I da zavariš, pod uslovom da to uradi neko ko barata sa aparatom za zavarivanje bar iz hobija i pedantan je, rešenje je bolje, nego da ovako ostaviš.
Ali sa obzirom da glavčina sa sve senzorom ABS-a, koji se u vecini slučajeva teško izvadi iz svoje rupe i ovi koji prodaju delove sa tim neće da se zezaju, košta 20 evra, savet je da kupiš drugu glavčinu.
Ova koju si zavario, ako je urađeno kako treba, treba da se proseče brusilicom šlic koji ćeš da napuniš zavarom, pa to posle da se valjano obrusi i da se prođe bušilicom kroz rupu da se pročisti od zavara, da se taj deo ofarba da ne rđa - i to opet nije kao što je bilo.
Vecina nas se suočava sa nemanjem para i sličnim problemima, ali ako ti auto treba za svakodnevno funkcionisanje, moraš da mu daš prioritet u odnosu na neke druge stvari.
Za taj šraf koji drži gornja ramena postoji specijalan alat, ako nece da izadje. A i bez specijalnog alata ima načina da probaš da izbiješ: Odvijač spej, K2, sona kiselina, staviš izbijač u vibracioni pištolj ili bušilicu, grejanje(oko guma na ramenima staviš vlažnu krpu)...Kakvo sečenje popreko da se lakše izvadi šraf???
To za majstore me ne cudi. Ima raznih doktora, pa što da nema i raznih majstora...U svim profesijama i zanatima nas ima raznih.
Moj savet sa čovečne i drugarske strane je da kupiš i namontiraš drugu glavčinu. I nadam se da sam te gore napisanim u to ubedio. A ti kako hoćeš - tvoja glava i tvoj auto.