Ja i dalje ne znam šta tebe tačno muči, sem da mešaš babe i žabe :D
Pa ne puni 40% baterije, nego 40% snage motora. Znači 300kW motor, puni sa 120kW, za bateriju od 100kWh to je 1.2C , gde je problem?
Formula E puni na 600kW, ali 30 sekundi .. i jebe im se da baterije traju duže od jedne sezone, tj oko 6000KM. Za putnički se očekuje da traje bar 200.000KM. Takođe puni se regeneracijom sa istih 600kW, znači 100% regen ima. Sa time na nivou jedne trke može da povrati do 50% kapaciteta baterije.
Cela serija je napravljena da unapred tehnologiju za široke mase, prvi bolidi nisu mogli uopšte celu trku da izvozaju, nego su ih menjali, sad mogu celu trku, al imaju obavezu da napune tih 30 sekundi, što im doda 4kW.
Znači nije problem da ne možeš ad acta da napuniš bateriju 0-100 u 3 sekunde, nego da će ta baterija trajati ciklus punjenja i moraćeš da je menjaš.
Oko njutna, mešaš stabilnost i upravljivost. Auto koji ima 100 tona i ide konstantno brzinom pravolinijski je jako stabilniji nego auto od 1 tone koji ide konstantom brzinom pravolinijski, upravo zbog njutnovih zakona kretanja. Veću masu je teže pomeriti, ergo je stabilnija. Ako želiš da napraviš roadster, da je upravljiv po vijugavim putevima, treba ti što manja masa, koja ima manju interciju i manja sila je potrebna da promeni pravac. Kad krene da duva vetar, stabilniji sam ja sa 120Kg nego neka manekenka sa 40Kg ,jebem mu miša, dal stajali, dal se kretali.