
nije me mrzelo
Ja ne potpaljujem. Jednostavno mislim da je dizel bolji, posebno od plina, cak su i upaljaci bolji na benzin nego na plin, sve jace marke upaljaca su na benzin.
Moguce, ne razumem se u upaljace, samo ne vidim kakve to veze ima sa kolima?
Drugo, smeta boca u gepeku. . . visestruko smanjuje prostor, auto maltene ogranicis samo na voznju, ne mozes ni dzak brasna preneti.
Boca u koju stane 52L plina se nalazi u prostoru za rezervni tocak. Rezervni tocak ne nosim vec set za reparaciju. Ko ne voli set za reparaciju ima copavac koji stane bez ikakvog problema na bocnu stranicu gepeka. Ko ni to ne zeli tu je AMS, ja za svojih 50.000 u Golfu nisam imao potrebe da menjam gumu. Po meni to je usteda jer nisam 50.000km vukao 15kila rezervnog tocka u gepeku. Moj auto se 95% vremena koristi samo da se prevezem na posao. Ne prevozim jarice, prasice, krompir ni namestaj.
Trece, povecavas amortizaciju auta, imas tu raznih delova plinskog sistema koji se trose, jednostavno treba da se odrzava taj sistem.
Odrzavanje dizel motora je najskuplje, to ce svaki majstor da ti potvrdi. Za 50.000km na plinu sam radio sledece:
Zamena svih ulozaka dizni - 1500din
Zamena filtera plina - 1000din
Zamena puknute plasticne racve - 2000din (ovde sam ispao ovca jer sam isao kod Rasica koji je bas skup)
Po meni ono sto je dobro sa plinom jeste ukoliko auto ima neki problem lako se utvrdi do cega je jer ako se razlicito ponasa na plinu i benzinu onda se zna sa koje strane moze biti problem.
Cetvrto, veca potrosnja. Mozete da pricate sta hocete ali potrosnja, posebno u gradu je ogromna, te bajke o 7-8l jednostavno je nemoguce, najezim se kada to cujem.
Ja sam ti na tvoj raniji post matematicki dokazao da nisi u pravu. Tad se nisi oglasio, sada se opet ponavljas bez ikakve racunice. Evo ti i gornji post gde je sve u brojevima objasnjeno. Brojevi ne lazu. Ako ti imas neku konkretnu racunicu slobodno je iznesi.
Ne znam ko pominje 7-8L i na koga mislis, potrosnju koju sam ja iznosio je 11-12L. Moje kolege koje voze dizele na poslu imaju potrosnju 7-10L
I ovo sto se vadite, kao dizel bucniji, bucniji su stariji, mada i taj njihov zvuk je tako automobilski hotttt, i bucni su samo kad stoji u leru, u voznji se ne cuju.
Poredimo vozila istih generacija. U voznji se ne cuju zbog ostalih zvukova koji se prave u voznji i potiskuju zvuk motora. Naravno da nema logike da je tisi kad je vise opterecen. Dodaj gas dok nije u brzini, pa reci jel tisi ili bucniji? Bilo ko da se razume i malo u automobile sa 50 metara moze da provali da li je vozilo dizel ili ne po zvuku motora. Nekome se to svidja nekome ne, subjektivna stvar.
Niste bez dizela. Nije dzabe VW group vecinu svoh profita ulaze u istrazivanje i razvoj dizel motora. Ako se ja ne razumem onda se oni svakako razumu.
Dizel je opet jako napredovao (prvi put sa pojavom TDI) i sam VW je cuda napravio od istog. Daleko od toga da ne valja. Nova Bluemotion tehnologija je prava mala revolucija i kod dizela i benzinca. Koliko je dizel stedljiviji, toliko je benzinac snazniji. Kacio sam tabelu svih Bluemotion motora gde se sve to moze primetiti.
Toliko je dizel napredovao da sad manje i zagadjuje od benzinca.
Tako da Kamishe realno razlike nisu drasticne niti smatram da je dizel los. Samo sam konkretizovao moje iskustvo.