Autor Tema: sat se resetuje!  (Pročitano 10109 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nex

  • VW Početnik
  • Poruke: 191
  • Age: 35
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-11
  • Pol: Muškarac
  • VW-mk3
    • nb.compani
sat se resetuje!
« poslato: Februar 18, 2010, 06:53:31 posle podne »
Pozz, ljudi, imam jedan mali problemcic, ali me opasno nervira, znaci, uvek kada palim auto na satu mi se resetuje kilometraza i sat,sve ostalo radi normalno . Sta moze da bude u pitanju?

Van mreže bulevar89

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1144
  • Age: 35
  • Lokacija: Novi Sad, Srbija
  • Karma: +6/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: sat se resetuje!
« Odgovor #1 poslato: Februar 18, 2010, 06:55:57 posle podne »
gasi se ako ostane akumulator bez struje... mozda imas neki kratak spoj ili nesto...  blink
Drive only the best... VW to infinity!!

Van mreže nex

  • VW Početnik
  • Poruke: 191
  • Age: 35
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-11
  • Pol: Muškarac
  • VW-mk3
    • nb.compani
Odg: sat se resetuje!
« Odgovor #2 poslato: Februar 18, 2010, 07:06:28 posle podne »
pa cini mi se da alanser povuce malo vise struje, da li to moze da bude uzrok? Da li je moguce da pad napona resetuje sat? Al opet kontam, to je nikakav potrosac.  blink

Van mreže bulevar89

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1144
  • Age: 35
  • Lokacija: Novi Sad, Srbija
  • Karma: +6/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: sat se resetuje!
« Odgovor #3 poslato: Februar 18, 2010, 07:48:23 posle podne »
nzm, meni kad je hladno, treperi sat posto je on jedini "digitalan" na celom autu, ali se ne desava da se resetuje... mislim, to kad ne moze da upali odma...
Ne znam tacno da ti kazem, najbolje da sacekas pa da vidis sta ce ti drugi reci... ili na kraju krajeva idi kod elektricara pa vidi sa njim... mislim da ne bi trebalo da je neki velik problem... mozda je samo negde kratak spoj ili nesto...
Drive only the best... VW to infinity!!

Van mreže shooter

  • VW Početnik
  • Poruke: 92
  • Age: 48
  • Lokacija: aleksandrovac-zupa
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: sat se resetuje!
« Odgovor #4 poslato: Februar 18, 2010, 08:18:14 posle podne »
kod mene  ima 2 podele,odnosno ne znam kako tacno da ti objasnim,kilometraza i podaci kao sto je prosek potrosnje i slicno pod oznakom jedan(1) restuju se nakon otprilike 2 sata nakon voznje( nisam pratio da bih znao bas tacno),dok se podaci  pod oznakom (2)resetuju tek nakon sto ih ja rucno resetujem

Van mreže Rogi

  • In Car Electronic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2663
  • Age: 40
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +16/-8
  • Pol: Muškarac
  • VW
  • Auto: Golf 5
Odg: sat se resetuje!
« Odgovor #5 poslato: Februar 18, 2010, 08:44:51 posle podne »
Ako se resetuje sat prilikom verglanja,onda je moguce da je akumulator oslabio.

Stavi drugi akuu ili probaj preko nekih dobrih kablova da prespojis pa da vidis sta se desava.

Van mreže nex

  • VW Početnik
  • Poruke: 191
  • Age: 35
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-11
  • Pol: Muškarac
  • VW-mk3
    • nb.compani
Odg: sat se resetuje!
« Odgovor #6 poslato: Februar 18, 2010, 09:01:47 posle podne »
Citat
Ako se resetuje sat prilikom verglanja,onda je moguce da je akumulator oslabio.

Stavi drugi akuu ili probaj preko nekih dobrih kablova da prespojis pa da vidis sta se desava.[/quot e]


moze biti, ujutru cu da probam sa drugim akumulatorom....

Van mreže bassteam

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 45
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Jetta Passat
Odg: sat se resetuje!
« Odgovor #7 poslato: Februar 18, 2010, 09:39:37 posle podne »
I ja imam isti problem i nastao je kada mi je aku. oslabio,  bio sam da ga izmere i kazu da mu je oslabio kapacitet za 50% ali on i dalje radi.
Cekam samo malo da otopli pa da sprzim aku. posto imam jos garanciju, a rekli su mi da ako akumulator oslabi to nije nista i nespada u garanciju, a ako je u kratkom spoju  neka celija onda ga menjaju.

Van mreže D@rko

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1359
  • Age: 39
  • Lokacija: okolina Sapca
  • Karma: +10/-9
  • Pol: Muškarac
  • biker for life!
  • Auto: mk4- mk3- b5.5- gsxr 750
Odg: sat se resetuje!
« Odgovor #8 poslato: Februar 18, 2010, 10:52:24 posle podne »
Proveri kako puni alternator... Ako slabije puni, isprazni se aku. od verglanja i ostalih potrosaca pa kada zaverglas anlaser povuce struju i zato se brise sat i km....

Van mreže zarsilic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 243
  • Age: 65
  • Lokacija: Temerin,AVIS
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: sat se resetuje!
« Odgovor #9 poslato: Februar 18, 2010, 10:58:26 posle podne »
a rekli su mi da ako akumulator oslabi to nije nista i nespada u garanciju,

Nisu ti dobro rekli.

Kapacitet spada u garanciju.
Automotive Software Development

Van mreže nex

  • VW Početnik
  • Poruke: 191
  • Age: 35
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-11
  • Pol: Muškarac
  • VW-mk3
    • nb.compani
Odg: sat se resetuje!
« Odgovor #10 poslato: Februar 18, 2010, 11:15:00 posle podne »
sad sam merio napon na akumulatoru i on iznosi 9v  wacko a alternator puni 13v. mislim da je akumulator odradio svoje  bonk badmood

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13896
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: sat se resetuje!
« Odgovor #11 poslato: Februar 18, 2010, 11:41:28 posle podne »
A i alternator. Ne sme da bude ispod 13.7V.

Van mreže nex

  • VW Početnik
  • Poruke: 191
  • Age: 35
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-11
  • Pol: Muškarac
  • VW-mk3
    • nb.compani
Odg: sat se resetuje!
« Odgovor #12 poslato: Februar 19, 2010, 12:41:14 pre podne »
Citat
A i alternator. Ne sme da bude ispod 13.7V.
  nisam merio profi instrumentom, nego onim kineskim sto masi po 2-3v gore dole, mislim da je alternator ok, samo nov akumulator...

Van mreže zarsilic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 243
  • Age: 65
  • Lokacija: Temerin,AVIS
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: sat se resetuje!
« Odgovor #13 poslato: Februar 19, 2010, 12:53:38 pre podne »
Ako je akumulator prazan, napon od 13,7 V i ne moze biti na njegovim krajevima, ili ako se ovaj napon dobije na pretezno praznom akumulatoru, to je dobar znak da takav akumulator treba zamenuti.

Podatak od "13,7 V" se odnosi na naponsku vrednost pri kojoj alternator iskopcava punjenje.

Proces punjenja akumulatora je jedan elektrodinamicki proces kod koga se napon na njegovim krajevima krece u dijapazonu od 10,4 V, kada je accu potpuno prazan pa sve do 14,3 V kada je accu napunjen.
« Poslednja izmena: Februar 19, 2010, 01:06:07 pre podne od strane zarsilic »
Automotive Software Development

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 48
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: sat se resetuje!
« Odgovor #14 poslato: Februar 19, 2010, 09:11:45 pre podne »
Naravno, ne moze alternator da daje isti napon kada je opterecen praznim i punim akumulatorom. Pa nije to generator.

Krle

  • Gost
Odg: sat se resetuje!
« Odgovor #15 poslato: Februar 19, 2010, 09:42:05 pre podne »
Zamenis za pocetak akumulator, pa vozi par dana, i ako ti se opet javi isti problem, moras da menjas i alternator, ili u najgorem slucaju da ti neko preispita celu instalaciju... Nadajmo se da je samo aku problem, preporucujem od 72 Ah...

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: sat se resetuje!
« Odgovor #16 poslato: Februar 19, 2010, 03:38:38 posle podne »
Proces punjenja akumulatora je jedan elektrodinamicki proces kod koga se napon na njegovim krajevima krece u dijapazonu od 10,4 V, kada je accu potpuno prazan pa sve do 14,3 V kada je accu napunjen.
wacko wacko wacko   auuuu brate,,, gde si ti to procitao  lollol

NApon na polovima akumulatora kada je auto upaljen a jaci potrosaci iskljuceni ne sme da bude manji od 12,8-13V ako je aku bio skroz prazan, te gluposti od 10.4V nemaju veze sa mozgom.
 Znaci ako je alternator ispravan napon MORA puniti oko 13v posle starta a kasnije mora da ode preko 13,80v.

@ Nex
Te vrednosti koje si izmerio ukazuju na to da je jedna celija u kratkom spoju i da zbog toga imas napon od 9V umesto 12 (kada se to desi obicno je napon 10V ali pretpostavljam da za taj jedan volt gresi instrument)

Probaj da stavis neki drugi aku za koji znas da je ispravan pa onda proveri punjejnje.


Ove vrednosti su kada je auto ugasen...
« Poslednja izmena: Februar 19, 2010, 03:41:38 posle podne od strane DMC-KG »

Van mreže zarsilic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 243
  • Age: 65
  • Lokacija: Temerin,AVIS
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: sat se resetuje!
« Odgovor #17 poslato: Februar 19, 2010, 04:37:11 posle podne »
10,4 i 14,3 V su granicne vrednosti olovnog akumulatora.

10,4 V je donja granicna vrednost ispod koje nije dozvoljeno prazniti akumulator, a

14,3 V je gornja granicna vrednost iznad koje nije dozvoljeno puniti akumulator.
Automotive Software Development

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: sat se resetuje!
« Odgovor #18 poslato: Februar 19, 2010, 09:37:15 posle podne »
A jesi li ti nekada na ispravnom, praznom aku izmerio tih 10.4V?

Van mreže zemunac

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1417
  • Age: 52
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +40/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V,C5,M3 ,Honda
Odg: sat se resetuje!
« Odgovor #19 poslato: Februar 19, 2010, 10:33:31 posle podne »
Kilometraza nesme da se resetuje bez obzira na akumulator.Mozes tablu da izvadis na 5 godina iz auta,i kad je vratis i spojis mora da pokazuje kilometrazu koja je bila. Meni se na sluzbenom LT35 resetovala km na 35k i u autokomercu su mi u garanciji zamenili sat. posle nije bilo problema.
ONLY IN A
   |_Jeep_|
   (OlllllllO)