Autor Tema: VW normativi za ulja  (Pročitano 278148 puta)

0 Članovi i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Nebojsa_Sky

  • VW Početnik
  • Poruke: 100
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 7
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #340 poslato: Decembar 30, 2024, 10:41:31 pre podne »
Pa to je verovatno bolja varijanta od gumica ventila ili karika?
Mislim sto se para tice?

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13235
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #341 poslato: Decembar 30, 2024, 10:48:15 pre podne »
Kakav dim izlazi, je li beli? Ako nije dimilo nista kad je bilo toplije, to je kondenzacija samo.

Sto se potrosnje ulja tice, meni popije oko 300ml na 1000km, TFSI motor. Nista ne dimi, jednostavno vole da piju ulje. Vozi, prati nivo ulja i toeto, probaj eventualno 5w40.

Van mreže Nebojsa_Sky

  • VW Početnik
  • Poruke: 100
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 7
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #342 poslato: Decembar 30, 2024, 11:35:59 pre podne »
Mislim da je beli dim...
Da li smem da pocnem da dosipam na ulje 5w30 ulje 5w40 ili moram da menjam celo?
Ovo ulje sto sad imam je 504.00 a ovo 5w40 sto bi sipao je 502.00.
Preporuka za moj auto je na duzim stazama 504.00 a krace voznje 502.00
Podrzava oba
« Poslednja izmena: Decembar 30, 2024, 11:48:27 pre podne od strane Nebojsa_Sky »

Van mreže VladaNS1.8T

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: EX NB 1.8T, B5.5 96kw
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #343 poslato: Decembar 30, 2024, 12:11:29 posle podne »
Pa to je verovatno bolja varijanta od gumica ventila ili karika?
Mislim sto se para tice?
Zavisi od cene turbine

Послато са 2107113SG помоћу Тапатока


Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13235
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #344 poslato: Decembar 30, 2024, 12:29:59 posle podne »
Nemoj da mesas ulja, kreni sa drugom gradacijom tek kada budes radio mali servis.

Van mreže Nebojsa_Sky

  • VW Početnik
  • Poruke: 100
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 7
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #345 poslato: Januar 23, 2025, 06:57:02 posle podne »
Mada cim on zadimi to u rikverc par sekundi mislim da su uljne zaptivke na turbini gotove nazalost

Послато са 2107113SG помоћу Тапатока

A kada odu te uljne zaptivke na turbini jer se primeti da turbina slabije vuce?

Van mreže VladaNS1.8T

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: EX NB 1.8T, B5.5 96kw
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #346 poslato: Januar 23, 2025, 08:43:41 posle podne »
Ne

Послато са 2107113SG помоћу Тапатока


Van mreže Nebojsa_Sky

  • VW Početnik
  • Poruke: 100
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 7
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #347 poslato: Januar 23, 2025, 09:32:47 posle podne »
Koji sve simptomi mogu biti?

Van mreže VladaNS1.8T

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: EX NB 1.8T, B5.5 96kw
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #348 poslato: Januar 24, 2025, 05:56:27 pre podne »
Upali ga ostavi na leru da se ugreje skroz i jos par minuta i ako krene da dimi belo/plavicasto kad das gas nakon toga onda je turbina

Послато са 2107113SG помоћу Тапатока
Probaj ovo, ovo se meni desavalo. Nema simptoma osim enormne potrosnje ulja i tog dima (nakon paljenja kad odstoji  duže/preko noci dok ne sagori to ulje što se sakupi ili kontantnog tokom voznje)

Kad turbina ima lufta onda zvizdi i ide losije i trosi ulje.

Skidanje turbine i provera nije skupa to ti je najbolje da odradis...

A sam mozes skinuti usisno crevo pa proveriti jel srce ima lufta (levo-desno ne valja, napred-nazad mora biti ali malo tek), i skinuti crevo na ulazu u intercooler proveriti da li ima puno ulja

Послато са 2107113SG помоћу Тапатока


Van mreže Nebojsa_Sky

  • VW Početnik
  • Poruke: 100
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 7
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #349 poslato: Januar 26, 2025, 05:52:43 posle podne »
Koliko otprilike kosta skidanje i provera? To verovatno majstor mora da skine a treba da se salje tamo u uzice? I koliko kosta sama provera ako ne mora nista da se radi na njoj? A i kapiram da uvek mogu da nadju i najmanju pohabanost i da kazu da je za zamenu, a mozda je sve ok i mogla bi boga oca jos da predje. Kakva su vam iskustva sa tim turbo servisom

I jos jedna konstatacija... Kupio sam shel helix ulje 5w30 i sipao pola litre da dospem i cini mi se da sad dosta manje trosi ulja. U autu samom je castrol 5w30 long life. Jel to relano da pola litre drugog ulja smanji potrosnju
« Poslednja izmena: Januar 26, 2025, 05:55:51 posle podne od strane Nebojsa_Sky »

Van mreže raca1

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2028
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +99/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #350 poslato: Januar 26, 2025, 07:27:08 posle podne »
Castrol 5W30 nakon 5000 km.



Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Nebojsa_Sky

  • VW Početnik
  • Poruke: 100
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 7
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #351 poslato: Januar 27, 2025, 10:40:26 pre podne »
Jel si hteo da pokazes kako je cisto ulje? Ne razumem  biggrin

Po nekoj logici vas strucnih ljudi ovde... Da li ce pre sprziti ulje lose karike, gumice ventila ili lose zaptivke na turbo punjacu, kad se vozi agresivnije auto. Ili je podjednako
« Poslednja izmena: Januar 27, 2025, 10:43:29 pre podne od strane Nebojsa_Sky »

Van mreže raca1

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2028
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +99/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #352 poslato: Januar 27, 2025, 02:46:45 posle podne »
Jel si hteo da pokazes kako je cisto ulje? Ne razumem  biggrin



Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Nebojsa_Sky

  • VW Početnik
  • Poruke: 100
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 7
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #353 poslato: Februar 13, 2025, 03:42:36 posle podne »
Kaze mi juce majstor za Liqu Moly Engine flush, da ostavlja zelene mrlje po motoru posle pranja, od kojih strada posle turbina itd. On ispira motor samo sa dizel gorivom i bilo kojim uljem pomesano. Jel to uopste ima smisla sto je rekao. I da li dizel gorivo ima efekat ciscenja kao taj engine flush aditiv?

Van mreže sebekkg

  • VW Početnik
  • Poruke: 112
  • Karma: +4/-0
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #354 poslato: Februar 14, 2025, 12:20:52 pre podne »
Dobar je engine flush, nego može da se desi da je tu bilo i ostatka silikona koji je debelo stavljen i na spoju sa deklijem. I kad ga ovo dohvata razbije ga i nanese na drugom mestu.


Sent from my SM-S928B using Tapatalk


Van mreže Nebojsa_Sky

  • VW Početnik
  • Poruke: 100
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 7
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #355 poslato: Februar 15, 2025, 08:44:40 pre podne »
Koje su sanse da su karike ili ventili otisli ako auto ima pravih 160.000km, vozen uglavnom na otvorenom i paljen ujutro uvek sa webastom pred put. Doduse iz Norveske je gde je klima dosta hladnija ali kazu da webasto dosta doprinosi mekoci ulja kad je hladan start u pitanju...?
« Poslednja izmena: Februar 15, 2025, 08:46:34 pre podne od strane Nebojsa_Sky »

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2590
  • Age: 58
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +54/-6
  • Pol: Muškarac
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #356 poslato: Februar 15, 2025, 08:51:20 pre podne »
Zavisi koji motor. Ako je TDI mislim da nema šanse

Sent from my S24 Ultra using Tapatalk

TDI POWER

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9960
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #357 poslato: Februar 15, 2025, 11:55:53 pre podne »
Čest problem kod motora sa direktnim ubrizgavanjem. Treba ti neki “engine flush” i nekoliko uzastopnih zamena ulja uz konstantno dranje, pa ako budeš ima sreće, možda se karike i odlepe.

Isplati se za 10$ probati pre nego sto se upustis u neke vece radove. Ulje sipaj koje ide po knjizici

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9960
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #358 poslato: Februar 15, 2025, 12:02:21 posle podne »
Meni popije oko 300ml na 1000km, TFSI motor. Nista ne dimi, jednostavno vole da piju ulje. Vozi, prati nivo ulja i toeto, probaj eventualno 5w40.

Koja je stvarna potrosnja? :36

Van mreže Nebojsa_Sky

  • VW Početnik
  • Poruke: 100
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 7
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #359 poslato: Februar 15, 2025, 08:30:17 posle podne »
Čest problem kod motora sa direktnim ubrizgavanjem. Treba ti neki “engine flush” i nekoliko uzastopnih zamena ulja uz konstantno dranje, pa ako budeš ima sreće, možda se karike i odlepe.

Isplati se za 10$ probati pre nego sto se upustis u neke vece radove. Ulje sipaj koje ide po knjizici

Samo pojasni sta znaci par puta uzastopna zamena ulja. Sipa se engine flush pa odradi 10 min pa se prospe to ulje i sipa se neko jeftinije pa odradi opet 10 min pa se opet ispusti to ulje, pa onda ide ono pravo. To je 2 puta zamena. Jel si mislio na to ili jos vise zamena?