Oko 2.3 l u mjenjač sa 6 brzina i rikvercom, a za mjenjač sa 5 brzina i rikvercom 2.1l. Ključ za odvijanje onih ventila je 11, uzmi okasti kako bi lakše prišao. Procedura pomservisnom uputstvu je da se ide od dužih kočionih linija ka kraćim, prvo radiš zadnji desni točak, uzadnji lijevi, prednji desni i na lraju prednji lijevi. Nemoj da ispuštaš nipošto kočionu tečnost skroz iz sistema, postaraj se da u boci uvijek bude kočione tečnosti, ako sve izvučeš i uspeš napravićeš vazdušne čepove, pa ćeš dobiti efekat propadanja kočnice u vožnji i moraćeš preko dijagnostike da odzračuješ glavni kočioni cilindar i ABS pumpu. Ja ti predlažem da prvo izvučeš nekim većim špricem svu kočionu tečnost, uspeš novu tečnost u posudu do vrha i kreneš ovim gore pomenutim redosljedom za odzračivanje. Imaš na kanalu ,, Dino DIY" detaljno o zamjeni kočione tečnosti. Kočiona tečnost ne može da se mijenja kao ulje u motoru ili mjenjaču bez posebnih alata, u ovoj DIY varijanti može samo da se ispere linija, kupi 1.5l ulja, to će ti biti dovoljno da dobro ispereš sve kočione linije. Ja nih dobro provjerip ovo za dijagnostiku, imaju 2 tipa električnih ručni, sa zupčanicima (kao na B6) i sa sajlama, motorić povlači sajle, za ovaj tip sa sajlama je procedura kao i za automobile sa običnom ručnom kočnicom.