Koliko vidim je odavno prošlo vreme kad bi bilo najpametnije da se auta otarasiš, sad si sasuo gomilu vremena i para i hoćeš da isteraš do kraja
Potpuno laički, kad ti je auto već u pokretu i trese se, mora da bude neka rotirajuća masa koja nije balansirana. Takvih imaš na autu 3: motor, menjač, točkovi.
Menjač možeš da izbaciš iz jednačine tako što stisneš kvačilo i ako ima posle par sekundi promene, u tom grmu leži zec.
Kod točkova možeš da imaš bar 3-4 variable: gume, felne, centriranje, itn. Najlakši način da proveriš po meni je da odeš do vulkanizera gde menjaš i kažeš dobar dan, mene jebu gume/felne, jel imaš "proveren" komplet za mojega da namestimo za 1 dan, platim ti XY za "iznajmljivanje" + premontažu klasično. Ako ti i dalje trese sa drugim felnama+gumama onda briši i to.
Ostaje ti motor, gde je 101 stvar zbog koje može da trese i verovatno nije isplativo juriti uzrok, jer ne može niko opravdano to vreme da ti naplati da proverava i menja po redu sve, dok ne nađe šta je. Recimo da računa da može sa klasičnim uslugama da zaradi lupam 50e/h, treba mu 3-4 dana da sve redom skine, proveri, zameni, sastavi, proba, ako nije ponovi za sledeće itd.. znači njegov rad bi bio 1200-1600e + delovi itd. Za te pare verovatno možeš da kupiš ceo drugi motor koji radi i pokriješ zamenu istog.
Ja lično bi probao sa menjačem i felnama.. ako ne rešava stvar ili se pomiriš sa tim da je tako pa je tako ili prodaš i uzmeš drugi.