0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.
odosmo u off, mladjeg a bezobraznijeg od tebe nema na zemaljskoj kugli...
Od Poršea priznajem 356 i 911, a od Amera bi kupovao samo benzin!
I taj od 150 ks ima veliki hladnjak turbine(velicine kao hladnjak vode) i stoji napred pored hladnjaka vode.
Od 115 KS realno je ocekivato od 25 do 30 KS dobitka kvalitetno uradjenim cipom (ne vise jer bi to stvaralo nezeljene posledice). Naravno, ne kloniranjem.Inace, taj motor od 115 KS nema nikakve slicnosti sa motorom od 150 KS osim po spolnjem izgledu. Verzije od 115 KS su prvobitne verzije PD motora sa svim svolim decijim bolestima. Novije izvedbe od 74kw (101ks) kao i 96kw(130ks) su daleko bolje od ove prvobitne. Ciptuningom je kod tih novijih moguce postici veci dobitak bez bilo kakvih posledica.
150 KS ima isto 8 ventila
bolesti su zamajci i menjaci ali generalno tek posle 200.000km a i to zavisi od odrzavanja i nacina voznje, a zato idu kao nevreme i 130 i 150KS. Nema benzinca od 170KS koji moze na crtu. Narocito u ubrzanjima izmedju 3-4 i 4-5 brzine. Provereno
ja ako se dobro secam a ne znam koja je to serija motora da je audi imao fabricku gresku na 3 cilindru.
a zato idu kao nevreme i 130 i 150KS. Nema benzinca od 170KS koji moze na crtu. Narocito u ubrzanjima izmedju 3-4 i 4-5 brzine. Provereno