Autor Tema: Trokiranje  (Pročitano 11826 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13891
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Trokiranje
« poslato: Oktobar 26, 2007, 12:09:24 pre podne »
Posto imam problem sa karburatorom desava mi se da ujutru kad upalim kao da radi na drva, prima gas na leru ali trese, medjutim nasao sam mu foru krenem polako i posle 100-200 metara radi normalno. Problem je sledeci: pre dva jutra kad sam krenuo na posao radnja ista, medjutim kad sam krenuo on je trokirao cak i kad se ugrejao. Ubrzavam ali on se trese, e onda sam se iznervirao, stao, ubacio u prvu i gas do crvenog, pa u drugu do crvenog i posle toga je isao normalno. Proverio sam kablove - nisu oni, svecice nisu presle ni 500 km, inace svecice si BOSCH W7DC 3+ sa diodom od itrijuma. Auto nosi ovu oznaku svecica ali mislim da ga j*** sto su itrijumske pa mu nesto ne odgovara. Kakvo je vase misljenje?

Van mreže PEDJA_COACH

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2043
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +12/-9
  • Pol: Muškarac
    • Eurodubs
  • Auto: Golf 3
Trokiranje
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 26, 2007, 01:18:36 pre podne »
Iskreno ne razumem se u elektriku i svecice bash toliko,ali mislim da imamo slichan problem.Meni se teshko pali,a u leru se gasi,dok mu ne nabijem neku vecu turazu,i imam osecaj kao dok ne povuche... Majstor mi je gledao karburator i reche mi da treba da se  sredi,pa je moguce da je to u pitanju...neke zpushene diznice, ili neka prljvshtina...aj ti ako nadjesh neki lek ti pishi,koristice i meni,a i drugima ...heheheh
Aj srecno nam bilo!!!
SVI SRECNI! :D

http://eurodubs.com/

Van mreže stdeyan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 821
  • Age: 42
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Trokiranje
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 26, 2007, 01:36:58 pre podne »
upredicu vase probleme sa mojim yugom !! mislim mog matorog...
resio ovako,a mozda i vama pomogne...

posle kablova, svecica, razvodne kape, palca, skinuo sam karburator i skroz ga rasturio , ocistio DOBRO faminom , znaci trljao dok se nije usijao, sve kanale za dotok vazduha , tankom zicom, kupio set dihtunga i dizni , `sisicu` za za spricanje benzina, membrane!! sve lepo spakovao i upalio na zub...
jos uvek ide k`o mutav  

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Trokiranje
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 26, 2007, 09:07:01 pre podne »
Provjeri gumeni nosac karburatora (ispod njega, na grani), on zna cesto da zeza, uvlaci fals vazduh i trokira.

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 48
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Trokiranje
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 26, 2007, 09:47:49 pre podne »
Slazem se sa turbom donja guma je osetljiva na temperaturu i zna da se skameni i pocne da pusta falsh vazduh. Ima jos jedan problem sa VAG karburatorima a to je automatski sauh, ne znam jeli ima vodeno grejanje ili ima elektronski. E sad trokiranje u voznji kada je ugrejan moze da izazove isto sauh jer ne smanji dovod vazduha. Sve sam ja te probleme imao na audiju kocki. Kada si zabo pun gas oslobodio si klapnu vazduha i onda je poceo normalno da radi. Karburator ti je zreo za reparaciju.

Van mreže bane

  • VW Početnik
  • Poruke: 41
  • Karma: +0/-0
Trokiranje
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 26, 2007, 09:47:53 pre podne »
Karburator ima tzv. prelazni rezim kada pritisnes gas pa sa niskih obrtaja treba da podigne obrtaje motoru i pri tome povuce tezinu od 1 tone. Da ne trokira ili da se ne ugasi postoji dizna u grlu bas za prelazni rezim.

Mada kako sam shvatio tebi motor dobro radi posto se zagreje (hladni start ujutro pravi probleme), sto znaci da imas problem sa sauhom rucni/automatski. Prvo proveri to pa onda rastavljaj karburator i cisti dizne.

Ipak sam si primetio da imas problema sa karburatorom ..... alat u ruke!

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Trokiranje
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 26, 2007, 09:59:46 pre podne »
I pazljivo sa velikom turazom kada upalite auto inace ode glava ako se preteruje  

Koje ulje Vam se nalazi u motoruma, ako je gusce hidropodizaci nece odradjivati svoj posao kako valja dok se ulje malo ne zagreje i razbije da moze da prodje i stigne svugde gde treba.  

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13891
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Trokiranje
« Odgovor #7 poslato: Oktobar 26, 2007, 10:29:55 pre podne »
Ma meni pali k'o mina na pola kljuca al' posle nastaje dzumbus. Ja mislim da mi je crkao onaj vakuum na karburatoru. Sto je najgore nije svaki put isto. Jednom radi kao doxa, neki put malo trese, neki put mnogo ali ovo sa trzanjem i trokiranjem u voznji mi se prvi put desilo. Sto se tice vakuuma njega ne prodaju posebno nego zajedno sa karburatorom, a ja vec imam jedan koji sam kupio zbog vakuuma i stoji mi na terasi skuplja prasinu. Ima da se kupi polovan od golfa II sa rucnim sauhom, traze mi 40 evra (polovan). Interesuje me da li odgovara na moj auto?

P.S. Ja nemam hidropodizace.
« Poslednja izmena: Mart 22, 2008, 09:27:10 posle podne od strane Ivan_KS »

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Trokiranje
« Odgovor #8 poslato: Oktobar 27, 2007, 10:57:00 pre podne »
Ljudi o ovome je vec bilo price, takve sam iste imao simptome sa mojom dvojkom 1.6 karb. pierburg2e2, sredite karburatore i sve ce biti ok.

Nego Ivane, baci pogled na crevo koje ide sa usisne grane na pojacivac kocnice. Meni je jednom to crevo puklo uzduzno i sve sam okrenuo naglavacke dok nisam slucajno dirnuo crevo i cuo sistanje, zamenom istog sve bilo ok. Sto ce reci fals vazduh.

A koje je godiste kod tebe kad nemas hidropodizace?
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13891
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Trokiranje
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 27, 2007, 06:05:35 posle podne »
Bio sam kod majstora i proverio sva creva na karburatoru, sva su cela, jedino nisam proverio ovo sto ide na pojacivac kocnice jer sam sad video post. Nije ni gumeni nosac ispod karburatora. Jedini sumnjivac mi je vakuum.

@tassa

 '83. godiste, ja mislim da je VW od '85 poceo da ugradjuje hidropodizace.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13891
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Trokiranje
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 28, 2007, 10:33:14 posle podne »
Citat: tassa

Nego Ivane, baci pogled na crevo koje ide sa usisne grane na pojacivac kocnice. Meni je jednom to crevo puklo uzduzno i sve sam okrenuo naglavacke dok nisam slucajno dirnuo crevo i cuo sistanje, zamenom istog sve bilo ok. Sto ce reci fals vazduh.




Proverio sam crevo celo je. Izgleda da mi jedino preostaje da rasturim karburator. A sto se tice dizni i dihtunga jel ima da se dizne kupe nove ili polovne, za dihtunge znam da ima da se kupe novi.
« Poslednja izmena: Oktobar 28, 2007, 10:34:28 posle podne od strane Ivan_KS »

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Trokiranje
« Odgovor #11 poslato: Oktobar 28, 2007, 10:50:22 posle podne »
Pravo da  ti kazem, i ja sam se pre nosio tom mislju, ali sam odustao, pre svega zvao sam neke, i kazu da nemaju,mada cisto sumnjam, al ajde. Video sam da prodaju preko e-bay-a  nemackog i cena je nekih 13 e, cini mi se, ali to sam gledao pre nekih
nego koji ti je krab, ako ne 2e2 evo ti jedan link http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...:en-us%26sa%3DN
a ako je bilo koji drugi googlaj, ima o tim karbovima cela specifikacija, a delove ako nadjes ovde nadjes ako ne onda ti je     pa iz inostranstva nabavi
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13891
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Trokiranje
« Odgovor #12 poslato: Oktobar 29, 2007, 04:57:19 posle podne »
Karburator mi je Solex Pierburg 1B, jednogrli sa elektronskim sauhom kako kaze majstor ali kroz njega prolaze creva sa vodom, tj, antifrizom pa sad ne znam kakav je elektronski ili "vodeni".
« Poslednja izmena: Oktobar 29, 2007, 10:16:27 posle podne od strane Ivan_KS »

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Trokiranje
« Odgovor #13 poslato: Novembar 23, 2007, 09:16:46 pre podne »
Citat: Ivan_KS
Ma meni pali k'o mina na pola kljuca al' posle nastaje dzumbus. Ja mislim da mi je crkao onaj vakuum na karburatoru. Sto je najgore nije svaki put isto. Jednom radi kao doxa, neki put malo trese, neki put mnogo ali ovo sa trzanjem i trokiranjem u voznji mi se prvi put desilo. Sto se tice vakuuma njega ne prodaju posebno nego zajedno sa kerburatorom, a ja vec imam jedan koji sam kupio zbog vakuuma i stoji mi na terasi skuplja prasinu. Ima da se kupi polovan od golfa II sa rucnim sauhom, traze mi 40 evra (polovan). Interesuje me da li odgovara na moj auto?

P.S. Ja nemam hidropodizace.
u servisima za karburatore kompletna revizija i zamena membrane na sauhu kosta oko 50 evra nadjes dobar servis i to je to
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže ninjas

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 TDI
Trokiranje
« Odgovor #14 poslato: Mart 13, 2008, 11:29:17 posle podne »
I ja imam slican prblem.

Kada je hladnije treba mu i do 20 min da se zagreje da bi mogao da se vozi bez veceg trzanja i gasenja (inace pali iz prve). U toku voznje, nije bitno koliko ga dugo vozim, jako cudno raguje na dodavanje gasa. Tacnije kad dodam gas on se na trenutak zagusi i kao da malo uspori i kako pocnem da popustam gas on pocinje da dolazi sebi i kao da mu tek tad dodajem gas. Sto mu jace dodam gas to se vise gusi. Cesto se desava i da se ugasi kad treba da krenem posle krace pauze (semafor, raskrsnica...). Ovo je jako nezgodno narocito kada moram da preticem. Veliki je inace problem i kad krecem, jer moram da mu dodam veliki gas i veoma olako da pustam kvacilo kako bih normalno (i jako sporo) krenuo. O cepanju guma mogu samo da sanjam, poslednji put kad sam pokusao blazu varjantu potpisivanja, momentalno se ugasio (uz par kratkih trzaja). Moj zakljucak je da nesto nije ok sa karburatorom ali nisam siguran.
Poprilicno je tesko i naporno voziti sa ovim problemom, svaki savet ili iskustvo bi mi dobro doslo!
Ko sto vidite u pitanju je MK2 1.6 CL 55kw, automatski sauh, polu-ajnspric, '86.

Pozdrav svima i hvala unapred!!!!
bazinga

Van mreže legionar

  • VW Početnik
  • Poruke: 66
  • Age: 43
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
    • VW CLUB Bosna i Hercegovina
Trokiranje
« Odgovor #15 poslato: Mart 14, 2008, 03:00:32 pre podne »
Provjerite vi filtere od goriva i cijeva za dovod goriva, to je ilo kod mene, trzao nekad i kad je hladan i kad je vruc

Van mreže _ErRoR_

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Age: 36
  • Lokacija: BiH/Novi Travnik
  • Karma: +0/-0
    • http://
Trokiranje
« Odgovor #16 poslato: Mart 15, 2008, 06:42:13 posle podne »
Kako velis nekada ne trza,nekada malo, a nekada pak nimalo sto moze biti vremenski faktro, hladno,toplo,vruce...Sve to djeluje na ponasanje auta...
Rekao si da trza kada je hladan, sto vuce na saug.Rekao si da je vodeni tj idu dva crijeva, koja kontroliraju saug! A to moze vuci na jos par stvari..O kojima cemo nesto kasnije...Eh moj prijedlog jeste da kupis komplet karburator sa drugog auta, koji je vec ustelovan (tvornicki) jer nakon servisiranja karburatora nikada neces dobiti onaj takt rada, kao sa svabinim postavkama....
P.S mehanicki su ti podizaci..
Radovi u tjeku...

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Trokiranje
« Odgovor #17 poslato: Mart 18, 2008, 11:28:17 posle podne »
Citat: ErRoR
Eh moj prijedlog jeste da kupis komplet karburator sa drugog auta, koji je vec ustelovan (tvornicki) jer nakon servisiranja karburatora nikada neces dobiti onaj takt rada, kao sa svabinim postavkama....

Sa ovom se konstatacijom ne slazem, to sto je on bio ustelovan na jednom autu, ne znaci da ce isto tako raditi i na drugom. Ovde ipak utice gomila drugih  stvari, stanje sistema za ubrizgavanje, struja, filteri, creva itd.
 A sto se tice servisiranja karba, o tome je vec bilo price, treba platiti i onda se voziti, a ne raditi karb. kod nekog perice na livadi, ili kod nekog kvazi majstora.
Pozdrav.
« Poslednja izmena: Mart 18, 2008, 11:29:59 posle podne od strane tassa »
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Trokiranje
« Odgovor #18 poslato: Mart 22, 2008, 07:08:49 posle podne »
ALOOOOOOOOOma to je samo karburator u pitanju ljudi sta vam jeee revizija karburatora ciscenje i provera sauha ako je automatski onda propadne membrana i mora i ona da se menja-sveeee komplet kosta 5000din
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13891
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Trokiranje
« Odgovor #19 poslato: Maj 16, 2008, 04:54:16 posle podne »
Da ne otvaram drugu temu posto se radi o istom karburatoru. Elem, juce sam otvorio karburator radi zamene dihtunga. Na sredini se nalazi brizgaljka za gorivo. Ona izgleda ovako.



Kad sam pritisnuo klip sa strane iz nje je izasao mlaz goriva. Kad sam stavio drugu i ponovo pritisnuo ona je rasprsila gorivo. Interesuje me kako treba da izlazi gorivo kao mlaz ili u vidu magle. I sta je bolje mlaz ili magla? Inace, ova druga je sa karburatora od golfa II 1.6, 55kw. Isti motor kao moj.