Autor Tema: Sam se gasi  (Pročitano 9689 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bobans1983

  • VW Početnik
  • Poruke: 22
  • Age: 42
  • Lokacija: Smederevska Palanka
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Sam se gasi
« Odgovor #20 poslato: Jul 30, 2010, 12:56:35 posle podne »
Bas to :) Na plin se kuva na dizel se ore na benzin se vozi  clap

Ide sad ljuta makina  driving driving driving

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Sam se gasi
« Odgovor #21 poslato: Jul 31, 2010, 12:38:39 posle podne »
Zamenjen pumpa Sve radi ! biggrin


bilo bi ti pametno da ugradiš jedan relej, odnosno prekidač u kabini koji će da ti gasi pumpu za gorivo (ja to imam)dok voziš na gas. Posebno ako nije ugrađen sekvent plin, jer gašenjem pumpe za gorivo,dok voziš na plin, POTPUNO štediš i dizne (40eura),regulator pritiska goruiva(30'40eura) i samu pumpu za gorivo.. Jer pumpa radi,pa radi dok voziš na gas, puni ti dizne (tačnije zapušava), i regulator pritiska ti trpi opterećenje bespotrebno. To pokazuje nezainteresovanost ljudi koji ugrađuju gas, posebno onaj koji nije sekvent, jer da su pravi majstori preporučili bi to, a električar može da to odradi rutinski!!
ja bi voleo da neko stručan ovo potvrdi jer ako ovo nije tačno, može mnoge oterati u nepotrebne troškove
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže bobans1983

  • VW Početnik
  • Poruke: 22
  • Age: 42
  • Lokacija: Smederevska Palanka
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Sam se gasi
« Odgovor #22 poslato: Jul 31, 2010, 12:42:03 posle podne »
Mogu ja da potvrdim. Na Kockici bmw e30 imao sam plin i pumpa je stalno radila,dakle gura benzin pa ga vraca u rezervoar baspotrebno. pa mi je majstor ugradio relej neki koji kad se prebaci na plin gasi pumpu i samim tim stedi pumpu dizne creva
i sve ostalo. Ali je najbolje da se vozi i na benz da ne dodje do zapusenja dizni od stajanja i u najgorem pucanja creva za
benzin jer postanu krta kad su suva i kad benz posle pod pritiskom prodje kroz njih bude propast. jer benz ima i funkciju
hladjenja pumpe i creva.

Van mreže Zgemba

  • VW Početnik
  • Poruke: 126
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
Odg: Sam se gasi
« Odgovor #23 poslato: Jul 31, 2010, 03:00:29 posle podne »
Mogu ja da potvrdim. Na Kockici bmw e30 imao sam plin i pumpa je stalno radila,dakle gura benzin pa ga vraca u rezervoar baspotrebno. pa mi je majstor ugradio relej neki koji kad se prebaci na plin gasi pumpu i samim tim stedi pumpu dizne creva
i sve ostalo. Ali je najbolje da se vozi i na benz da ne dodje do zapusenja dizni od stajanja i u najgorem pucanja creva za
benzin jer postanu krta kad su suva i kad benz posle pod pritiskom prodje kroz njih bude propast. jer benz ima i funkciju
hladjenja pumpe i creva.



pa naravno, vozim ga i ja ponekada na benzin, zimi ga čak i ugrejem na benzin (mora se paziti GTI :rolleyes: ), ali ja na golf 2 doduše 1.3 ccm koji sam prodao, nisam ga vozio barem 4,ako ne i 5 godina UOPŠTE na benzin ;) nisam ga nikada u tih 4'5godina ni palio na benzin...pa su creva i ostale stvari bile u ok stanju---kupac kome sam ga prodao se oduševio koliko je auto bio tih kada je radio, iako sam mu govorio da je auto u polu raspadnutom stanju,ali je za 1.3ccm vukao jako dobro  driving i otišao auto u rekoordnom roku... Mada kapiram da ga jednom mesečno pališ na benzin i da ti radi 10ak min na benzin,možeš itekako da uštediš ta creva..
Il se ženi il tamburu kupi, u nešto se udarati mora!

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: Sam se gasi
« Odgovor #24 poslato: Jul 31, 2010, 04:01:12 posle podne »
ja bi voleo da neko stručan ovo potvrdi jer ako ovo nije tačno, može mnoge oterati u nepotrebne troškove
Tacno je, taj relej je stvar koja moze da ustedi mnogo vise novca nego sto sam kosta...

Najcesci razlog crkavanja pumpi za gorivo je bas taj sto nema releja koji je gasi kada auto radi na plinu.
Kod nas je normalno da ako neko ima plin onda mu je benzin na rezervi i tada je gornji deo pumpe (gde su cetkice i kolektor) suv a taj deo se pri radu najvise greje i pre ili kasnije se otopi jer nema benzina da ga hladi...
Ovde u KG svaki iole ozbiljan majstor za plin to ugradjuje...

Cena naknadne ugradnje tog releja je oko 800-1200 din a radi se oko 15-20 min...
Za clanove popust, normalno ;)

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Sam se gasi
« Odgovor #25 poslato: Jul 31, 2010, 04:28:01 posle podne »
ma kod mene sve sam radi
pali na benz i na istom radi dok ne postigne radnu temperaturu
a i vozim povremeno na benz

nego to amputiraje benz pumpe mi deluje malo ... radikalno

kad bi neko od VW majstora ovde izneo mišljenje...
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Zgemba

  • VW Početnik
  • Poruke: 126
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
Odg: Sam se gasi
« Odgovor #26 poslato: Jul 31, 2010, 08:01:16 posle podne »
ma kod mene sve sam radi
pali na benz i na istom radi dok ne postigne radnu temperaturu
a i vozim povremeno na benz

nego to amputiraje benz pumpe mi deluje malo ... radikalno

kad bi neko od VW majstora ovde izneo mišljenje...

ovaj Gti koji vozim je imao ugrađen taj relej tri godine i auto je radio perfekto, imao je dizne od golfa 1 1.3ccm regulator se raspao, čitaj da je sve to bilo đubre koje uopšte nije radilo,ali pošto se liku nisu davale pare za dizne i regulator,majstor mu je ugradio taj relej.. Jer mu je potrebna pumpa da bi upalio auto i čim bi ga upalio odmah je na prekidač gasio pumpu i tako vozio bez problema. Ja sam  kasnije sve to zamenio jer sam hteo i da osposobim da ide i na benzin,mada i dalje uvek gasim  pumpu  kada vozim na plin--  p.s.šta će ti stručnije mišljenje od nas troje,četvoro i od troška od 150 eura   batine
Il se ženi il tamburu kupi, u nešto se udarati mora!

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Sam se gasi
« Odgovor #27 poslato: Jul 31, 2010, 10:51:39 posle podne »
majstor zgembo i bobane 83 sta ce vam hladiti dizne za vrijeme rada motora? na kog golfa gti odgovaraju dizne od mk1 1,3 kad su sve mk1 1,1 i 1,3 bili motori s karburatorom?

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: Sam se gasi
« Odgovor #28 poslato: Avgust 01, 2010, 01:19:14 pre podne »
majstor zgembo i bobane 83 sta ce vam hladiti dizne za vrijeme rada motora?

Ne treba nista da ih hladi, pri ugradnji plina dizne se prevezuju tako da se iskljucuju kada auto radi na plinu, tako je i na motorima sa direktnim ubrizgavanjem i na sing-point ;)

na kog golfa gti odgovaraju dizne od mk1 1,3 kad su sve mk1 1,1 i 1,3 bili motori s karburatorom?

Mozda je mislio na G2 1.3...

Van mreže Zgemba

  • VW Početnik
  • Poruke: 126
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
Odg: Sam se gasi
« Odgovor #29 poslato: Avgust 01, 2010, 11:48:14 pre podne »
da mislio sam na golfa 2,na one novije 1.3 ccm sa direktnim ubrizgavanjem, i meni deluje ne logično to sa hlađenjem dizni, ne znam od čega se one i ugreju ako ne ide gas preko njih uopšte (nije sekvent), možda je gedora mislo na toplotu motora koja greje dizne, nemam pojma, nisam majstor, ali znam da kod mene to sa relejom sve radi PERFEKTNO! majstor mi pre 7 dana stavljao dizne na ispitivanje,(mislio da one ne valjaju,a pio je protokomer u pitanju) i baš je rekao da su skroz čiste, a vozio sam sa tim novim diznama i relejem 6 '7 meseci
Il se ženi il tamburu kupi, u nešto se udarati mora!

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Sam se gasi
« Odgovor #30 poslato: Avgust 27, 2010, 03:15:42 pre podne »
na mojoj ex trojci juce ciknula pumpa za gorivo, novi vlasnik je promenio, a majstor mu savetovao da ide da stavi prekidac na nju da je gasi kad tera na plin.
eto da podelim sa vama
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Zgemba

  • VW Početnik
  • Poruke: 126
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
Odg: Sam se gasi
« Odgovor #31 poslato: Avgust 28, 2010, 08:23:36 posle podne »

sada nam konacno verujes   batine   ali to moze samo kod plinskih uredjaja kod kojih plin ne ide u dizne odnosno koji nije sekvent!!! Inace na mojoj dvojci, a verovatno i na drugim, pumpa za gorivo ima zasebno svoj osigurac, pa se i bukvalno tu moze ugraditi prekidac, ne treba ti ni elektricar za to ako se iole razumes u zice i kablove!!! Veruj mi dizne su i posle 7 meseci kao nove!! (majstori su ih greskom ispitali i sve je bilo u idealnoj ravni-kvar je bio protokomer) i to sve zahvaljujuci tom prekidacu  alealeee

Il se ženi il tamburu kupi, u nešto se udarati mora!

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Sam se gasi
« Odgovor #32 poslato: Avgust 28, 2010, 08:42:56 posle podne »
meni i dalje nije logično da se isključuje ta pumpa, ali hteo sam da kažem šta je majstor rekao ovom momku
da li je ispravno ili ne - ne znam
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Zgemba

  • VW Početnik
  • Poruke: 126
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
Odg: Sam se gasi
« Odgovor #33 poslato: Avgust 28, 2010, 10:15:02 posle podne »
meni i dalje nije logično da se isključuje ta pumpa, ali hteo sam da kažem šta je majstor rekao ovom momku
da li je ispravno ili ne - ne znam

au brate kako me ti nerviras  :angry: angry2
Il se ženi il tamburu kupi, u nešto se udarati mora!

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: Sam se gasi
« Odgovor #34 poslato: Avgust 29, 2010, 12:15:00 pre podne »
Nemojte da se nervirate, svako ima pravo da napise svoje misljenje,
a za vredjanje sledi opomena i ban!


 rules

Van mreže kubanac

  • .:: Vozim Biciklu ::.
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1465
  • Age: 32
  • Lokacija: Maskare (KS)
  • Karma: +11/-3
  • Pol: Muškarac
  • No Syncro, No Fun!
  • Auto: VW Golf MK2 Syncro
Odg: Sam se gasi
« Odgovor #35 poslato: Avgust 29, 2010, 06:34:56 posle podne »
au brate kako me ti nerviras  :angry: angry2

Brate, opusti se.... ;)
Net je zaebana srvar, ne mozes da znas da li se on zeza ili ne(msm mozes ako ga poznaj malo bolje), drugacije je kada pricas s nekim uzivo i preko neta.


Specijalni, ajde glavu malo pod haubu poceo si da ispoljavas svoje godine

Van mreže bpek

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Karma: +0/-2
Odg: Sam se gasi
« Odgovor #36 poslato: Avgust 29, 2010, 10:43:43 posle podne »
da plinadzija na plin se kuva, necu ti kazem sto se gasi dok ne popunis profil odakle si ,nije ta informacija za izvoz!!!!, bolje da se sam gasi nego da se sam pali !!!!!!!!!!!!! zar ne?

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: Sam se gasi
« Odgovor #37 poslato: Avgust 30, 2010, 12:50:16 posle podne »
bpek, procitaj pravila:

http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=159.msg1346#msg1346


Ako ne zelis da popunis profil niko te ne primorava da budes na ovom forumu.
Nismo underground forum, neradimo nista nelegalno, tako da nema potrebe da krijemo ko smo i sta smo.

Van mreže bpek

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Karma: +0/-2
Odg: Sam se gasi
« Odgovor #38 poslato: Avgust 31, 2010, 12:36:58 pre podne »
 bicedobro krijem ko sam jer je sramota sta odredjeni ljudi pricaju na ovom forumu....... daleko je to od pravih vw ljubitelja...weekend warrior varijanta ili po naski udri u prazno samo da usta nisu pusta...