Autor Tema: VAG 1.8 T - iskustva  (Pročitano 24235 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže IvanT

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://www.lovatogas.co.rs
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #20 poslato: Maj 07, 2010, 12:09:10 pre podne »
Cena TNGa se poslednjih godina kod nas u zemlji formira tako da bude upola cena benzina, racunajuci i povecanje potrosnje TNGa u odnosu na benzin. Za 140.000 km i 12 godina koriscenja se sigurno ustedi za jos jedan odlican automobil, pogotovo sa novim tipovima sekvencijalnih sistema za ubrizgavanje gasa gde potrosnja bude jedva 5% povecana u odnosu na benzinsku.
Dobra stvar za buduce korisnike, kao i za sadasnje je ta sto ce od 01.10.2010 postojati obaveza da na gasnim pumpama tocimo TNG EN 589, koji ce biti standardizovan sa EU kvalitetom i razlicitim odnosima propana i butana u zimskim i letnjim mesecima. Nakon toga turbo motori ce i u zimskim mesecima uzivati u koriscenju TNGa. ;)
2002 VW Passat 1.8T LPG
http://www.lovatogas.co.rs

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 873
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #21 poslato: Jun 19, 2010, 09:38:40 pre podne »
Danas pada... driving 


Uploaded with ImageShack.us
« Poslednja izmena: Jun 19, 2010, 09:42:29 pre podne od strane dag81 »

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 873
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #22 poslato: Jun 22, 2010, 02:01:57 pre podne »
Osetim sitne vibracije na leru, dijagnostika nista ne izbacuje.
Da li je do klapne gasa, cuo sam da to zna da pravi slicne probleme?

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #23 poslato: Jun 22, 2010, 02:12:47 pre podne »
mora da se skine cela klapna tj DBW i lepo da se ocisti a onda da se uradi adaptacija... wele ima isti problem na golfu. cistili smo ovako na licu mesta ali nije to to, mora se skine. drugo, mora takodje da se eliminise EGR kao i iberlauf koji direktno uticu na prljanje usisa tj IC-a i klapne a sluze iskljucivo i samo zbog radi ekologije.

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 873
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #24 poslato: Jun 22, 2010, 02:22:00 pre podne »
Kakva adaptacija!?  blink
Kod mene nije strasno ali nervira me jer osetim kad obratim paznju. angry2

Nisam razumeo samo ovo za iberlauf, kako mislis da ga eliminisem?


Jel ovde klapna?


Uploaded with ImageShack.us

Ako znas,gde se nalazi EGR obelezi na slici.. Nisam zagledao, nervira me motorni prostor, ne mozes nicemu prici.
« Poslednja izmena: Jun 22, 2010, 02:23:46 pre podne od strane dag81 »

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #25 poslato: Jun 22, 2010, 10:26:17 pre podne »
Sad me zabrinu, da li moj AEB ima EGR? Svi ovozemaljski majstori su rekli da nema, a i nisam ga nasao.
« Poslednja izmena: Jun 22, 2010, 10:30:33 pre podne od strane Turbo »

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #26 poslato: Jun 22, 2010, 11:48:43 pre podne »
haha to za ler gas isto kod mene! tripujem se i kad se ne pomera  biggrin
ta ekoloska sranja imaju valjda samo euro3 motori
valjda ce uskoro seciranje svega toga  blow
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 873
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #27 poslato: Jun 22, 2010, 12:04:13 posle podne »
Javite pa dok budete u kondiciji da vam doteram i ovaj moj. beer

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #28 poslato: Jun 22, 2010, 04:31:42 posle podne »
@Turbo: ako ga nisi naso nema ga.  biggrin

@dag81: da tu je klapna tj cela ta budza je taj motor tj Drive By Wire. Kada se skida DBW ili ECU ako se skida nakon ponovnog vracanja mora da se uradi adaptacija putem VCDS-a. Sto se tice iberlaufa tj oduska uljnih para on nicemu ne sluzi a posto motor nije pod vakumom moze slobodno u atmosferu, eventualno da se na vod stavi neki filter za LPG. On sad sa dekle ide u ventil za recirkulaciju tj separator (plasticna pastetica na usisnom crevu ispod blowoff-a) gde se ulje odvaja satro od vaduha i povratnim vodom vraca u kuciste uljnog filtera ili karter, nisam siguran kako je kod njega reseno ali mislim da je ovo prvo. e sad, te uljne pare u kombinaciji sa onim sto EGR propusti i vrati u usis prave haos, prljaju leptir gasa i inter cooler.

EGR se ne vidi na ovoj slici a nalazi se sa zadnje strane motora ka pozarnom zidu.



pod brojem 6

 za pocetak se ne mora ukloniti fizicki dovoljno je izvuci vakum crevo sto ide u njega a crevo zapusis nekim srafom. a ako se odlucis da skidas sve evo ti slika gore sve sto je crveno moze da se skine.
« Poslednja izmena: Jun 22, 2010, 04:36:55 posle podne od strane zverko »

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 873
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #29 poslato: Jun 22, 2010, 10:39:49 posle podne »
Nikad vise crevca i vakuma i ventila  boodala. Uf nadam se da nece biti tu problema, jer ako ih bude nikad vise benzin, zato ga u stvari najvise i ne volim.
Zverko, hvala puno na korisnim informacijama.

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #30 poslato: Jun 22, 2010, 11:06:07 posle podne »
Drugare, sve je ekologija i sve je oko motora nista unutar njega. dakle, ko sto sam napisao, motor ne radi pod vakumom tako da slobodno moze da se skine sve to sa njega. i evo kako onda to moze da izgleda bez svih ti creva i cuda

« Poslednja izmena: Jun 22, 2010, 11:16:00 posle podne od strane zverko »

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 873
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #31 poslato: Jun 22, 2010, 11:35:20 posle podne »

A ovaj motor u A4 mi se vec svidja kako je ocarupan, kao moj bivsi dizel sus Bosch pumpom. lollol

Ovaj leptir cu ocistiti kad odem na odmor, e sad EGR i iber ne znam, nekako ne bih tu nista dirao za sad. Jedino ako bude bas toliki problem da se prlja na 10.000km i manje, ali mislim da nije tako cesto potrebno ciscenje.
« Poslednja izmena: Jun 22, 2010, 11:45:23 posle podne od strane dag81 »

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #32 poslato: Jun 22, 2010, 11:51:15 posle podne »
veruj mi da jeste i nisi ni svestan na sta ti lici recimo intercooler iznutra a saznaces samo kad upece zvezda i kad bude krenuo da se vuce ko mrtav konj. ko sto rekoh, za pocetk izvuci crevce koje ide na EGR, ono malo tanko, i zapusi ga nekim srafom cisto da ne vuce falsh vazduh. auto ce lepse da radi pogotovo sto je ova nasa corba takva kakva jeste pa je sagorevanje katastrofa a nusprodukt je cadj koju EGR vraca u usis.  sto se klapne tice mozes i na licu mesta da je ocistis. skini crevo sa ulaza u plenum, neka neko sedne u auto , da kontakt i stisne pedalu do kraja a ti uzmi CARB CLEANER i doobro naspricaj leptir gasa. mozes cak i krpicom da prebrises ako je bas zapeklo sa unutrasnje strane. problem sa iberom je taj sto je na tim motorima preko uglavnom radjen LL servis na 20-30k km i sto su unutra malo zakoksali pa kad sveze sipana seintetika i deterdzenti u njoj odrade svoj posao i dignu malo taj mulj iz kartera i kad ulje pocrni onda su njegova isparenja daljeko prljavija nego kad se ulje menja cesce. plus na to dodaj ono sto EGR ubaci na dogorevanje i eto djubreta u usisu. jos jedan savet je da odradis ispiranje pre zamene ulja i da prve dve zamene uradis pre vremena tj recimo na nekih 5000km ako ti to finasije dozvoljavaju cisto da isperes motor unutra od naslaga i posle mirno spavas i menjas ulje na 10 do 15k u zavisnosti sa sipas.
« Poslednja izmena: Jun 23, 2010, 12:04:21 pre podne od strane zverko »

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 873
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #33 poslato: Jun 23, 2010, 12:47:54 pre podne »
Ajde cem da odradim tako i zacepim EGR, samo da ne pocne da sija check lampica.

Sto se tice LL servisa i zakoksalog motora, veruj odmah sam to pogledao tj. skinuo cep, ali na srecu nema tog sloja masti koji sam vidjao na drugim ranije. Sad bas listam servisnu, i vidim da je ulje menjano na oko 10-12.000milja, jedino je na oko 50.000milja menjano na 14-15k milja

Nego ima neki sloj u boci za rashladnu tecnost, nije ulje koliko sam prstom gledao, vec kao ...kakako da opisem, kao da je ispario antirfiz a ostala njegova masnoca na zidovima. Jel ima nekos redstvo za ispiranje sistema hladjenja, ili da mozda probam da isperem vrelom vodom. Jer mutan je antifriz, a pise da je menjan pre 2 godine.
« Poslednja izmena: Jun 23, 2010, 12:51:05 pre podne od strane dag81 »

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #34 poslato: Jun 23, 2010, 01:01:16 pre podne »
Uradi ti ispiranje nece da mu skodi. Sredstvo za ispiranje rashladnog sistema takodje postoji pa biraj neki Sonax ili Liqui Moly. Check lampica ne bi trebalo da se pali zbog EGR-a tj moze da se upali kad se ikljuci EVAP ali ni to nije nista sto ce remetiti rad motora.

Citat
ulje menjano na oko 10-12.000milja, jedino je na oko 50.000milja menjano na 14-15k milja

ovaj deo nisam bas najbolje razumeo  :huh:




Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 873
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #35 poslato: Jun 23, 2010, 01:24:35 pre podne »
Da da, svakako planiram ispiranje, ali necu menjati ulje jos, jer je skoro promenjeno.

Prva zamena ulja je bila na 9.500milja, druga 20.775, pa 33.000, onda  na 49.000, pa na 62.000, 74k, 90k, 99k u miljama su brojke. Znaci nije se islo na LL servis, sto je mislim dobro.

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #36 poslato: Jun 23, 2010, 09:58:43 pre podne »
pa onako... 12000milja je skoro 20000km...

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 873
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #37 poslato: Jun 23, 2010, 07:33:03 posle podne »
Hmmm, prestalo blagi podrhtaji na leru. Ne znam da li je do goriva, jer sam u subotu sipao na EKO, a juce na MOLu... Pitanje je sad.

Skinuo sam malopre crevo sto ide na usisnu-klapnu, i pod prstom nema masnoce, prilicno je cisto.

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #38 poslato: Jun 23, 2010, 11:17:30 posle podne »
Gorivo nam je uzas , i ja imam ponekad te male drtavice na leru, i primetio sam da ima veze gde sipam gorivo

Van mreže IvanT

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://www.lovatogas.co.rs
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #39 poslato: Jun 23, 2010, 11:32:14 posle podne »
Adaptacija klapne, stanje EGRa, najmanji fals vazduh bilo gde na usisu.....i jos puno razloga koji prouzrokuju sitna podrhtavanja na leru. VCDS(dodati 50-100rpm) i kontrola svih komponenata na "periferiji" su jedino ispravno resenje, jer VW-Audi motori verovatno imaju najbolju adaptaciju na lose gorivo, pa tako mogu da rade normalno i sa nisko oktanskim kao i visokooktanskim gorivima.  ;)
2002 VW Passat 1.8T LPG
http://www.lovatogas.co.rs