VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: raca1 Oktobar 22, 2024, 12:24:26 posle podne
-
Audi A3 2003, od drugara auto. Pre nedelju dana na tehnički i ne prolazi, zadnja desna ručna ne koči uopšte. Da se popravi u roku od pet dana ili novi tehnički i novih 50 evrića.
Ništa, da se kupe nova klešta da se zamene, TRW oko 100€, međutim nema 100€. Ajd neka jeftinija, nema 50€, ajde na reparaciju, nema ni 30€. Ijaooo, pa jel ima rakija?! Ima kakva hoćeš. clap biggrin :26
Jbg. šta je tu je, nema se para ali mora da se popravlja. ;)
Odem do podruma da vidim šta ima od loma i na prvu nađem dve polovne čeljusti sa Seat Leona i jedan Topran set za reparaciju Golf MK4, stajalo preko deset godina. Liči na ovo što nam treba, ali to je to što imamo i kako mu Bog da.
(https://i.postimg.cc/02bq7NGh/IMG-20241021-WA0046.jpg)
Skinuta stara klešta, originalna, zapeko mehanizam ni mikron da mrdne. Stara klešta sa Leona, leva radi extra, desna radi mehanizam ručne ali klip glavi, jedva ide ne vraća se uopšte. Ijaooo, papagajke i razrađuj jedno pola sata kidanja uz minimalne rezultate, ali to je maksimum. Vreme za tehnički ističe, mehanizam ručne radi, nameštaj i to je to.
Ode drugar sutra na tehnički, tamo ručna prolazi, sve pohvale za majstora, dadoše mu nalepnicu, prebrinusmo 50€. To što pedala propada i greje felnu nije problem, bitno da su nabili grafik na valjcima i da smo sad tehnički "ispravni" za saobraćaj...
-
Sad kad je auto registrovan ostalo je samo još da bude i ispravan. Subota, vikend, lagana priprema, po rakijicu i Stoja "Ni kriva, ni dužna" do daske jedna pesma u krug ceo dan...
(https://i.postimg.cc/ZqZfJfw4/IMG-20241019-160449.jpg)
(https://i.postimg.cc/XqZLstYc/IMG-20241019-155646.jpg)
Prikupljanje alata, kramp, čekić i sekirče i krećemo u reparaciju. clap
-
Prvo su stara zapekla rasturena.
(https://i.postimg.cc/VsBX8Y3r/IMG-20241019-160517.jpg)
(https://i.postimg.cc/dt5dh5QJ/IMG-20241019-161816.jpg)
Razlika u odnosu na osovinu sa Leona je očigledna, kad dođe u ovo stanje onda se baca, ne popravlja se. Ista stvar sa kućištem, vidi se dole dobro stanje bez oštećenja.
(https://i.postimg.cc/TPDWHGVP/IMG-20241019-WA0010.jpg)
(https://i.postimg.cc/VLvvVm1c/IMG-20241019-WA0008.jpg)
klipovi na obe dobri
(https://i.postimg.cc/JhPSvVM9/IMG-20241019-175158.jpg)
Rasturena i klješta "tehnički ispravna", razlog glavljenja je oksid od stajanja koji se podvukao pod glavnu gumicu i preteže klip. Stanje delova dobro, reparacija moguća.
-
Čišćenje kućišta, laganica, rakiijica i muzikica (samo Stoja).
(https://i.postimg.cc/JntJcJp9/IMG-20241021-WA0036.jpg)
(https://i.postimg.cc/7PFtB1p1/IMG-20241021-WA0039.jpg)
(https://i.postimg.cc/bvV311xt/IMG-20241021-WA0042.jpg)
(https://i.postimg.cc/02GncTGx/IMG-20241021-WA0012.jpg)
-
Dalji radovi ne mogu da se obavljaju na panjevima, pa prelazimo u laboratoriju na fine radove. Klipovi dobra sva tri, rasturanje, čišćenje, nova mast, nove gumice...
(https://i.postimg.cc/sXFKnsLj/IMG-20241019-WA0005.jpg)
(https://i.postimg.cc/XJwLmtMw/IMG-20241019-WA0002.jpg)
(https://i.postimg.cc/d3w6Ynvg/IMG-20241019-WA0004.jpg)
pa pakovanje mehanizma ručne
(https://i.postimg.cc/tC1ZgWTc/IMG-20241019-WA0007.jpg)
zadnja gumica
(https://i.postimg.cc/3wZWqZSk/IMG-20241021-WA0051.jpg)
(https://i.postimg.cc/T3VPy9Xt/IMG-20241021-WA0048.jpg)
(https://i.postimg.cc/C58RcpWg/IMG-20241021-WA0058.jpg)
vraćanje osigurača i odmah da kažem da ovako ne može, bar svaka ne može
(https://i.postimg.cc/J088Wwsm/IMG-20241021-WA0001.jpg)
mora da se nategne mehanizam, pa onda osigurač
(https://i.postimg.cc/qBc0x7F7/IMG-20241021-WA0055.jpg)
za Subotu dosta, skupljanje alata i delova, pa nastavak sutra.
(https://i.postimg.cc/m2qdcYS1/IMG-20241021-WA0000.jpg)
-
Kad vidim ovo srećan sam sto imam doboše pozadi 😹
-
A sutra došao ranije dok nikog nije bilo, pa na tenene krenuo u sklapanje.
Površine na nosaču na kojima klize pločice i pločice fino očišćeno, prešmirglano i zamašćeno, klinovi nosača očišćeni, napunjena nova mast, disk prebrisan, nameštene čeljusti... Sve školski dok čekamo kolegu na drukanju. Milina wub
(https://i.postimg.cc/8CBdkjRj/IMG-20241021-141008.jpg)
(https://i.postimg.cc/0QVpmFHv/IMG-20241021-140215.jpg)
(https://i.postimg.cc/2jXQ5pZF/IMG-20241021-140613.jpg)
(https://i.postimg.cc/CL3bjjJR/IMG-20241021-140825.jpg)
(https://i.postimg.cc/8CBdkjRj/IMG-20241021-141008.jpg)
(https://i.postimg.cc/bJwnzLYB/IMG-20241021-141337.jpg)
(https://i.postimg.cc/d1NyDdLt/IMG-20241021-144400.jpg)
-
I dođe kolega da nadrukamo, da ispustimo vazduh i da se vozamo, dosta je bilo radova.
Drukaj, drukaj i pljas, propišaše kočnice kod osovine za ručnu, ide ulje samo tako. Ijaoooo, jbmti Topran i gumicu i oca i majku i sve... angry2 angry2 angry2 angry2
Šta da se radi, daj po jednu, puštaj Stoju i idemo sve ponovo... Sve ponovo rasturanje, pa zamena oringa na osovini, ovaj put vraćen original... i u noć opet sve namešteno.
-
Fin posao [emoji16]
Ja bježim od Toprana kao đavo od krsta što kažu[emoji28]
Sent from my S24 Ultra using Tapatalk
-
Nema bolje od Toprana za 0 din. Ovu zadnju gumicu sam video da je malo tanja od originala, ali jbg. što bi rekla Stoja "svaka se greška plaća" lollol
Otvorio sam se ja danas za 29 dinara, uzeo 1m transparentno crevo 1/4 da ispustimo vazduh, lakše kad vidiš šta izlazi.
-
Raco druze gdje je logika i zdrava pamet? Kad sve saberes oko 5 radnih sati zajebancije, setanja i ostalih peripetija. Ja sam milion puta rekao onaj ko nema pare za odrzavanje auta neka se vozi javnim prevozom pa da mi je brat rodeni.
-
Razum i zdrava pamet posle, sad Stoja.
(https://i.postimg.cc/WpHHC5H5/IMG-20241022-194718.jpg)
Nadrukali, vlasnik prezadovoljan, nikad bolje nije kočilo... pop1
-
Ma bitna je dobra zabava, nije sve ni u parama[emoji481]
Sent from my S24 Ultra using Tapatalk
-
Ovaj Audi je "moje" specijalno vozilo, stiže u paketu sa vozačem 24/7, za pola sata ispred kuće, suvozač, izvalim sedište do kraja i kažem destinaciju :61 :51
Potrošnja mi je 0 na beskonačno, a vozilo izvršava komande i želje perfektno, levo, desno, levo, desno...isključivo vukojebine lollol to nema ni na struju da se vozi :36
-
Ali da se vratimo na kočnice, generalno nešto tu ne valja, a otprilike da je sve po malo. Ja ću biti zadovoljan kada može da se zabode i normalno koči na minimum 130 i da se zanese ručnom kočnicom.
Za ručnu zamena sajli i provera leve zadnje strane na kojoj su zamenska klešta, pa ako nisu ravnomerne vraćamo reparirani original i zadnji kraj na sajlama mora da ide 50:50.
Prednje pregledane, pločice neravnomerno potrošene, odradiće se jedna reparacija, čišćenje podmazivanje da se oslobode klizači i pločice.
I na kraju možemo da se nadamo da nije ali moraće i ABS pumpa da se komplet menja.
Tako da otprilike ništa ne valja, ali biće bolje.
-
Ma bitna je dobra zabava, nije sve ni u parama[emoji481]
Sent from my S24 Ultra using Tapatalk
Dovoljno sam zivaca pogubio na kojekakve zabave i nocenja u servisu zarad drugarstva i pomaganja. Sve je dobro dok poturas ledza, a kad prvi put iz nekog razloga ne mozes ili nemas vremena onda si supak.
Ali da se vratimo na kočnice, generalno nešto tu ne valja, a otprilike da je sve po malo. Ja ću biti zadovoljan kada može da se zabode i normalno koči na minimum 130 i da se zanese ručnom kočnicom.
Za ručnu zamena sajli i provera leve zadnje strane na kojoj su zamenska klešta, pa ako nisu ravnomerne vraćamo reparirani original i zadnji kraj na sajlama mora da ide 50:50.
Prednje pregledane, pločice neravnomerno potrošene, odradiće se jedna reparacija, čišćenje podmazivanje da se oslobode klizači i pločice.
I na kraju možemo da se nadamo da nije ali moraće i ABS pumpa da se komplet menja.
Tako da otprilike ništa ne valja, ali biće bolje.
Zelim ti puno srece i sto smirenosti pri skidanju ABS pumpe pogotovu ako je dizel
-
Ma bitna je dobra zabava, nije sve ni u parama[emoji481]
Sent from my S24 Ultra using Tapatalk
Dovoljno sam zivaca pogubio na kojekakve zabave i nocenja u servisu zarad drugarstva i pomaganja. Sve je dobro dok poturas ledza, a kad prvi put iz nekog razloga ne mozes ili nemas vremena onda si supak.
Taman tako
Sent from my S24 Ultra using Tapatalk
-
Takve probleme sam rešio pre više decenija, ali nije ovde tako, totalno druga priča.
Ručna čeka nove sajle početkom sledećeg meseca i mislim da će to dobro raditi i sa zamenskim kleštima, da neće morati da se menja.
Problem sa ABS na brzinama 40-50 km/h je loše kočenje kao bez servo pojačivača, strugajući a ne kliktajući zvuk i loš osećaj na pedali. Generalno ABS radi, rano se aktivira i radi loše, ESP lampica na tabli je upaljena konstantno.
Prednje pregledane, pločice neravnomerno potrošene, odradiće se jedna reparacija, čišćenje podmazivanje da se oslobode klizači i pločice.
(https://i.postimg.cc/158JJSqf/IMG-20241025-WA0002.jpg)
(https://i.postimg.cc/YqT8PP68/IMG-20241025-173111.jpg)
(https://i.postimg.cc/3xp9QZ9h/IMG-20241025-WA0004.jpg)
Danas odrađena prednja desna strana na kojoj je bila najtanja pločica, očekivano suvo, ali ne katastrofalno. Sve očišćeno i podmazano, nisam očekivao neki veliki napredak, ali razlika je drastična. Vraća se ABS, kasnije se aktivira, kočnice počinju da "grizu" i dosta bolji zvuk i osećaj na pedali clap clap Sad već mislim da ABS pumpa neće morati ni da se pipne, još leva strana da se razradi i biće to perfektno.
-
E sad ova ESP lampica koja je konstantno upaljena, ne znam zbog čega. Dok ne stigne kabl za dijagnostiku može samo po mraku da se nabada, proveriću prekidač na pedali, nisam ni gledao rade li stop svetla.
-
Ove FSIII celjusti im najbolje idu izgleda, ne mozes ocekivati neke rezultate sa kocnicama od audija A2 koji ima 900kg coilleo2tj
Sta je ovo mrtvi 1.6? Ispade motor sa najmanje problema u 8p. A stari dobri ASZ iz 8L od blata da ga prave :75
-
Ove FSIII celjusti im najbolje idu izgleda, ne mozes ocekivati neke rezultate sa kocnicama od audija A2 koji ima 900kg coilleo2tj
Sta je ovo mrtvi 1.6? Ispade motor sa najmanje problema u 8p. A stari dobri ASZ iz 8L od blata da ga prave :75
Ja očekujem odlične rezultate, da vratimo na ispravni nivo, ništa više. Ovaj auto se lagano vozi, bez zaletanja, laganica i uglavnom putevi sa malo saobraćaja.
1.6 8v ništa sem jeftinog održavanja. Ovaj još štuca, mislim da je preskočio zub, ali to je nebitno.
Ima još jedno "moje" specijalno vozilo koje održavam, još bolja priča. Fabia 1.4 16v u odnosu na 1.6 kida. Autoput 170 i može još, a 17 godina stara. Juče premijera, po prvi put me sproveli presretači i to u Fabiji 1.4 clap
-
Ista ovakva, isto godište, ali stvarno ide.
-
Juče probali nizbrdo autoput, kočenje dosta bolje ali i dalje pomalo trese pri desnom skretanju, na pravo minimalno. Danas razrađena prednja leva strana.
(https://i.postimg.cc/0ypRx5TB/1.jpg)
(https://i.postimg.cc/kGkz3LfC/2.jpg)
(https://i.postimg.cc/bYMKt285/3.jpg)
(https://i.postimg.cc/g2bQMFxq/4.jpg)
(https://i.postimg.cc/mg3qJXMx/5.jpg)
(https://i.postimg.cc/pd27HfYm/6.jpg)
na ovoj gore može da se vidi kako su radile tj. glavile pločice na klizaču
(https://i.postimg.cc/hGpYPXpp/7.jpg)
(https://i.postimg.cc/ZnVP6NvM/8.jpg)
(https://i.postimg.cc/15dwPsGw/9.jpg)
Ostaje da se testira, nije bilo vremena danas. Za koji dan dve nove sajle ručne i da se razradi zadnja leva strana i to je to što se tiče kočnica.
Ove FSIII celjusti im najbolje idu izgleda, ne mozes ocekivati neke rezultate sa kocnicama od audija A2 koji ima 900kg coilleo2tj
(https://i.postimg.cc/nVBhMZfq/IMG-20241027-141057.jpg)
FS III :), ovo će za koji mesec na zamenu diskova i pločica, stare pločice premeštam na Audi lollol
-
Kaže vlasnik razradila se sajla ručne, ne glavi više, možda ne mora da se menja. boodala
Ja ću otkačiti sajle da ne ujebe dosadašnje radove, da skarabudžimo ručnu i idem na pumpanje gume...
-
Sutra vikend, spremio sam sajle, spremio sam motku, jedno od ta dva baciću u reku. Turske sajle "preskupe" lollol
Ja sam milion puta rekao onaj ko nema pare za odrzavanje auta neka se vozi javnim prevozom pa da mi je brat rodeni.
-
Zamenjene sajle, skinute 21 god. stare originalne.
(https://i.postimg.cc/jdWNYLVN/IMG-20241102-130057.jpg)
(https://i.postimg.cc/bNKnyp85/IMG-20241102-142341.jpg)
Sada hvata i desnu stranu, napredak u odnosu na stare sajle, ali klackalica i dalje loša. Teško da može da se podesi kada su različita klešta na dve strane.
(https://i.postimg.cc/vZr4Gn01/IMG-20241102-151307.jpg)
Valjalo bi zameniti i levu stranu za originalnu i onda bi sve radilo kako treba.
Mada je razlika hoda mehanizma ručne drastična pa sam morao da razradim klizače i pločice.
(https://i.postimg.cc/KzwT12B4/IMG-20241102-153821.jpg)
Situacija katastrofalna, najgora od sva četiri kraja. Unutrašnja pločica zakovala, klizači suvi sa mašću na vrhu, tamo gde ne treba da je bude. Sve zlo i naopako.
Sad kad je sve razrađeno i podmazano klackalica se jako približila, može da se koči u voznji, kao parkirna kočnica vraća se osećaj na polugi.
Svakog vikenda u svakom pogledu sve više napreduje. clap
-
Juče probali kočnice, totalno dugi auto, nema više vibriranja, grebanja i drugih gluposti, sve kako treba.
Dosadašnji troškovi: Čistač kočnica 590, pasta za ruke 120, transparentno crevo 29 i sajle 820. Ukupno 1559.00 RSD :dunk
Sledeća faza za potpuno vraćanje kočnica su novi diskovi i pločice, sve komplet na proleće.
Što se tiče cene:
Bosch, Valeo 12-13.000
Textar 18.000
ATE 21.000
Šta da se uzima? Po meni možda Bosch, mada ih nikad nisam vozio.
-
Jurid i ATE Power su mi se pokazali odlični.
Textar sam samo pločice koristio, baš su dugotrajne, diskovi ne znam kakvi su, nisam imao prilike da ih koristim.
Ako se auto vozi normalno, mislim da bilo koje mogu posao da završe.
Sent from my S24 Ultra using Tapatalk
-
Stavljen TRW set plocica i diskova. Predjeno oko 20-ak hiljada sa njima bez ikakvih problema. Nema cviljenja, sustanja i sl. Cena je oko 15.000 za sve komplet.
-
15.000 blink, pa to je preskupo lollol. Treba para da ostane za kočionu tečnost i jedan oring za leva zadnja klešta.
(https://i.postimg.cc/WpKh30C5/IMG-01ed3366cc359e7b27dd092f93b5e54e-V.jpg)
Pišite ko ima kakvo iskustvo sa raznim markama diskova i pločica, cena kvalitet... pa do daljeg zatvaranje radova na kočnicama, drugo nešto da se radi. Pozdrav za majstora.
(https://i.postimg.cc/4nkf1QTZ/Fn5-A-BBXEAQ2y-Ak.jpg)
-
Na Laguni sam imao kombinaciju Delphi diskovi a Bosch plocice.
Isto je kocilo kao ludo samo sto su plocice mekane pa mnogo garave felne.
To me kostalo oko 12.000 sve komplet.
-
Tako je već bolje, plus za Bosch. To što su mekane po meni je i bolje za ovu kombinaciju, bitno da koče dobro. TRW po mom iskustvu koči odlično ali brže jede diskove.
-
Raco obzirom da je akcenat na koliko toliko sto nizim troskovima probaj Comline brend. Jedina mana sto znam da umeju da zaprljaju felne😁
Ako treba raspitacu se i za cene👍🏻
-
Gledaj na Audi kao na forumski auto, tražimo najpovoljniju kombinaciju koja je normalna. Nisu diskovi i pločice trenutno kritični, ali ako ide novo onda mora da se oseti izravnanje na točkovima. Pitaj Boga šta je trenutno na autu, ali posle razrađivanja kočnica radi milina.
-
Ja sam imao par situacija da Bosch plocice vise trose diskove nego sto se trose one same
-
Gledam sad cene zadnje pločice, Comline i Bosch najskuplji oko 3200 RSD, skuplji par stotina od ATE.
Ali zato mogu da nabavim "Bremsi", 4 pločice 913 RSD, da li je jbn. moguće, ispod 2€ pločica?
-
@raco
Meni rekose comline zadnje plocice 1.560din bez indikatora a sa indikatorom 2.772din. Za diskove zadnje 253mm su 4.420din a 286mm su 6.911
-
Ate, trw šta nađeš jeftinije. Ali reci tima kojima sređuješ kola ako na tome štede treba ih odrobijati. Za njih kola nisu. Na kočnicama i gumama nemoj štedeti. Ne menja se to svake godine.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
-
Stavio na golfa ove od kaktusa
(https://i.postimg.cc/d3PthzjG/IMG-6574.jpg)
-
Ja sam Veka pločice stavio pozadi na drugog Golfa. Eno isto koči kao i ovaj što ima ATE Power diskove i ATE pločice[emoji28]
Sent from my S24 Ultra using Tapatalk
-
Ali reci tima kojima sređuješ kola ako na tome štede treba ih odrobijati. Za njih kola nisu. Na kočnicama i gumama nemoj štedeti. Ne menja se to svake godine.
Ne treba ni slučajno odrobijati vozača, nije njegova odgovornost ni malo. Odradio sve kako treba i po zakonu, "popravio" nedostatke i dobio potvrdu o ispravnosti vozila. Platio 6000 RSD tehnički pregled i dobio potvrdu o ispravnosti sa sve četiri neispravne strane na kočnicama i to još sa pohvalama?!! pop1
A što se tiče štednje može apsolutno da se štedi novčano, ali ne sme da se štedi na kvalitetu! Ja sam imao opciju da kupim nove doboše za ATE i TRW negde oko 200€, jedan ili dva ne sećam se, originali mnogo skuplji ili da odem na obradu kod majstora Pede?! Otišao sam normalno kod majstora Pede i završio posao za 500 din. po komadu, kvalitet dokazan na valjcima. clap clap
-
Novi oring za levu stranu će valjda biti bolji od Toprana, nisam probao hidrauliku na pritisak, probaćemo direktno u vožnji thumbup
(https://i.postimg.cc/hvtbQMf3/IMG-50750577cd0d99cac6d57905ddcbe00e-V.jpg)
(https://i.postimg.cc/8Psm1K87/IMG-47ca2af4d06fa26a5c40ea32ff1d7b73-V.jpg)
(https://i.postimg.cc/52dYZnfd/IMG-6f30189ce241e1ac0a28e55c2ef69239-V.jpg)
(https://i.postimg.cc/GmF8rGpB/IMG-d189709a2b4fe545831f280d3cfc14c5-V.jpg)
(https://i.postimg.cc/1tj4MKvd/IMG-1540f6ccc05ee8c880584716dc91f6f0-V.jpg)
-
Sklapanje standardno, sve se dobro zamastiti i ubaci se mehanizam ručne, zarotira dok ne upadne klin.
(https://i.postimg.cc/LsvJgSL2/IMG-dacdc2a2e2412df14efb8ab3505f939d-V.jpg)
(https://i.postimg.cc/MXkHJp2b/IMG-efb4d3361b5c46dfe22056e458cebd99-V.jpg)
(https://i.postimg.cc/RZ2BPDmK/IMG-48238eb45f1798502f1641c635337323-V.jpg)
(https://i.postimg.cc/3xssj0jZ/IMG-435afcdaa89efad72e479de9848ac71c-V.jpg)
-
Osovina ne izlazi dovoljno, mora da se nategne, u suprotnom vraćanje osigurača može biti velika igranka.
(https://i.postimg.cc/76YmSqRV/IMG-f939b7c8ead488d474f7daa935b2713e-V.jpg)
(https://i.postimg.cc/7YTX3sKp/IMG-17049b27abb55c9d912c33a3ecb367de-V.jpg)
(https://i.postimg.cc/6QLByhsZ/IMG-61824b80e1969cdc0df2487a08eb898c-V.jpg)
(https://i.postimg.cc/K8P6Nv9S/IMG-c8e7ccc7e94f67742d31f4c0991049e7-V.jpg)
-
Iza standardno, prvo nosač, mast pa poluga ručne.
(https://i.postimg.cc/jqkcp0WW/IMG-0b4c43d445539f350e212939022945ef-V.jpg)
(https://i.postimg.cc/vHFhY7zM/IMG-1e55be481d9368342a43dd57704fa437-V.jpg)
Prvo rukom zavijanje da uhvati pravac uz graničnik, posle ključem otprilike dok se ne poravna matica.
(https://i.postimg.cc/3xL2v2gk/IMG-2685a1b3c612914d9cac19d92c26a973-V.jpg)
(https://i.postimg.cc/GpVYMrgr/IMG-461b4b18ec35a24345b4ac525793cde9-V.jpg)
(https://i.postimg.cc/sfcxxsPX/IMG-7982c743d6dbc711da6ca58c22c0ac89-V.jpg)
(https://i.postimg.cc/d19shjyX/IMG-341a3255159e38c4674fc99995161180-V.jpg)
-
Ostala još "sisica" da se zameni, na ovoj je navoj oštećen. Jedino je ostala jedna na starim kleštima, baš fino zapekla, milina da se jebavaš tri dana da je natežeš lagano... ili udarni odvijač i skine se za sekund.
(https://i.postimg.cc/ry3VKs0q/IMG-202856855b43875fc38d293c0a4471d9-V.jpg)
(https://i.postimg.cc/ncmH7xBB/IMG-5ff77aa729e318c1f3d1cfdc859d8f7e-V.jpg)
(https://i.postimg.cc/Ls9RrZ73/IMG-4fe92c3455f5db0684727981beaa7d55-V.jpg)
Klip nisam slikao, ali prvo prahobran da nalegne pa onda uvijanje klipa.
(https://i.postimg.cc/VvCcj9rm/IMG-e072f3f848e84b9089bf0e1410f51aab-V.jpg)
-
Hoće li uskoro biti kraj ove sage?
-
Zreo si za jedan ford galaxy
-
Taman kad rijesis kocnice onda ces morati motor otvarati. coilleo2tj
-
Hoće li uskoro biti kraj ove sage?
Ne pratiš temu, biće kraj kada može da se okrene sa ručnom kočnicom, nema stajanja dok je nama 500. dinara.
Bitno da su sve sisice razrađene, sad mogu lagano rukom da se uvrću!
(https://m.media-amazon.com/images/I/612t-5O2n4L._AC_SX679_.jpg)
Zreo si za jedan ford galaxy
Rekoh ti da nema drugog auta osim VW Transportera.
Taman kad rijesis kocnice onda ces morati motor otvarati. coilleo2tj
Već zamišljam, sneg, blato a mi razvukli neke motke i ceradu preko haube i udri... Bez delova, bez alata wub
Težak slučaj mazohizma!
-
(https://s8.pik.ba/galerija/2018-11/17/11/slika-355649-5befea967b185-velika.jpg)
-
-
Ovo ti je primjer, ako moze da drzi svinju od 200 kg, moze i 1,6 motor
-
Balkan Style, za sve pare pa i preko toga.
(https://i.postimg.cc/k4KYJRmN/IMG-20250803-130519.jpg)
(https://i.postimg.cc/m2XjGy9f/IMG-20250803-141243.jpg)
(https://i.postimg.cc/FRTdJDNh/IMG-20250803-141819.jpg)
-
Mogle su ove još 5-6000km [emoji28]
Sent from my S24 Ultra using Tapatalk
-
Tako sam i ja rekao, još 5-6k da lepo obradi ivicu diska pa da stavimo nove pločice. Međutim vlasnik kaže menjamo koliko košta da košta... i ode 10€ na Bremsi. :(
(https://i.postimg.cc/tCYKyYjx/IMG-20250803-143347.jpg)
-
Ovaj Parkside sam polomio, dva komada na vraćanju klipova, valja da se otvori čep da lakše ide boodala lollol
(https://i.postimg.cc/13nCRvpx/IMG-20250426-141204.jpg)
Na poklon sam dobio profi alatku, sad više nema zime. biggrin
(https://i.postimg.cc/QMcf1V40/IMG-20250803-142203.jpg)
(https://i.postimg.cc/wv0cQNhc/IMG-20250803-142255.jpg)
-
Dosadašnji troškovi: Čistač kočnica 590, pasta za ruke 120, transparentno crevo 29 i sajle 820. Ukupno 1559.00 RSD :dunk
Ali zato mogu da nabavim "Bremsi", 4 pločice 913 RSD, da li je jbn. moguće, ispod 2€ pločica?
20€ remont kompletnog kočionog sistema! kolce kolce kolce :+
wub BALKAN STYLE wub
Može da se zaključa tema.