Autor Tema: Vesti iz sveta automobilizma  (Pročitano 5579 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Vesti iz sveta automobilizma
« poslato: Januar 10, 2011, 02:23:29 posle podne »
Audi ima najbolju godinu u svojoj istoriji



Jedan proizvođač iz grupacije VW uspeo je ostvariti cilj, koji je zacrtala glavna kompanija. U pitanju je Audi. Nemački proizvođač uspeo je da ispuni ono što se od njega i očekivalo, postigavši najbolji rezultat u svojoj istoriji...

Audi je u 2010. godini prodao 1 092 400 vozila, što je rast od 15 % u odnosu na prethodnu godinu. U USA je ostvaren novi rekord, gde je Audi prvi put prodao 100 000 vozila. U Kini je prodato 227 938 novih vozila, a najbolji rezultati postignuti su u Evropi.

"Na tržištu USA smo postigli novi istorijski prodajni rekord. Pored toga, preko okeana smo posle dugo vremena, postigli dobru zaradu. U najbližim godinama, u najvišu klasu ćemo uneti nove čiste tehnologije TDI. Našim klijentima u USA ponudićemo motore TDI, i u novim generacijama modela A6 i A8. Time ćemo značajno ojačati našu poziciju u segmentu." - izjavio je Peter Schwarzenbauer, član predsedništva Audija za marketing i prodaju.

Audi je već godinama najomiljeniji u Evropi. Tamo je prošle godine prodato 647 600 vozila. Paradoks je da se na dnu tabele nalazi Španija, gde je prodato samo 39 559 primeraka. Španci više vole Seat. Nemačko savršenstvo im ne odgovara previše.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Vesti iz sveta automobilizma
« Odgovor #1 poslato: Januar 10, 2011, 02:27:35 posle podne »
Audi A9 neće imati sopstvenu platformu



Audi planira luksuzni četvorovratni sedan, koji će biti veći od dosadašnje najveće limuzine iz Ingolstadta, Audi A8. Automobil će dobiti vrhunsku tehniku, pozajmljenu od automobila Porsche Panamera. Novi model biće postavljen na platformi modela Audi A8...

Slična tehnika biće korišćena i prilikom proizvodnje modela Lamborghini Estoque, a ista strategija primenjena je i prilikom proizvodnje modela Audi R8 i Lamborghini Gallardo. Audi A9 biće luksuzni sedan, koji ima laku konstrukciju od modela A8, kao i vazdušno oslanjanje točkova, a proizvodiće se u specijalizovanoj fabrici Neckarsulm.

Serijska proizvodnja modela A9 još uvek nije potvrđena, ali iz dana u dan, sve više se radi na serijskom modelu. "Nismo mogli ni pomisliti na proizvodnju modela Estoque, bez saradnje sa Volkswageno Group. Bilo bi to veoma teško. Investicije su previsoke, kada nemate podršku. To bi bilo nemguće." - izjavio je Stephan Winkelmann, šef Lamborghinija.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Vesti iz sveta automobilizma
« Odgovor #2 poslato: Januar 10, 2011, 02:30:14 posle podne »
BBS proglasio bankrot!



Proizvođač ultralakih felni BBS ponovo je u krizi. 2007. godine, ova kompanija je zatražila pomoć od poverilaca, a zahvaljujući finansijskoj injekciji kompanije Punch International, mogla je nastaviti dalje. Sada je opet tamo gde je bila...

Nemačka kompanija proglasila je bankrot, a u skladu sa novonastalim uslovima, predstavljena je i nova strategija. BBS je najavio da će nastaviti dalje sa svojim aktivnostima u motorsportu, kao i sa saradnju u razvoju felni za kompanije kao što su Porsche, Ferrari... Proizvodnja masovnih proizvoda za korisnike biće okončana.

Bankrot je poseban udarac zadao partneru IG Metall, koji BBS snabdeva materijalom za izradu felni. Fabriku u Herbolzheimu, gde se za radno mesto bore stotine ljudi, verovatno će kupiti konkurentski proizvođač Ronal, gde će proizvoditi jeftinije proizvode. BBS se seli u Schiltach, gde se odvija razvoj i proizvodnja komponenti za motorsport. Prema saopštenju BBS-a, ova kompanija se vraća svojim korenima: BBS je pre četrdeset godina počeo sa razvojem i proizvodnjom felni za motorsport, a proizvodnja felni za serijska vozila počele je kasnije.

Van mreže BG2225

  • VW Početnik
  • Poruke: 186
  • Age: 45
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Vesti iz sveta automobilizma
« Odgovor #3 poslato: Januar 10, 2011, 02:37:22 posle podne »
Audi je tata,znaju da naprave i lep i pouzdan automobil,svaka im čast.




Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Vesti iz sveta automobilizma
« Odgovor #4 poslato: Januar 10, 2011, 02:43:19 posle podne »
Jedan „vejron“ kao 1.300 „tata nano“

Prodaja najjeftinijeg automobila na svetu, modela „tata nano“ (2.000 dolara) ne ide planiranom dinamikom, dok na drugoj strani „Bugati“ ne može da proizvede dovoljno „vejrona“ koji je 1.300 puta skuplji od indijskog mališana. Zanimljivo je da „Folksvagen“, u čijem je vlasništvu „Bugati“, na svakom „vejronu“ gubi oko 1,5 miliona dolara, ali i dalje ne odustaje od ubedljivo najskupljeg planetarnog serijskog automobila.


Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Vesti iz sveta automobilizma
« Odgovor #5 poslato: Januar 15, 2011, 10:52:19 posle podne »
Bugatti Veyron dobija naslednika: nove informacije



Bugatti Veyron se već nekoliko godina nalazi na vrhu automobilskog sveta. Došlo je vreme za promene. Server Autoexpress otkriva da Bugatti radi na novoj generaciji najbržeg serijskog automobila na svetu, koji će imati zapanjujuće performanse i snagu...

Automobil će pogoniti isti agregat 8.0 V16, uapren sa sedmostepenim menjačem sa duplim kvačilom. Pogonska jedinica će ponuditi isti stepen snage kao i verzija Supoer Sport (1.200 konjskih snaga i 1.500 Nm obrtni moment). Ubrzanje iz mesta do 100 km/h trajaće manje od 2,5 sekundi, a maksimalna brzina će iznositi 435 km/h. To znači da će Bugatti pokušati da obori sopstveni rekord, čiji je vlasnik Supoer Sport (431 km/h).

Pored povećanja snage, automobil će proći veoma restriktivnu dijetu. Bugatti će koristiti novu filozofiju korišćenja ugljeničnih vlakana, koju trenutno koristi samo Lamborghini. Manju masu neće imati samo konstrukcija vozila, već i felne, tanje staklo, kočioni diskovi... Očekivanja su da će masa automobila biti za više od 100 kg manja. S o bzirom da će nova generacija preuzeti mnogo delova od prethodnika, biće smanjeni vreme i trokovi razvoja. Iako Bugatti ističe da prodaja Veyrona skoro da ne donosi nominalan profit, problem je manji nego što mi mislimo. Dr Franz-Josef Paefgen, bivši Bentley i Bugatti boss, objasnio je i zašto: "Mnogo više novca je potrebno da se takmičite jednoj sezoni Formule 1, nego što košta razvoj Bugatti modela."

Naslednik slavnog Veyrona svetlost dana ugledaće 2013. godine. Tada će se završiti vladavina najsnažnijeg serijski proizvedenog automobila na svetu, a biće predstavljen novi, još snažniji.

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/261391/new_veyron_gets_extra_bite.html

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13897
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Vesti iz sveta automobilizma
« Odgovor #6 poslato: Januar 16, 2011, 12:45:19 pre podne »
Zanimljivo je da „Folksvagen“, u čijem je vlasništvu „Bugati“, na svakom „vejronu“ gubi oko 1,5 miliona dolara, ali i dalje ne odustaje od ubedljivo najskupljeg planetarnog serijskog automobila

Meni to uopste ne bi bilo zanimljivo. wacko

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Vesti iz sveta automobilizma
« Odgovor #7 poslato: Januar 16, 2011, 01:41:53 pre podne »
Pa dobro, biti na vrhu liste najbrizih serijskih super automobila na svetu mora da kosta + je to i dobar markenting

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Vesti iz sveta automobilizma
« Odgovor #8 poslato: Januar 17, 2011, 08:54:01 posle podne »
Yellow Angel 2011: Volkswagen dobija još jednu nagradu



Volkswagen se ponovo nalazi među dobitnicima nagrada poznatog ADAC "Yellow Angel 2011": Zahvaljujući modelu Volkswagen Touran 1.4 TFSI Ecofuel i asistenciji dinamičnog osvetljenja, sistemu dugih svetala baziranom na maskiranoj kameri, Volkswagen-u je dodeljena ova nagrada...

Žiri, sastavljen od stručnjaka iz izvršnog odbora ADAC i predsednika VDA, VDIK I ZDK, se složio u pogledu inženjerskog podviga koji predstavlja asistenciju dinamičnog osvetljenja. U kombinaciji sa integrisanom kamerom koja je ugrađena iza vetrobranskog stakla, moduli dugih svetala na farovima ostaju stalno aktivni. Oni su samo prigušeni u oblasti gde sistem detektuje moguće zaslepljenje drugih učesnika u saobraćaju. Najpre predstavljen u Touareg-u, ovaj novitet je bio na drugom mestu u kategoriji "Inovacije i okolina". Ipak Volkswagen je ponovo ostvario najbolje rezultate u ovom prestižnom takmičenju. U 2008. godini ADAC je takođe dodelio nagradu modelu Golf TSI sa DSG menjačem sa 7 brzina.

Pored toga, Touran 1.4 TSI Ecofuel na prirodni gas je dobio nagradu u kategoriji "Budućnost" kojom se nagrađuje najviši stepen razvoja u oblasti pogodnosti za svakodnevnu upotrebu, ekoloških karakteristika i bezbednosti. Ovde su nagrađene posebno niske CO2 emisije za vozilo u toj klasi, koje iznose samo 126 g/km.

Ovo je već druga nagrada ove vrste za kompaktan porodični automobil proizveden u Volfsburgu. U 2010. godini Touran TSI Ecofuel je imenovan za najbolji ekološki automobil na VCD listi ekoloških vozila.

Porsche SCG

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Vesti iz sveta automobilizma
« Odgovor #9 poslato: Januar 26, 2011, 05:16:20 posle podne »
VW Golf VII stiže na tržište 2012. godine


Nova generacija modela Volkswagen Golf biće postavljena na novoj modularnoj platformi VW Group. Prema informacijama nemačkog magazina Automobilwoche, sedma generacija Volkswagen Golfa počeće da se prodaje krajem 2012. godine...

Uvođenje na domaće nemačko tržište zakazano je za novembar 2012. godine. Grupacija VW važi za pionira masovnog korišćenja platofrmi. Nova faza je uvođenje nove varijabilne platforme MQB (Modulare Querbaukasten), koja će u narednim godinama postati osnova većina modela Volkswagen. U odnosu na aktuelne platforme, nova varijabilna platforma napraviće uštedu od 20 %.

Trenutno Volkswagen koristi tri konstrukcijske serije platformi: PQ25 za model Polo, PQ35 za Golf i druge modele i PQ46 za Passat. Jedan od prvih automobila napravljenog na osnovu MQB biće Golf VII, a druga generacija VW Beetle već sledeće godine dobiće PQ35. Jedan od prvih automobila na novoj MQB platformi biće Audi A3, koji ćemo videti već početkom 2012. godine. Platforma će postepeno biti proširena i na ostale modele, kao i na modele u gami SEAT i Škoda. VW očekuje da će novu platformu koristiti čak 30 modela.

Konstrukcija MQB biće fleksibilna u smislu dužine, širine, visine karoserije, dužine međuosovinskog rastojanja i traga točkova.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Vesti iz sveta automobilizma
« Odgovor #10 poslato: Januar 26, 2011, 05:17:08 posle podne »
Volkswagen: Porast isporuka Privrednih vozila u 2010 godini

Volkswagen Privredna vozila su širom sveta prodala ukupno 435,600 lakih dostavnih vozila u 2010, što predstavlja porast od 22.8 % u poređenju sa prethodnom godinom (2009: 354,800 vozila). Porast u prodaji je realizovan u toku 2010. prodajom bestseler serije T5, sa modelima Transporter, Caravelle, Multivan i California...

Globalne isporuke T5 modela su porasle za 27% na 148,000 vozila (2009: 116,500).
U međuvremenu je Caddy gama ostvarila 128 700 isporuka širom sveta, što je 8% manje u odnosu na prethodnu godinu, kada je na snazi bio državni program premije za otpadna vozila (2009: 139,800).

Za model Crafter je zabeležen porast prodaje od 10.4%, sa 37,450 isporuka u poređenju sa 33,900 isporučenih vozila u 2009. Novi Amarok je dostigao 22 600 isporuka u godini kada je lansiran na tržište, a novi Volkswagen pickup je već zabeležio 40 000 porudžbina za 2011.
U Zapadnoj Evropi (bez Nemačke), isporuke ovog brenda su porasle za 21% na 130 400 vozila (2009: 107 800).

Na nemačkom tržištu je isporučeno ukupno 115,000 vozila nakon isteka državnog programa za otpadna vozila. U Nemačkoj, Volkswagen Privredna vozila do sada ima najveći tržišni udeo u segmentu lakih dostavnih vozila. U Istočnoj Evropi brend je prodao 26,700 lakih dostavnih vozila (2009: 26,500). Rusko tržište je zabeležilo najveći porast i to za 27.8 % na 7 200 vozila (2009: 5,700). Južna Amerika se ponovo dokazala kao najveće tržište za Volkswagen Privredna vozila van Evrope, gde je prošle godine porast bio za 84.5% na 113 700 isporuka modela T2, Saveiro i Amarok (2009:61,600).

Harald Schomburg je istakao: “Naši moderni, efikasni proizvodi, kao što su novi Amarok, novi T5 i novi Caddy, dokazuju da su naročito popularni na međunarodnim tržištima. Naši dileri, importeri i partneri u svetu su obavili fantastičan posao. Ovaj uspon na tržištima je siguran znak da ka budućnosti možemo da gledamo sa velikim optimizmom.”

Porsche SCG

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Vesti iz sveta automobilizma
« Odgovor #11 poslato: Februar 05, 2011, 02:22:47 posle podne »
Novi Volkswagen Passat stigao u Srbiju

Ubrzo nakon zvanične svetske premijere u Parizu, Volkswagen Passat sedme generacije, koji pripada seriji porodičnih i poslovnih limuzina, stigao je i na domaće tržište. U okviru salona Porsche Beograd Sever, predstavnici medija i poznate ličnosti, ljubitelji brenda Volkswagen, uživali su u predstavljanju ovog ekskluzivnog automobila.



Passat postavlja nove standarde u domenu komfora i klase, tehnički je unapređeniji i opremljen je potpuno novom i ekološki prihvatljivijom motorizacijom, pa je u ponudi više varijanti benziskih i dizel motora. Elegantna unutrašnjost novog Passat-a, sa kvalitetnom sigurnosnom opremom, je kao stvorena za ugodan osećaj na svim putevima.

Sa preko 15 miliona prodatih vozila, Volkswagen Passat je jedan od najuspešnijih automobila na svetu, a novi model predstavlja sedmu generaciju od 1973. godine. Stajling ovog bestselera je potpuno izmenjen, a njegov prednji deo pomalo podseća na Phaeton i impresivniji je nego ikada. Kao automobil koji je oduvek pratio tehnološki progres, i Passsat sedme generacije je lansiran i kao limuzina i kao karavan vozilo. Celokupan asortiman tehnoloških inovacija koje su implementirane u Passat Trendline (osnovni nivo), Passat Comfortline (srednji nivo) i Passat Highline (top model) dostigao je nivo, koji je ranije karakterisao samo gornju, luksuznu klasu vozila.

Dodatne inovacije


Prvi na svetu u ovoj klasi vozila, Volkswagen Passat sedme generacije ima sistem za detekciju umora kod vozača. Sistem je deo standardne opreme počevši od nivoa opreme Comfortline. Passat je i prvi automobil iz Volkswagen-a koji ima funkciju za kočenje u slučaju nužde u gradskoj vožnji. Ova funkcija, aktivna pri brzini ispod 30 km/h takođe reaguje na vozila u mirovanju; ako je neophodno, ona automatski aktivira kočenje i tako doprinosi izbegavanju mogućeg prednjeg udara ili barem smanjuje nastalu štetu.

Više komfora

Novi Passat sada nudi još više finesa. Pritiskom na dugme, Passat "vidi" parking prostor paralelno i uspravno u odnosu na kolovoz, i na zahtev može automatski da upravlja vozilom u prostoru sa preciznošću koja se meri u centimetrima (Park Assist II).

Veća, bolja vidljivost

Vozač više ne mora da brine o kontroli prekidača za glavni svetlosni snop, on je uvek aktiviran dok god to saobraćajni uslovi dozvoljavaju. Razlog za to je što u kombinaciji sa standardnim H7 farovima, Passat automatski uključuje i isključuje glavni svetlosni snop u zavisnosti od saobraćaja ispred vozila i u suprotnom smeru. Opcionalna asistencija glavnog svetlosnog snopa je nazvana Asistencija za osvetljenje (Light Assist). Ako je vozilo opremljeno bi-xenon farovima koja su kombinaciji sa adaptivnim svetlima, glavni svetlosni snop ostaje stalno aktivan i prikriven je samo onda kada drugim učesnicima u saobraćaju može da zasmeta bljesak. Asistencija glavnog svetlosnog snopa farova je nazvana Dinamična asistencija za osvetljenje (Dinamic Light Assist). Oba sistema postaju aktivna čim vozilo pređe brzinu od 60 km/h.



Bolji kvalitet

Volkswagen Passat sedme generacije razlikuje se od svoje konkurencije više nego ikada zahvaljujući tehnologiji, poboljšanoj izradi i kvalitetu materijala. Kvalitet je uočljiv u unutrašnjosti zahvaljujući najmodernijim materijalima, novim presvlakama za sedišta i oblogama vrata, kao i ambijentalnom osvetljenju. Poseban efekat elegancije je stvoren izmenjenom centralnom konzolom i redizajniranim istaknutim delovima na instrument tabli koji su vizuelno dopadljivi i prijatni na dodir.

Manje buke

Novi Passat je veoma tih. Razlog za to su izolacioni materijali specifično integrisani u instrument tablu i vrata i koji filtriraju spoljašnje zvukove i buku motora.

Veća bezbednost

Napredak je ostvaren i u oblasti bezbednosti. Prethodni model je već dobio pet zvezdica na crash testu Euro-NCAP. Dodatni delovi obuhvataju detekciju za vezivanje sigurnosnog pojasa za zadnja sedišta i naslone za glavu koji se sada horizontalno podešavaju na prednjim sedištima (standardna oprema počevši od Comfortline nivoa opreme). Novi nasloni za glavu za vozača i suvozača smanjuju rizik od povrede kičme zbog naglog pokreta glave u saobraćajnoj nezgodi.

Još veća postojanost:

Poslednje, ali ne i najmanje važno je to da novi Passat postavlja standarde kada je u pitanju postojanost. Svi motori (77 kW/105 KS, do 220 kW/300 KS) su još ekonomičniji u pogledu potrošnje goriva - i do 18%! Najmanji turbo dizel (1.6 TDI sa 105 KS) sada troši samo 4,2 l/100 km, čemu je ekvivalent 109 g/km CO2. Tehnologije poput Start/Stop sistema takođe obezbeđuju najbolju ekonomičnost među benzinskim motorima. Motor 1.4 TSI (90 kW/122 KS) troši samo 5,9l/100 km. Sve vrednosti su iste i za Passat karavan. Vredno je pomena da svaki od ovih modela karakteriše bezbednost, komfor i snažni pogon, kao i niske emisije izduvnih gasova, ekonomičnost i velika kilometraža. U slučaju modela Passat 1.6 TDI sa BlueMotion tehnologijom, njegov kapacitet rezervoara od 70 litara i potrošnjom od 4.2 litre omogućava prelazak kilometraže od 1.666 km, sa jednim punjenjem goriva.

Ključni elementi po abecednom redu


    * Asistencija i sistemi vozne dinamike: DCC kontrola adaptivne šasije, ACC adaptivni tempomat, prednja asistencija sa funkcijom kočenja u slučaju nužde u gradskoj vožnji, pristup bez ključa, asistencija u traci, asistencija osvetljenja, detekcija umora, parking asistencija, park pilot sa ekranom, kamera sa pogledom pozadi sa zadnjom asistencijom, bočna asistencija
    * Automatski menjač: DSG sa 6 brzina, DSG sa 7 brzina
    * Kapacitet prtljažnika, karavan: 603 litre do 1.731 litre
    * Kapacitet prtljažnika, limuzina: 565 litara
    * Karakter: motorno vozilo za poslovne i privatne svrhe
    * Boje: Uni (standard): "Candy bela", "Uran siva". Uni (opcional): "Tornado crvena". Metalik (opcional): "Cashmere braun", "Night plava", "Reflex srebrna". Pearl efekt (opcional): "Deep crna", "Iceland siva", "Mocca Anthracite".
    * I generacija: 1973.
    * II generacija: 1980.
    * III generacija: 1988.
    * IV generacija: 1993.
    * V generacija: 1996.
    * VI generacija: 2005.
    * VII generacija: 2010.
    * Dizajn: Walter de Silva (Grupa), Klaus Bischoff (brend)
    * Dimenzije, karavan: 4,771 mm dužine, 2,062 mm širina (sa retrovizorima), 1,481 mm visine, 2,712 mm međuosovinsko rastojanje
    * Dimenzije, limuzina: 4,769 mm dužine, 2,062 mm širina (sa retrovizorima), 1,472 mm visine, 2,712 mm međuosovinsko rastojanje
    * Pogon: Standardni pogon na prednje točkove, a kao opcional pogon na sva 4 točka (4MOTION)
    * Dizel motori: lansiranje sa 77 kW/105 KS (TDI), 103 kW/140 KS, 125 kW/170 KS (TDI)
    * Benzinski motori: lansiranje sa 90 kW/122 KS (TSI), 118 kW/160 KS (TSI),          155 kW/211 KS (TSI)
    * Nivoi opreme: Trendline, Comfortline, Highline
    * Potrošnja goriva: 4.2 l/100 km do 9.3 l/100 km
    * Informacioni sistem: Radio-CD sistemi: RCD 310, RCD 510. Radio-navigacioni sistem: RNS 510). Periferni: MEDIA-IN ulaz, AUX-IN ulaz, Dynaudio sound sistem (600 Watt), hands-free telefon
    * Lansiranje na tržište, Evrope: kraj 2010.
    * Lansiranje na tržište Nemačke: sredina novembra 2010.
    * Broj proizvedenih Passat-a do sada: preko 15 miliona vozila
    * Lokacije gde se proizvodi: Emden i Zwickau, Nemačka
    * Šasija: MacPherson vrsta ogibljenja napred, ogibljenje sa 4 linka pozadi, standard ESP. Opcional DCC kontrola adaptivne šasije, sportska šasija
    * Standardne karakteristike (Trendline): obuhvata ESP, 6 vazdušnih jastuka, klima uređaj, elektromehaničko servo upravljanje, električno podesiva stakla, multifunkcionalni ekran, centralnu bravu, vozačevo sedište podesivo po visini, RCD 310 audio sistem
    * Standardni menjač: manuelni sa 6 brzina.





Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Vesti iz sveta automobilizma
« Odgovor #12 poslato: Februar 05, 2011, 02:27:58 posle podne »
World Car of the Year 2011: spisak finalista



Prestižni izbor World Car of the Year 2011 već ima jedanaesto finalista, a pobednik će biti proglašen u aprilu mesecu, u New Yorku. Žiri za izbor Svetskog automobila godine, nominovao je modele, koji će se takmičiti u finalu za ovo prestižno priznanje...

Deset finalista izabrao je žiri sačinjen od 66 novinara iz Evrope, Azije, Severne i Južne Amerike, u tajnom glasanju krajem januara meseca. Drugo kolo će biti održano na sajmu automobila u Ženevi, gde će 1. marta biti pizabrana tri kandidata, a od njih će 21. aprila, na sajmu automobila u New Yorku, biti izabran pobednik.

Među 10 finalista ne nedostaje ni evropski Car of the Year - Nissan Leaf.

World Car of the Year 2011 - finalisti:

    * Audi A1
    * Audi A8
    * BMW serija 5
    * BMW X3
    * Jaguar XJ
    * Jeep Grand Cherokee
    * Mercedes-Benz SLS AMG
    * Nissan Leaf
    * Porsche Cayenne
    * Volvo S60 / V60


World Performance Car of the Year 2011 - finalisti

    * Aston Martin Rapide
    * Audi RS5 Coupe
    * Cadillac CTS-V Coupe
    * Ferrari 458 Italia
    * Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera
    * Mercedes-Benz SLS AMG
    * Mercedes-Benz S 63 AMG / CL 63 AMG
    * Porsche 911 GT2 RS
    * Porsche 911 Turbo S
    * Renault Megane RS


World Car Design of the Year 2011 - finalisti:

    * Alfa Romeo Giulietta
    * Aston Martin Rapide
    * Audi A7
    * Citroën DS3
    * Ferrari 458 Italia
    * Honda CR-Z
    * Kia Sportage
    * Nissan Juke


World Green Car of the Year 2011 - finalisti:

    * BMW 320d EfficientDynamics Edition
    * Hyundai Sonata Hybrid
    * Chevrolet Volt
    * Mercedes-Benz B F-Cell
    * Nissan Leaf
    * smart electric II

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Vesti iz sveta automobilizma
« Odgovor #13 poslato: Februar 05, 2011, 02:35:56 posle podne »
Volkswagen produžena garancija u Srbiji i Crnoj Gori



U skladu sa trendovima koje Volkswagen postavlja, a koji se odnose na zadovoljstvo kupaca, od početka ove godine Volkswagen u Srbiji i Crnoj Gori nudi jednu veliku prednost pri kupovini. Sva Volkswagen vozila (osim Craftera) isporučena posle 01.01.2011 imaju 4 godine ili 150.000 km (šta pre nastupi) garancije...

Garancija je bez ograničenja kilometraže u prve dve godine. Sve stranke koje su kupile vozila u 2010 godini mogu po povoljnim uslovima da dokupe još dve godine garancije. Kao i ranije, preduslov za ostvarenje garancije je redovno održavanje vozila.

 
Važne napomene za Volkswagen produženu garanciju, pogledajte klikom na link ispod

http://www.volkswagen.rs/files/rs/element/file_download/vw_produzena_garancija.pdf

Porsche SCG

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Vesti iz sveta automobilizma
« Odgovor #14 poslato: Februar 08, 2011, 10:49:51 posle podne »
Volkswagen Passat i Buba na Super Bowl-u!

U toku Super Bowl takmičenja, finalne utakmice i vrhunca američke fudbalske sezone, Volkswagen će predstaviti nove važne modele za američko tržište. Volkswagen je kreirao dve reklame za Super Bowl, jedna je sa Passat-om, a druga je sa siluetom nove Bube, čak i pre njenog zvaničnog lansiranja...

Više od 100 miliona gledalaca će gledati utakmicu između Green Bay Packers-a i Pittsburgh Steelers-a.

"Super Bowl je TV događaj sa najvećim brojem gledalaca na svetu. Naša namera je da iskoristimo ovu priliku na predstavimo naše najnovije modele širokom auditorijumu i da uzdignemo emocionalnu asocijaciju Volkswagen brenda", izjavio je Luca de Meo, direktor Marketinga Grupe i direktor marketinga za Volkswagen Putnička vozila.

Kao u šou programu Opre Vinfri u novembru 2010. godine, nova Buba je prikazana kao silueta u reklami za "Crnu bubu". U svetu fantazije buba je uvek u trci sa drugim "bubama". Poređenje sa trkama automobila iz filmova i TV šou programa nije slučajno. Na kraju Buba stiže prva na finiš, a njena silueta se transformiše u onu od Bube.

U drugom spotu ideja je preuzeta iz legendarnih "Ratova zvezda". U reklami se prikazuje mali dečak koji nosi kostim zlikovca Darta Vejdera. On vežba svoje čarobnjačke veštine ispred kuće i iznenađen je iznenadnom reakcijom automobila.

"Malo je prilika gde reklama može da privuče toliku pažnju kao na takmičenju Super Bowl. Originalnost naših reklama će doprineti tome da utakmice postanu nezaboravno TV iskustvo", rekao je de Meo, komentarišući značaj ovih reklamnih spotova.

Ovogodišnje aktivnosti vezano za Super Bowl su samo deo sveobuhvatne kampanje u priremi za američko lansiranje modela Passat i Buba. Pored ovih kampanja, planirane su i dalje aktivnosti u šou programima Opre Vinfri, na finalu Nacionalne košarkaške asocijacije (NBA) i na NFL.

Porsche SCG

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Vesti iz sveta automobilizma
« Odgovor #15 poslato: Februar 10, 2011, 09:34:08 posle podne »
Gumball 3000 stiže u Srbiju !

Trinaesti Gumball 3000 zabavni reli se ove godine održava od 26. maja do 1. juna. Na 3000 milja dugačkoj deonici od centra Londona do Istanbula,  učestvovaće ukupno 120 bogatih vozača, a cena za učestvovanje u ovoj jedinstvenoj avanturi iznosi 25.000 funti...



Deonica od Londona do Istanbula uključuje noćne kontrolne punktove, vožnju trkačkim stazama, ali koncerte i žurke VIP ličnosti. Svi učesnici Gumball relija će biti u mogućnosti da sa vrha Fairmont hotela prate trku Formule 1 koja se održava u Kneževini u nedelju 29. maja. Nakon dve noći zabave takmičari se sele u Veneciju 30. maja i odmah sutradan karavan dolazi u Beograd! Poslednja etapa se završava ulaskom u Istanbul 1. juna.

Podsetimo, trka Gumball 3000 održava se od 1999. godine, uprkos mnogobrojnim zabranama. Kreće iz Londona i vozi se 3.000 milja preko raznih javnih puteva u Evropi. Zvanično, pobedniku se ne uručuje bilo kakvo priznanje, ali na internetu se redovno proglašavaju najbolji, po kriterijumu brzine i visine plaćenih kazni.




Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Vesti iz sveta automobilizma
« Odgovor #16 poslato: Februar 11, 2011, 05:28:53 posle podne »
VW Golf VIII imaće potrošnju 2,3 l/100km

Na osmu generaciju modela Volkswagen Golf moraćemo još dugo da čekamo, ali to se može isplatiti. Očekuje se da će Golf "osmica" koristiti pogonsku jedinicu prototipa XL1, koji je zabeležio potronju od samo 1L/100 km...

Datum predstavljanja osme generacije modela Golf još uvek nije poznat. Autocar piše o tome da će vozilo koristiti isti motor kao i koncept XL1, koji je predstavljen na sajmu automobila u Kataru. Zahvaljujući ovom agregatu, "osmica" će trošiti prosečno samo 2,3 L/100 km. Nova generacija dvocilindričnog hibridnog pogona, koja će verovatno debitovati u novom Golfu, produkuje samo 75g CO2 po pređenom kilometru.

Posebna pažnja kod Golfa osme generacije, biće posvećena razvoju lakih materijala. Plastični delovi biće zamenjeni karbonom, a biće unapređena i aerodinamika. Sedma generacija modela VW Golf na tržište stiže 2012. godine, a očekuje se da će njen "životni vek" trajati 8 godina. To znači da će osma generacija ovog popularnog automobila na tržište stići oko 2020. godine. Do tada ima mnogo vremena. Koliko će 2020. godine koštati litar goriva?

Izvor: Autocar

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Vesti iz sveta automobilizma
« Odgovor #17 poslato: Februar 12, 2011, 11:11:01 posle podne »
Škoda Auto će u Ženevi predstaviti novi logo



Kompanija iz Mlade Boleslave, posle 17 godina promeniće logo. Zvanična promocija biće održana u martu mesecu, na međunarodnom sajmu automobila u Ženevi. Novi znak činiće crni krug uokviren hromiranom linijom. Naravno, unutra će biti tradicionalna krilata strela...

Škoda prodavci iz celog sveta, u četvrtak su se upoznali sa novim logotipom. "Novi logo je dinamičan, a zahvaljujći hromiranom detalju i elegantan. U poređenju sa dosadašnjim, novi logo je klasa iznad." - izjavio je predstavnik neimenovane dilerske kompanije, na promociji novog logotipa u Pragu.

Na logotipu primećujemo da je promenjen izgled strele, a tradicionalna zelena boja je ostala dominantna. Natpis Škoda pratiće krug logotipa. U istoriji češke kompanije, koja seže do 1985. godine, ovo će biti šesti logotip po redu.

Strela na logotipu Škode puna je simbolike. Službeno objašnjenje fabrike iz Mlade Boleslave glasi ovako: crni krug simbolizuje globus, krilce je simbol napretka, vrh strele predstavlja brzinu u proizvodnji, a oko viziju i tačnost.

Postoji više legendi o streli na amblemu Škode. Jedna govori da je svojevremeno neki direktor prodaje sa putovanja doveo Indijanca kao slugu. Ukras sa glave Indijanca počinje da krasi amblem Škode samo nekoliko godina posle osnivanja kompanije. Kompanija Škoda je jedna od najstarijih fabrika automobila na svetu. Osnovali su je Laurin i Klement, a ideja "gvozdene zavese" oslobodila se 1991. godine, kada je moćni Volkswagen uložio oko 7 milijadi maraka i postavio nove temelje za Češku autoindustriju.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Vesti iz sveta automobilizma
« Odgovor #18 poslato: April 21, 2011, 08:44:02 posle podne »
Polo dobio najveću ocenu na japanskom NCAP crash testu

Na japanskom NCAP testu, Polo je nagrađen sa najvećim brojem bodova, sa "šest zvezdica plus" za bezbednost putnika. Volkswagen se pokazao uspešnim u ukupno tri različita crash testa i ocenjen je kao najbolje uvozno vozilo na japanskom tržištu...

Bezbednost vozača i suvozača su testirani pri prednjem udarcu pri brzini od 55 km/h, pri ublaženom udarcu u prednjem delu pri brzini od 64 km/h i pri bočnom udaru pri brzini od 55 km/h sa prikolicom težine od 950 kg. Polo je dominirao u celokupnoj klasifikaciji sa vrhunskim ocenama u svim kategorijama za bezbednost vozača i suvozača. Manja opterećenja glave, vrata, grudi, gornjeg dela, kao i donjeg dela nogu su dokazale odličnu bezbednost modela Polo i donele mu još jedan dodatni "Plus" u evaluaciji.

Iako nije ulazilo u ocenjivanje za šest zvezdica, Polo je takođe imao dobre rezultate na testu za putnike na zadnjim sedištima. Polo je osvojio 4 od maksimalno 5 nivoa.

Polo je bio izuzetan i na testu sa kočenjem; i na suvom i na mokrom drumu ostvario je najkraće kočenje. Sa brzinom od 100 km/h Polo se zaustavio nakon samo 39,5 i 40,8 metara. Obavljeni su dodatni testovi za bezbednost putnika i za upotrebljivost sigurnosnih pojaseva.

Ubrzo nakon lansiranja na tržište, Polo je takođe dobio vrhunske ocene sa pet zvezdica na EuroNCAP testu za bezbednost putnika, dece i pešaka.

Aktuelni model Polo se prodaje na tržištu od kraja juna 2009, i to veoma uspešno. Na globalnom nivou je prodato preko 728.000 ovog kompaktnog vozila.

Porsche SCG

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Vesti iz sveta automobilizma
« Odgovor #19 poslato: April 21, 2011, 08:45:02 posle podne »
Volkswagen Privredna vozila imaju uspešan početak godine

Volkswagen Privredna vozila su postigla izuzetne rezultate u pogledu prodaje od Januara do Marta 2011. U prvom kvartalu aktuelne fiskalne godine, vodeći proizvođač automobila u Evropi je isporučio 121,200 lakših privrednih vozila širom sveta svih modela iz ponude...

“Sjajan početak u 2011. godini potvrđuje naše opredeljenje ka korišćenju svih raspoloživih potencijala za razvoj, konzistentno i sistematski”, ističe Harald Schomburg, član Upravnog Odbora zadužen za prodaju i marketing u Volkswagen privrednim vozilima. “Zahvaljujući našem inovativnom i tehnički superioronim privrednim vozilima dobijamo nove mušterije – i nastavićemo tim putem.”

U Zapadnoj Evropi, prodaja je od Januara do Marta 2011. godine porasla za 21.9 %, ukupno 65,300 jedinica (Q1 2010: 53,600 automobila). Tržište sa najvišom prodajom je Nemačka, sa 25,900 isporuka kupcima. (Q1 2010: 24, 150 vozila; rast od 7.4 procenta). Na drugim tržištima sa velikom stopom prodaje, u prva tri meseca 2011, modeli iz Volkswagen Privrednih vozila su postigli dvocifren rast isporuka. U Velikoj Britaniji, prodaja je skočila za 24.9 procenata, u Francuskoj za 29 procenata, u Holandiji za 33.7 procenata, u Švajcarskoj za 47.3 procenata i u Austriji za 84.3 procenta.

U Istočnoj Evropi rast u prodaji je dostigao 64.4 %, a na Bliskom Istoku, posebno u Turskoj, isporuke su gotovo duplirane u odnosu na prethodnu godinu. Vanevropska regija u kojoj je ostvaren najveći rast prodaje je Južna Amerika, i to u iznosu od 47.8 % i sa 32,900 vozila. (Q1 2010:22,200 vozila).

Po rečima Harald Schomburg “Naši dileri, importeri i partneri u čitavom svetu su iskoristili sve ono što im možemo ponuditi na najprofesionalniji mogući način, u uradili su sjajan posao. Takođe je važno naglasiti da nam je stopa rasta iznad prosečna na svetskom tržištu”.

Model sa najećim usponom u pogledu prodaje od Januara do Marta, sa ukupnim svetskim rastom od 13.8 procenata i 37,500 isporuka, je T5 (Q1 2010: 32,950 vozila). Svetska isporuka modela Caddy je porasla za 44.7 procenata, na 36,600 vozila (Q1 2010: 25,270), dok je Crafter dostigao 8,200 isporuka (Q1: 8,250).

Sa Novim Crafterom, za koga pretprodaja na Evropskom tržištu počinje u Aprilu, Volkswagen privredna vozila su zaokružili osnovnu koncepciju svojih modela: „Manja potrošnja, veći kapacitet i niže cene održavanja: To su vrednosti koje Novi Crafter postavlja konkurenciji u svom okruženju“, objašnjava Schomburg i dodaje, „A ovde takođe dobijamo nove mušterije i gledamo u budućnost sa realnim optimizmom.“

Prvi kvartal je takođe bio uspešan za novi Pick-Up Amarok, koji je ostvario 13,900 isporuka (Q1 2010: 111 vozila).

„Prateći odličan početak, već sada vidimo veliki potencijal u ovoj godini za održiv i snažan rast“, naglasio je Schomburg.

Porsche SCG