U clanu 87 Nacrta pravilnika o tehnickim uslovima za vozila, koja se bavi vucnim uredjajima, precizno je definisano kakva tacno kuka mora da bude. Iako je ne naziva bas euro-kukom, podrazumeva se da je takva jer u pravilniku pise da mora da bude sklopiva. takodje, treba napomenuti da u tekstu nedostaje datum iz prostog razloga sto se u ovom trenutku ne zna kada ce novi tehnicki plavilnik stupiti da vazi.
clan 87.
Uredjaj za spajanje vucnog i prikljucnog vozila, na vozilima kategorija M1 i N1, koja su prvi put registrovana nakon nedostaje datum, ili naknadno ugradjen nakon tog datuma, kada ne vuce prikljucno vozilo i kada se rastavi na pricrvsnom mestu, ne sme da premasi duzinu gabarita vozila.vozilo
Za svaku kuku, bila ona cvrsta ili sklopiva, neophodan je atest. U suprotnom vozilo nece proci tehnicki pregled i bice iskljuceno iz saobracaja. Uverenje da je vozilo u skladu sa aktuelnim propisima (kod nas poznato kao atest) izdaju nadlezne istitucije - masinski fakultet u Nisu, Kragujevcu i Beogradu, tehnicki fakultet u Novom Sadu i Institut Vinca.
Atest na Masinski fakultetu kosta 2.360 din.
Preuzeto iz casopisa SAT PLUS