Pozdrav svima i ovde. Pokusacu za prvi post da priblizim kako je doslo do kupovine ovog modela, a i malo vise detalja da izlozim o samom autu.
Prica pocinje onako klasicno, mozda kao i kod vecine nas, a to je da sam se od malena zaljubio u Golf Mk.2 GTI, i uvek zeleo da posedujem jednog, ali realnost je surova i to nikada nisam uspeo. Vozio sam svasta kroz dugi niz godina (Honda, Peugeot, Renault, Fiat) i uvek hteo da vozim GTI-a (ma bilo kog) ali nikada finansijski to nisam mogao da ostvarim. Ali evo, pre mesec dana situacija je bila takva da sam jedan od svojih snova mogao da ispunim, i uzeo sam svog prvog (nadam se ne poslednjeg) GTI-a.
Pre oko 2 meseca sam krenuo u potragu za idealnim primerkom, koji je morao da ispuni par stvari:
- da limarijski/mehanicki bude u dobrom stanju (sto se podrazumeva, jer sam perfekcionista)
- da bude manuelac, nikako DSG
- da je crne boje i da ima kozni enterijer
Isao sam i pogledao par komada, i na kraju je izbor pao na auto iz Rume, koji je ispunio sve moje zahteve. GTI na satu kada sam ga uzeo je imao 203k km, uz neke provere u Porsche-u i na Car Vertical-u, mislim da je kilometraza tacna, ili jako priblizna njoj.
Auto je kupljen kao neki vid "projekta" koji ce se sredjivati i voziti kroz nekoliko godina. Trenutno ga vozim svaki dan, kao daily auto, ali u novembru/decembru uzimam jeftiniji drugi auto koji ce ga zameniti, jer svakodnevno prelazim 50+ km. GTI ce tada postati vikend auto, i auto za NAVAK i uzivanje.
Trenutno, kako je prethodni vlasnik rekao, odradjen je chip negde blizu Rume, i kao izbacio je 260 ks
, ali u planu mi je sledeci mesec da ga odvezem na valjke da proverim sta se tacno desava. Takodje je malo "diran" i izduv, izbacen je srednji lonac i promenjen zadnji lonac. Trenutno mi prija ta konfiguracija izduva jer nije bucan do 3.000 obrtaja, a preko 3.000 obrtaja dobija dublji zvuk, sto pruza prijatniju voznju kada se vozi "normalno".
Za sada sam mu odradio mali servis (10w60 ulje, filter goriva i ulja, NGK Laser Iridium svecice), stavio nov akumulator i nove zadnje plocice (ATE). Neki plan do kraja godine mi je:
- 4 solidne zimske gume, jer se auto nece preterano voziti zimi, a na njemu su trenutno "kriminalne" letnje Roadstone
- Farbanje prednjeg branika, ima na dva mesta ostecenja od kamencica
- Zamena stakla farova, jer imaju na sebi neke cudne riseve; ne smeta snopu, ali mene jako nervira; nasao sam HELLA stakla farova za 120e
- Zamena ulja u menjacu (za svaki slucaj)
- Zamena svih sijalica u enterijeru u LED (ove jako ruzne zelene LED kod nogu mi idu na zivce
), kao i ubacivanje LED kompelta u maglenke
A u buducnosti, za sledecu godinu (mozda pricam previse unapred, ali prave se planovi) planiram Stage 2 da odradim kod nekog proverenog i Eibach Pro Kit, kao i 4 dobre gume, da budem siguran na track day-u.
Napokon, evo par slika, koje su slikane istog dana kada je stigao. Uskoro cu poslati nove slike, cim zamenim ove LED sijalice