zoki druze moj naveo sam primer korada na kom je iz 2 puta pojacavan motor. bio je to moj auto. a ti znas da g60 nije saug nego vrsta turbo motora. desilo se kada je snaga podignuta na 200+ ks nije vise mogao prvom ici skoro ni pola kako je isao dok je bio sa 160ks. iz kog razloga i zasto? iz tog razloga sto je motor takvom brzinom reagovao na pedalu gasa da je prilikom pustanja kvacila u 1 brzini posle par sekundi usao u limitator, taho je pokazivao nesto manje od 50kmh ali se auto kretao brzinom od manje od 40kmh zbog proklizavanja. isto se pojavilo sa slik gumama, mozda za nijansu bolje kad su bile zagrijane. ovde je najveci nesporazum ispao oko toga a nisam se ni trudio puno da objasnjavam. kome? zasto? nije mi tesko da rasturim menjac sa trkackog golfa koji se saltuje bez kvacila i da jare okaci slike ovde, veruj da mi nije tesko ali kome da pokazujem i dokazujem ako me neko uporno pravi ludim. znaci ono sto tebi nije bilo jasno odnosi se na podatke od turbo motora zbog povecanja obrtnog momenta i proklizavanja. taho moze pokazivati da ja u prvoj idem 200 a auto stoji maltene u mjestu i proklizava. za vw sa 200+ ks nepostoji podloga, sper zatvarac diferencijala ni zagrijane slik gume da eliminisu to proklizavanje.
Jao gedora,babe i zabe,korado i 200 + ks i munje trkacke,menjaci bez kvacila....ko je tebe to pitao druze moj???????!!!!!!!!
Lepo smo pricali da auto bez obzira koji motor ima,sa istim menjacem u odredjenim obrtajima isto ide.Niko ne spominje za koje ce vreme doci do maximalnih obrtaja...okreces pricu na drugu stranu jer neces da priznas da si se bio pogresno izrazio i pogresio.Ajde priznaj,necemo ti nista...zahebao si se brate moj kad si pisao i zapeo si kao mace na muskatlu....G60 i G punjac i slik gume ..cuda muda sarme....
