Autor Tema: Polo, bobina  (Pročitano 229 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže MikiBL

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Lokacija: Banja Luka
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw Polo
Polo, bobina
« poslato: Oktobar 01, 2024, 08:47:27 pre podne »
Imam VW Polo 1,4 16v 59 kW, benzin god. 2006.

Prešao je (samo) oko 75.000 km.

Nedavno, na putu odjednom je prestao primati gas. Ugasio se ili sam ja to uradio kad sam skrenuo da stanem na proširenje, ne sjećam se. I više nije mogao upaliti. Vergla. Dijagnostika nije prijavljivala kvar. Ispostavilo se da je jedna bobina pregorjela.

Prije godinu dana slično. Nakon puta i dolaska, ugasio sam auto i poslije par minuta htio ga preparkirati ali nije palio. Vergla. Dijagnostika je prijavila senzor bregasta, ali zamjena nije otklonila kvar. Zatim senzor položaja radilice, pa ni to. Tek kad je nađena pregorjela bobina i zamijenjena, auto je popravljen.
U oba slučaja na skinutim bobinama se osjetio smrad izgorjele elektrike. Navodno, pregorjela bobina napravi kratak spoj i motor nema napajanje strujom.
Zar ne bi trebao da se desi pregorjevanje osigurača?

To što me brine i što pitam ovde stručne i/ili one koji su imali ovakav slučaj je, zašto kvar jedne bobine uzrokuje kompletno otkazivanje motora i nemogućnost paljenja?
Zašto dijagnostika ne registruje kvar bobine?

Ovo je vrlo opasno, posebno pri preticanju kad auto trenutno prekine pogon. Nikad ne znaš kad bi se to moglo desiti.

Zašto kvar na jednoj bobini ne omogućuje da rade ostala 3 cilindra, bar uz trzanje i trokiranje, pa dok se ne popravi?!