Autor Tema: Passat B6 paljenje  (Pročitano 2648 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže c-z-b

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Passat B6 2.0 TDI Bluemotion
Passat B6 paljenje
« poslato: Mart 21, 2022, 09:30:23 posle podne »
Pozdrav ljudi.

Vozim Passata B6 2.0 TDi 81 kw, 2009. gp. Imam jedan problemčić. Naime auto ponekad neće da upali iz prve. Dešava mi se (najčešće kad je auto zagrijan) da kad stanem i ugasim motor i nakon par minuta pokušam ga upaliti on neće da upali, tj kao da zavergla i ugasi se. I odmah ponovo stisnem ključ i upali bez problema na taj ponovljeni pokušaj. I tako od 4 puta jednom neće iz prve već moraš 2x da ga pališ. Auto skoro da ne vergla već zavergla sasvim malo i odmah upali ili se desi navedeni problem. Da napomenem da se to češće dešava kad je motor zagrijan. Kad je hladan, bez obzira na vanjsku temperaturu upali kao mina. Samo jednom se desilo ujutro da ga moram tako 2x paliti. Takođe, start-stop sistem ga pali savršeno, kad ga uključim, još nikad nije omanuo. Problem se dešava samo kad palim na ključ, tj kad isključim kontakt pa opet dam. Ne znam ima li kakve veze ali kad ugasim motor još 20ak sekundi nešto zuji pod haubom i ugasi se, kao neka pumpica nisam otkrio šta, nije ventilator. Kad ga start-stop ugasi, to se ne čuje, možda je povezano.

Dijagnostika kad sam spajao ne pokazuje nikakvu grešku, ali možda sada hoće, jer (vezano za ovaj problem ili ne) večeras mi se upalila check engine lampica, treperi žuti grijač i pali lampicu od motora. Nakon gašenja ugasi se ali opet upali nakon kraće vožnje i ne da se ugasiti. Auto se ponaša sasvim normalno, vuče ok.


Ako neko ima kakvu ideju bio bih zahvalan.

Van mreže c-z-b

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Passat B6 2.0 TDI Bluemotion
Odg: Passat B6 paljenje
« Odgovor #1 poslato: Mart 26, 2022, 08:05:48 pre podne »
Ako nekog zanima, greška motora koja se javila bila je zbog toga što se otkačilo neko malo crijevo koje ide na turbo. Vraćeno-poništeno. Povremeni problem s paljenjem je i dalje tu.

Imam jedno važno pitanje. Da li ovi motori imaju problema sa uljnom pumpom kao PD i poneki CR motori. Dakle u pitanju je 2.0 TDI 81 kw CBDC iz 2009. godine. Dobio sam ispis kilometraže od ovlaštenog zadtupnika, ispod broja šasije piše 17.09.2009. ne znam da li je to datum proizvodnje ili datum prvog javljanja na servis. Trebam li šta preduzimati oko ovog problema ili je ovaj motor ok?

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 873
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B6 paljenje
« Odgovor #2 poslato: Mart 26, 2022, 08:11:50 pre podne »
Ne bi trebalo da imaju izrazen problem. Ali ako ces voziti auto, promeni osovinicu nije to skupa intervencija za preventivu.

Послато са SM-G991B помоћу Тапатока


Van mreže c-z-b

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Passat B6 2.0 TDI Bluemotion
Odg: Passat B6 paljenje
« Odgovor #3 poslato: Maj 24, 2022, 04:29:03 posle podne »
Da ja apdejtujem svoju temu.

Imao sam manji problem sa paljenjem kao što sam gore napisao. U međuvremenu sam radio v servis i zamjenio komplet kvačilo i zamajac. Čim sam to obavio taj problem je nestao, pali svaki put normalno. Šta je uzrok ne znam, možda je bilo do zamajca.

Ali sad imam drugi problem.

Kvačilo je novo i trebalo bi normalno da hvata, i da se ne čuje ništa? Auto radi ok i nema lupkanja zamajca u leru kao ranije. Međutim kad otpustim kvačilo u leru, motor promjeni zvuk i blago "zavariraju" obrtaji, da bi se sve smirilo i vratilo u normalu. Takođe npr kad stajem na semaforu, obrtajima treba malo vremena da padnu na cca 800, budu na 1000 sekund dva i za to vrijeme se čuje malo bučnije, kao kad motor koči, nešto slično. Nije to prejako ali ipak se čuje.

Majstor je stručan, dugo ga znam, poznanici smo i ne bi mi uvalio neki fuš.

Da li neko ima ideju? Savjet?