Autor Tema: Passat B7 mali servis DIY  (Pročitano 47 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže betelgez

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Age: 41
  • Lokacija: Budimpešta
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B7 1.6 TDI blue motion
Passat B7 mali servis DIY
« poslato: danas u 11:30:05 pre podne »
Pozdrav svima, došlo je vreme da radim mali servis, ali iz objektivnih razloga sada nisam u mogućnosti da odem do servisa pa bih sam zamenio ulje i filtere. Naime, to sam već radio na skoro svim mojim starijim vozilima ali imam pitanje za ovaj moj. Kada sam jednom prilikom bio u servisu dok mi je majstor radio mali servis, video sam da je preko autodijagnostike punio filter za ulje i filter za naftu time što je dao kontakt i uključivao pumpu manuelno preko dijagnostike. Moje pitanje je, da li ja mogu da odradim mali servis i da prilikom prvog paljenja vozila automatski napunim filter za naftu i filter za ulje ili se to mora raditi preko dijagnostičkog softvera? Hvala
Auto: Passat B7, 1.6 TDI, 77kW, 2011.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4965
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +203/-125
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Passat B7 mali servis DIY
« Odgovor #1 poslato: danas u 08:21:25 posle podne »
Mozes sve da odradis i bez dijagnostike. Punjenje filtera za ulje ne postoji, a filter goriva moze sa par puta kontakt da se da, ali on se svakako mjenja svakih 60.000 km.
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže betelgez

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Age: 41
  • Lokacija: Budimpešta
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B7 1.6 TDI blue motion
Odg: Passat B7 mali servis DIY
« Odgovor #2 poslato: danas u 08:29:12 posle podne »
Moj majstor ga menja meni na svaki mali servis. Inače, hvala na odgovoru.