SaulTniFFHY
    • http://www.facebook.comr
Odg: Savet oko kupovine Golfa IV
« Odgovor #47 poslato: April 22, 2011, 11:14:28 posle podne »
ako vec ocete a usteite prejite na HHO gas (vodonik) nege oko 450-1200e ugranja (zavisi sta se zeli i kubikaza naravno) sipaj mu 2 litra destilovane i prelazis nekih 350-400 km ( vodonik se mesa sa benzinom, plinom, dizelom, metanom, tako a se koristi samo kao pomocno gorivo za smanjenje potrosnje) moj drugar ima takav uredjaj koji je sam napravio i potrosnja cistog benzina mu je oko 2.5 l na 100 km..... u yugu 1.3 karb '89.... sto se tice golfa 1.4 nisu to losi motori samo da je vw... ipak je vw verna masina ma u kakvom da je stanju samo sto nas narod voli da ocepi cenu od koje ti se dize kosa na glavi....

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3471
  • Age: 40
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Toyota
Odg: Savet oko kupovine Golfa IV
« Odgovor #48 poslato: April 23, 2011, 12:00:49 pre podne »
nesto ti tu ne stima u objasnjenju.. hho nije vodonik ... i tesko da ce da mesa gas i tecnost.. ili da ima u kolima tecni vodonik.. moze da koristi jedino kao tng

aj proveri s ortakom , zanima me sta je tu u pitanju bas  :rolleyes:
lollol

pekar

  • Gost
Odg: Savet oko kupovine Golfa IV
« Odgovor #49 poslato: April 23, 2011, 11:30:27 pre podne »
GUARANA:  evo ti braticu pa prostudiraj,decko je u pravu sto ti je reko za vodonik,ja sam sve ovo prostudirao i iskreno ima mnogo da se pise,evo linka pa citaj ;)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PURE-HYDROGEN-HHO-GENERATOR-KIT-fuel-cell-browns-gas-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem45fa3178f9QQitemZ300550289657QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3471
  • Age: 40
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Toyota
Odg: Savet oko kupovine Golfa IV
« Odgovor #50 poslato: April 23, 2011, 06:24:48 posle podne »
HHO nije isto sto i vodonik.. ako se secam 5og osnovne korektno ... http://en.wikipedia.org/wiki/Oxyhydrogen
 evo lep clanak sa wikipedie oko sistema http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_fuel_enhancement
ono sto mene konkretno muci je temperatura na kojoj je vodonik u tecnom stanju (-250c)... suludo bi bilo da mesas tecno gorivo i gasovit hidrogen direktno u motoru.. kao da mesas TNG i benzin direktno... http://en.wikipedia.org/wiki/Liquid_hydrogen
a u tim sistemima se ne koristi umesto kiseonika u smesi pa da kapiram sa tog aspekta.. bar tako nije objasnio covek

zato pitam eto... sorry za off teme
lollol

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Savet oko kupovine Golfa IV
« Odgovor #51 poslato: April 23, 2011, 06:34:18 posle podne »
Ako znate vise o tome,otvorite temu, ja sam vrlo zainteresovan za to

pekar

  • Gost
Odg: Savet oko kupovine Golfa IV
« Odgovor #52 poslato: April 23, 2011, 08:02:25 posle podne »
vodonik je izuzetno nestabilan,i on ne moze se skladistiti kao na primer plin u boci i onda trositi po potrebi,vec se odma trosi koliko se proizvede,ubacuje se u usis,zato i ima aparati za odredjene kubikaze,jer ako stavis neki koji je za 5000 kubika,a tebi auto 1.3,nemozes potrositi taj vodonik koji taj aparat proizvede,i od tebe i auta ostane samo uspomena,ali stvarno monogo ima da se pise,slazem se ja za wikepediju,ali uzni ukucaj na YOU TUBE, HHO,i pogledaj sta se radi u stvarnosti i u praksi,bice ti onda mnogo jasnije,inace moj ortak je vec napravio jedan i radi ;)

Van mreže Overkill

  • VW Početnik
  • Poruke: 94
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Savet oko kupovine Golfa IV
« Odgovor #53 poslato: April 23, 2011, 09:22:13 posle podne »
Citat
Koliko je jak ovaj motor, da li je 1.4 sa 75ks suvise trom (posebno sa plinom)?

micky slabo je to...po mom skromnom mišljenju to je slabo i za gradsku vožnju. Meni je slabo i ovo što ja imam 1.8 90ks  biggrin
Šalu na stranu, nemoj da te neko zavarava da je auto sa plinom trom. Čista glupost...sve je samo nije trom. Šta više ovaj moj se navi(u)kao na plin i čini mi se da je živahniji na plinu nego na benzinu.
Elem, gledam to što pišete o potrošnji...nešto mi je sve to mnogo za te kubikaže. Ovo moje čudo troši 10l plina po gradu....kad malo mirnije vozim  lollol. Na otvorenom nisam obraćao pažnju ali ne verujem da troši više od 8l. Doduše povremeno pobudali i digne potronju na sumanutih 17l...u stvari to je bilo zimus...sada je ok.

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Savet oko kupovine Golfa IV
« Odgovor #54 poslato: Maj 01, 2011, 10:22:23 posle podne »
1,4 16v je promasaj za golfa, ajde da zanemarimo brzu voznju ali aj natovari to auto sa 4 osobe i stavi gajbu u gepek. Uzbrdo kreni da zaobidjes tamica koji dimi. Da scenario bude jos gori dodajmo pretpostavku da imas klimu i da je upaljena  biggrin

mante se ljudi sitnih kubikaza to je samo fora da malo trose, 1,4 je potrosac isti ako ne i veci od 1,6 jer mora da se muci sa svojom tezinom (a svi znate da ni 1,6 nije cvecka po performansama).

za IV-ku idealna kombinacija 2,0 + plin. Motor nedoder, jednostavan za ugradnju plina, ne troši previše ako je sve ispravno - banja  ;)

e sad kad neko predje iz neznam recimo juga ili zastave naravno da mu se 1,4 cini da ide dobro (imali tu jednog prodavca u PG koji je toliko bio ubjedjen da je SDI strasno brz motor i da ide kao metak  biggrin).

Ali kad vec pricamo o BG-u i samo za to ako ce se koristit onda ajde, ali proklinjaces svaki izlet van BG-a imalo natovaren. Jos ako auto mislis malo duze da zadržiš  biggrin

takodje plin nije u direktnoj povezanost sa potrošnjom, mnoge zemlje daju ogromne beneficije za ugradnju plina u auto, obezbjede popuste za ugradnju plina, smanje vam registraciju, pa cak se ide i do toga vas oslobode velikog dijela dadžbina, tako da ne mora da znaci da je plin ugradio neko ko je nabijao kilometre. U njemačkoj npr masovno ugradjuju naknadno DPF filtere na stare TDI motore jer beneficije koje dobiju ugradnjom DPF-a su znatno vece od troškova ugradnje uređaja. A svi znamo da mnogo koristan nije, ali to se zove ekološki osviješćen narod jbg.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Savet oko kupovine Golfa IV
« Odgovor #55 poslato: Maj 05, 2011, 09:32:28 pre podne »
Uz rizik da budem kamenovan istog trenutka biggrin moram da kazem neke stvari iz mog ugla. Mislim da nema velike razlike u potrosnji 1.4 i 1.8T (jos ako je plin), ali u snazi i poboljsanju performansi ima. Nisam vozio 1.4, ali vidim ovde po komentarima da sam u pravu. Isto tako radili su test (sajt B92) na C4 1.4motor+plin i cudili se zasto trosi vise nego sto su mislili. Jer je auto tezak, a slab.
Moj auto u gradskim uslovima (zima, prelazak po 3km, pa gasenje) trosi 12L plina, evo zadnje sipanje 11.5L, pre mesec dana sam morao da idem na Banovo Brdo (iz Zemuna) i posto nije radila Gazela, isao sam preko Ostruznice, 35km u jednom pravcu x 4 dana, trosio mi ~6.1-6.5L plina, bio sam sam u kolima i vozio sam ko baba 80 na vr' gasa biggrin. Uz cenu plina 59din (100km ispod 400din na otvorenom) , potrosnja je mala i da je 12L, ako dobro racunam i poredim sa ortacima koji voze 1.9JTD Stilla i C3 1.4HDI jeftinije od voznje na dizel oko 10%.
Moja ukupna potrosnja po kompu (SET 2) je 10.5L sto je servisna potrosnja za ovaj motor u urbanoj sredini, sto je 90% moje voznje.
Mesecno predjem oko 900km i na tu kilometrazu potrosim oko 5L benzina za paljenje i grejanje motora na radnu temp, ali moje relacije su kratke, tako da u toku dana cesto palim auto.

[mali off]
Cesto ljudi kritikuju ugradnju plina u motore novije generacije. Sta je to motor novije generacije? Motor 1.8T je napravljen pre cirka 12 godina. Jel to novo? Druga stvar je sto nama Dinkic uterao u glavu da je luksuzno vozilo sve ispod 20godina starosti. Uostalom ko ima priliku nek obidje bilo koji krsteniji autogas servis i nek vidi koja se kola tu nalaze. Kad odem kod Rasica sva kola na dizalicama su jos uvek u najlonu. Novi novcati  japanci, koreanci, renoi, pezoi. To su motori novije generacije, oni bez problema primaju gasni uredjaj i rade ko zmaj u pola para.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Mirko

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 214
  • Lokacija: Loznica
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon 1M 1.9 TDI
Odg: Savet oko kupovine Golfa IV
« Odgovor #56 poslato: Maj 05, 2011, 10:13:32 pre podne »
Wele, svaka cast za post, objasnio si neke stvari  biggrin
1.8T + sekvent =  wub

Van mreže Stefan91

  • GTIjevi
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2294
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd Cukaricka Padina
  • Karma: +27/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1
Odg: Savet oko kupovine Golfa IV
« Odgovor #57 poslato: Maj 05, 2011, 12:13:32 posle podne »
Ja se potpuno slazem da 1.8 nije babaroga za potrosnju  (i bez plina)

Van mreže Mirko

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 214
  • Lokacija: Loznica
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon 1M 1.9 TDI
Odg: Savet oko kupovine Golfa IV
« Odgovor #58 poslato: Maj 31, 2011, 02:31:22 posle podne »
Ja predvece idem da pogledam sebi ovog golfa
http://www.mojauto.rs/polovni-automobili/729825_VW_Golf_2000_god
Gde se ukljucuju ove prskalice za farove?
Dajte koje misljenje/predlog  biggrin

Van mreže kiza91

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1346
  • Age: 34
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • vw rulez
  • Auto: Bugatti Veyron
Odg: Savet oko kupovine Golfa IV
« Odgovor #59 poslato: Maj 31, 2011, 02:50:50 posle podne »
prskalice se ukljucuju kad peres soferku samo zadrzis malo duze...i moraju svetla da ti budu ukljucena