Autor Tema: Golf 8 GTI Clubsport  (Pročitano 140 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Golf 8 GTI Clubsport
« poslato: juče u 03:17:52 posle podne »
Pozdrav ekipa, kao što sam rekao Cupra je prodana i došao je na red dječački san,
Golf 8 GTI CLUBSPORT
2022
300 ks
28tkm

Auto se odlično vozi i stvarno je level up u odnosu na bivšu Cupru.

Nakon mjesec dana je pao i Revo stage 1 410 ks na 100oct, sve ostalo je stock zasad.
Sad je to već ozbiljan auto s ozbiljnim performansama.
Jedini problem je nedostatak gripa i u trećoj  biggrin, ali trenutno su i gume lošije...

Link sa dragy mjerenjem 100-200, 8,74s korigirano. https://www.youtube.com/watch?v=Oi_tJSsbxWU














Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2125
  • Age: 49
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +31/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7.5 TCR
Odg: Golf 8 GTI Clubsport
« Odgovor #1 poslato: juče u 05:00:28 posle podne »
Tooo, alal vera, cestitam bratac sa srecom i u zdravlje da ga teras! Ozbiljna masina je, dobro da nisi R-a uzeo, jer club mnogo bolje se vozi,vozljiviji je nego R, ako si imao prilike da ga probas,znas o cemu pricam, jos jednom mnogo kilometra u zdravlju da ga teras...
Bas mi drago,ko ja da sam ga kupio[emoji4][emoji106][emoji481]

Послато са HTC U23 pro помоћу Тапатока

Jos jednom se ponavlja prica da nije vazno koliko je auto presao, nego ko je sa njim vozio te kilometre. mahac

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: Golf 8 GTI Clubsport
« Odgovor #2 poslato: juče u 05:45:24 posle podne »
Hvala pekareee clap  clap

Pa znaš šta, brži je od R-a svakako kad ulovi cestu.
Samo treba dobre gume da bi uopće mogao potegnut   biggrin
R ima tu prednost da može poklopit drugu bez šlajfanja, ovdje to mogu sanjati, ali nema veze.
Dobio sam što sam htio, GTI koji ide ispod 9s 100-200.

VW je stvarno napravio dobar posao sa osmicom, brdo potencijala ima bez da puno čačkaš...






Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2125
  • Age: 49
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +31/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7.5 TCR
Odg: Golf 8 GTI Clubsport
« Odgovor #3 poslato: juče u 06:05:36 posle podne »
Nisam mislio na ispaljivanje i pravac, vec da se mnogo bolje vozi po krivinam, bitno je da si ostvario svoj san, to je najbitnije u svemu, auto je top kako izgleda, uzivaj u njemu [emoji123]

Послато са HTC U23 pro помоћу Тапатока

Jos jednom se ponavlja prica da nije vazno koliko je auto presao, nego ko je sa njim vozio te kilometre. mahac

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: Golf 8 GTI Clubsport
« Odgovor #4 poslato: juče u 06:58:02 posle podne »
Ne znam, imaju oba dva svoje prednosti i mane. Vozio sam se u jednom R sa oprugama i negativnim nagibom kotača i držao je cestu brutalno.
Meni paše GTI s ovom snagom, ali već na stage 2 bi volio imati R. To bi bio bolid koji bi brutalno iskorištavao tu snagu.

Znači stage 1 GTI
Stage 2 R

 driving



Van mreže Bingodalton

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 8 GTI Clubsport
« Odgovor #5 poslato: juče u 10:35:12 posle podne »
Ekstra ubrzanje i to je tq konjaza, mozda i 420ks.

Sent from my SM-S931B using Tapatalk


Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: Golf 8 GTI Clubsport
« Odgovor #6 poslato: danas u 10:47:27 pre podne »
Ekstra ubrzanje i to je tq konjaza, mozda i 420ks.

Sent from my SM-S931B using Tapatalk
Da, ja računam da je tih 410 ks deklariranih definitivno tu, a dobra stvar je što je sve drugo original.
Baš me zanima razlika kad stavim neki usis.