Autor Tema: VW normativi za ulja  (Pročitano 278091 puta)

Madison i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9960
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #360 poslato: Februar 15, 2025, 09:00:45 posle podne »
Umesto na 10.000, zameni na 2-3.000

Van mreže Nebojsa_Sky

  • VW Početnik
  • Poruke: 100
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 7
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #361 poslato: Februar 15, 2025, 09:28:54 posle podne »
I svaki put da sipam engine flush... ili samo taj prvi put?

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9960
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #362 poslato: Februar 16, 2025, 01:02:21 pre podne »
Samo prvi put

Van mreže Nebojsa_Sky

  • VW Početnik
  • Poruke: 100
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 7
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #363 poslato: Februar 17, 2025, 11:36:46 posle podne »
 Ima li smisla ovo sto na you tube-u proveravaju PCV ventil. Skine se čep gde se sipa ulje i ako je u redu PCV ventil mora da ima blagi vakum bas na toj rupi gde se sipa ulje, a ako duva napolje vazduh onda nije ispravan i treba zamena. Simptomi su potrosnja ulja, plavicasti dim u leru ili blagom opterecenju? Posle probao na mom autu i nema vakum vec duva napolje vazduh. Ne dimi, samo duva. Sve simptome imam kao da je PCV ventil. Zrno nade se javilo da nisu karike ili turbina  :8

Na mreži Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13235
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #364 poslato: Februar 18, 2025, 09:26:19 posle podne »
Meni popije oko 300ml na 1000km, TFSI motor. Nista ne dimi, jednostavno vole da piju ulje. Vozi, prati nivo ulja i toeto, probaj eventualno 5w40.

Koja je stvarna potrosnja? :36

Ta koja pise. Ja bolji motor od TFSI-a za odrzavanje nisam imao, ma sta internet strucnjaci pricali o tom motoru.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9960
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #365 poslato: Februar 19, 2025, 02:28:05 posle podne »
internet strucnjaci

Litra:



Grubo km:



Na mreži Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13235
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #366 poslato: Februar 19, 2025, 04:57:37 posle podne »
Ne znam da li je tvoj auto, pretpostavljam da nije, ali sipa mu se ocigledno pogresno ulje, kad vec pisemo u temi o VW normativima.

Upoznao sam brdo ljudi koji su imali 2.0 TFSI i niko se na potrosnju ulja nije zalio. Vrlo je moguce da je vecina tih ekstremnih slucajeva do sad vec popravljena, zamenjene su im karike ili sta vec, to su kola od skoro 20 godina. Zadesi se neki i dalje jbg.

Van mreže Nebojsa_Sky

  • VW Početnik
  • Poruke: 100
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 7
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #367 poslato: Februar 20, 2025, 07:20:22 posle podne »
Da ne otvaram drugu temu, kupio sam danas PCV ventil i hocu sam da ga zamenim. Na nekom video klipu sam video da se lako menja ali ne znam gde ide ovaj mali odvojeni deo sto se dobije uz PCV ventil. Jel  zna neko???

Slika:

« Poslednja izmena: Februar 20, 2025, 07:24:44 posle podne od strane Nebojsa_Sky »

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 628
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +12/-32
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #368 poslato: Mart 23, 2025, 06:06:16 posle podne »
Ima li veze forsirati specifikaciju ulja 505.01 jer je ima samo castrol?Vecina ulja su 505.00.Moj majstor kaze mogu i ova druga.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9960
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #369 poslato: Mart 23, 2025, 08:36:37 posle podne »
 505.01

Castrol edge 174
Ravenol VMO 171
Eni i-Sint MS 177
Liqi Moly Top Tec 4100 169
WOLF OE LEVELTECH 168
WOLF ESSENTIAL 177
PETRONAS Syntium 3000 AV 171



FUCHS TITAN GT1 SAE 5W-40 170
Millers Trident Professional 5W40 C3 5w40 174

INA Star SAE 5W-40 175
MANNOL Energy Formula PD 5W-40 173

NISOTEC AUTOLINE SINT 5W40 165

Van mreže Nebojsa_Sky

  • VW Početnik
  • Poruke: 100
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 7
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #370 poslato: April 24, 2025, 05:49:44 posle podne »
Skinuo mi majstor turbinu posto izgleda ona guta ulje, ja mu kazem da ocisti interkuler posto se valjda on naulji kad turbina pusta, kaze on da nema interkuker. Jel to moguce? U pitanju je golf 7 1.4 tsi 122ks 2013 godiste

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1732
  • Age: 37
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +63/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #371 poslato: April 24, 2025, 10:36:29 posle podne »
Ne znam sto si u ovoj temi postavio, ali ima, kako nema.
S tim sto interkuler nije vazduhom hladjen i ne nalazi se napred ispod branika, nego je hladjen vodom (rashladnom tecnoscu) i nalazi se na motoru (odozgo, malo ka napred).
Mislim da taj motor (u glofu 7) ne postoji sa klasicnim interkulerom napred. Cak i novi TDI imaju taj sistem sa vodom.
« Poslednja izmena: April 24, 2025, 10:40:08 posle podne od strane AcoVW »

Van mreže Nebojsa_Sky

  • VW Početnik
  • Poruke: 100
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 7
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #372 poslato: April 25, 2025, 01:24:40 posle podne »
Slucajno...pisali smo ovde svasta o ulju i potrosnji pa sam je sacuvao i mahinalno usao. Ako nije problem prebacite gde treba.
Ali Aco ako moze odgovor ili ko se razume...posto vidim da si profi... Ipak je turbina u redu....bila u servisu danas... i ne trosi ulje ona.... ali sad me zamislio detalj kad je majstor rekao da turbina ne vrti u leru vec samo kad se da gas.... Do cega bi moglo to da bude?
« Poslednja izmena: April 25, 2025, 01:26:11 posle podne od strane Nebojsa_Sky »

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1732
  • Age: 37
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +63/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #373 poslato: April 25, 2025, 05:09:42 posle podne »
Ako je 100% turbina u redu, onda verovatno zapekle karike. To se desava na tim 1.2tsi i 1.4tsi.
Opet kažem, ne znam koliko su ti sto su proveravali sigurni da nije do turbine.

Van mreže Nebojsa_Sky

  • VW Početnik
  • Poruke: 100
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 7
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #374 poslato: April 26, 2025, 02:05:09 posle podne »
Odneo je ja u servis pa sacekao dok je momak ispred mene rastavio skroz. Izvadio srce...gledao sa svih strana....nije bila ni malo nauljena ili čadjava. Kapiram da bi bila masna bar negde...

Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 389
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +10/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Octavia A7, 1.6 TDI
Odg: VW normativi za ulja
« Odgovor #375 poslato: April 27, 2025, 12:44:58 posle podne »
Ima li smisla ovo sto na you tube-u proveravaju PCV ventil. Skine se čep gde se sipa ulje i ako je u redu PCV ventil mora da ima blagi vakum bas na toj rupi gde se sipa ulje, a ako duva napolje vazduh onda nije ispravan i treba zamena. Simptomi su potrosnja ulja, plavicasti dim u leru ili blagom opterecenju? Posle probao na mom autu i nema vakum vec duva napolje vazduh. Ne dimi, samo duva. Sve simptome imam kao da je PCV ventil. Zrno nade se javilo da nisu karike ili turbina  :8



Internet strucnjak nisam, majstor nisam, ali, imam veliko iskustvo u voznji.

Ako dimi na cepu, a ima neku odredjenu kilometrazu i godine, nije strasno.

Stvar je da ako odvrsnes cep za ulje i ostavis ga na svom mestu, treba da blago vuce cep ima dobru kompresiju. Ako ga, pak duva, nije preterano strasno ni to. Samo je slabija kompresija.
Sve zavisi koliko je star auto.

Ako je auto ispod 7 god starosti i ima dimove, to bas i nije dobro