Autor Tema: VAG 1.8 T - iskustva  (Pročitano 24241 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #40 poslato: Jun 23, 2010, 11:49:28 posle podne »
a TRIONIC ?   biggrin

Van mreže IvanT

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://www.lovatogas.co.rs
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #41 poslato: Jun 24, 2010, 12:27:06 pre podne »
Odlican je , ali u VW-u i npr. BMW-u koriste neke druge sisteme...  lollol bleh .... i zamisli da i oni znaju sta je jonizacija.  ;)
2002 VW Passat 1.8T LPG
http://www.lovatogas.co.rs

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #42 poslato: Jun 24, 2010, 12:33:36 pre podne »
ajde demistifikujte izraz "adaptacija klapne"
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #43 poslato: Jun 24, 2010, 12:36:21 pre podne »
zar BMW nije uzeo TRIONIC od prosle godine kad je SAAB-u isteko monopol na patent ?

adaptacija ili kalibracija, automatsko setovanje na fabricke parametre za rad.

Van mreže IvanT

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://www.lovatogas.co.rs
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #44 poslato: Jun 24, 2010, 01:15:44 pre podne »
ajde demistifikujte izraz "adaptacija klapne"



    This procedure details how to perform a Throttle Body Alignment (TBA) on many VW/Audi vehicles. This procedure cycles the motorized throttle body through various states (idle, part throttle, WOT) to relearn their positions. Some examples of reasons to perform a TBA:

        *

          The vehicle's battery has been disconnected and re-connected
        *

          The ECU has been removed and reinstalled
        *

          The Throttle Body has been cleaned or removed and reinstalled
        *

          The Accelerator Pedal has been removed and reinstalled

    In some vehicles, the car will not run correctly, or may not run at all without performing a TBA after one of the above operations. The TBA can be performed on both Drive-By-Wire (DBW or E-gas) as well as Cable-throttle cars as long as there is no Idle Stabilization Valve (ISV). If there is an ISV, then there is no motorized control of the throttle at all. Typically, '96-'99 VW/Audi have motorized Cable-throttle, and '00+ VW/Audi have DBW.

Obviously, there are some exceptions. This should be obvious but TDI's do not have throttle bodies.



zar BMW nije uzeo TRIONIC od prosle godine kad je SAAB-u isteko monopol na patent ?

adaptacija ili kalibracija, automatsko setovanje na fabricke parametre za rad.

ne konkretno...vec su bosch i siemens implementirali jonizaciju u motronic tj. simtec
« Poslednja izmena: Jun 24, 2010, 01:20:45 pre podne od strane IvanT »
2002 VW Passat 1.8T LPG
http://www.lovatogas.co.rs

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 873
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #45 poslato: Jun 24, 2010, 09:58:50 posle podne »
I ja cu sledece nedelje kod cika Ivana na operaciju.  clap  (@IvanT,Zovem te sutra)

@Wele,
Jel se ti salis ili sta je u pitanju, kako bre 6.1l pri 140km/h??
Ja jos nisam izasao van grada, u subotu cu na jedan put od 200km pa cu videti, ali ovo mi je nekako malo, dizelska potrosnja. Meni po gradu za ovih 2xxkm prosecna 13.6l po bordu, dobro tek sam ga uzeo pa ne mogu da mu odlim da ga ne stiskam.  lollol

Sto se tice poslednje recenice, izgleda da cu i ja ovim stopama dalje. Ako me ne nasekiraju senzori, lamde i ostala  cuda.

Van mreže Audi 80

  • VW Početnik
  • Poruke: 157
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-4
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #46 poslato: Jun 24, 2010, 10:13:13 posle podne »
Meni najnize sto trosi bezolovnog je pokazao oko 6l +/- 0,5l na 2000 o/min pri 80-90 km/h konst.brzina, inace u proseku na otvorenom mi trosi izmedju 7 i 8l. Po gradu mi tosi izmedju 11-15l. Pretpostavljam da bi sa pilinom bilo priblizno isto.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #47 poslato: Jun 24, 2010, 10:34:40 posle podne »
nece te sikirati ni lambda zonde ni nikakvi senzori druze, ono gore sto ti je zvjerka napisao je od-do sve apsolutno tacno i istinito ;) imas par tih sranja kao sto su iber egr itd koji su u principu zaduzeni da prave probleme na tom motoru. njihovom eliminacijom ima da se navozas tog auta ;)

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #48 poslato: Jun 24, 2010, 10:37:42 posle podne »
samo promenite stil voznje i videcete kako pada potrosnja. vozite auto na vrh gasa i u sto visim brzinama, naravno na optimalnim obrtajima a ne da se auto gusi. poenta je da i on moze da se vozi kao dizel na 1500 do 2500rpm bez ikakvih problema.

a ovo sto kaze gedora... iz dana u dan kapiram da je ovo stvarno jedan od najboljih ako ne i najbolji motor koji je AUDI ikad napravio, ne racunajuci sestake i osmake atmosferce i sada ovaj novi petak turbo za TT.

Van mreže IvanT

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://www.lovatogas.co.rs
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #49 poslato: Jun 24, 2010, 10:39:50 posle podne »
Odnos performansi i potrosnje kod ovog motora je odlican, mada BGD treba da "odskace" sa potrosnjom od ostalih gradova. U kombinaciji sa chipom i gasom dobija se motor od oko 200kS koji po kilometru trosi daaaaaleko manje novca od bilo kog TDI-ja, a o performansama da ne pisemo  biggrin uostalom turbo benziski motori postaju polako najprodavaniji u Evropi, a atmosferci lagano padaju u zaborav....
2002 VW Passat 1.8T LPG
http://www.lovatogas.co.rs

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #50 poslato: Jun 24, 2010, 10:42:16 posle podne »
tacno tako, BGD nije merilo jer ima dosta semafora i guzve pa se voznja svede na stani kreni a takva voznja najvise corbe jede kao i zaletanja na velikom gasu pa naglka kocenja. da je samo rad u leru pa ne bi trosio toliko jer na sat taj motor trosi 800gr a sa klimom i svetilima jedva prelazi litar, jel tako bese Ivane?

Van mreže IvanT

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://www.lovatogas.co.rs
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #51 poslato: Jun 24, 2010, 10:46:39 posle podne »
Upravo tako....bez potrosaca je to oko 0.7-0.8l/h a sa svim potrosacima oko 1.2-1.3l/h...jako ekonomican motor. ;) 
2002 VW Passat 1.8T LPG
http://www.lovatogas.co.rs

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 873
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #52 poslato: Jun 24, 2010, 10:50:26 posle podne »
Jeste ekonomican, ekonomican, a ja dao za 5 dana 50e na gorivo, a sa dizelom se za te pare vozio mesec dana skoro.  boodala lollol

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #53 poslato: Jun 24, 2010, 11:02:22 posle podne »
ja lepo rekoh, probaj da ga ne stisces a i kad ga stisces ono najstrasnije nece preci 13.5L

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 873
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #54 poslato: Jun 24, 2010, 11:04:51 posle podne »
Ma zezam se.  ;)
Probao sam i tu voznju, 10,5-11l, ali nije zanimljivo. driving

Van mreže IvanT

  • VW Početnik
  • Poruke: 53
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://www.lovatogas.co.rs
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #55 poslato: Jun 24, 2010, 11:34:01 posle podne »
E sada napravi racunicu sa gorivom koje kosta 50-55 din/l i stavi  biggrin na lice ;)
2002 VW Passat 1.8T LPG
http://www.lovatogas.co.rs

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: VAG 1.8 T - iskustva
« Odgovor #56 poslato: Jun 25, 2010, 02:59:15 pre podne »
ma i ja sam svake sedmice na pumpu isao sa shpilovima crvenih novcanica
a onda plin i krenes da uzivas
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!